دسته‌بندی نشده

قیمت و خرید گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ Redmi K50 Gaming

قیمت و خرید گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ Redmi K50 Gaming

علاوه بر نسخه استاندارد که در رنگ‌ های نقره‌ای و آبی عرضه می‌شود، نسخه محدود دیگری از Champion با دستگاه وجود دارد که با همکاری تیم Mercedes-AMG F1 طراحی شده است که البته قیمت آن کمی ردمی کی ۵۰ بالاتر است. به هر حال، بیایید دوباره بر روی تلفن نقره ای در دست خود تمرکز کنیم و بررسی کنیم که این مدل جدید تا چه اندازه یک گوشی گیمینگ بهتر است. این گوشی از رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید ۱۲ استفاده می‌کند.

  • ترکیب لنزهای ماژول سه گانه دوربین کاملاً بیانگر اینست که تمرکز اصلی در ساخت گوشی redmi k50 gaming بر روی گیم بوده و عکاسی در لیست اولویت‌ها نبوده است.
  • نمایشگر این گوشی تاییدیه +Display Mate A را دارد و به پوشش محافظ گوریلا گلس وکتوس مجهز است.
  • ردمی K50 گیمینگ با یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن +FHD، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتز همراه شده است.
  • بخش اخبار و خواندنی های گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 گیمینگرا نیز برای کسب اطلاعات گوناگون مرتبط با این گوشی از دست ندهید.
باید خاطرنشان کنیم نسل قبلی با باتری ۵۰۶۵ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار شد و اگرچه ظرفیت باتری کاهش یافته، ولی حالا به جای سرعت شارژ ۶۷ وات با سرعت ۱۲۰ وات سروکار داریم. همانطور که احتمالا می‌دانید، تراشه‌ها هنگامی که داغ می‌شوند سرعت را پایین می‌آورند تا این مشکل برطرف شود. به همین خاطر در این شرایط سیستم خنک‌کننده اهمیت دو چندانی پیدا می‌کند و اگر گوشی گیمینگ از این نظر حرف زیادی برای گفتن داشته باشد، کاربران بدون مواجه شدن با مشکل خاصی می‌توانند برای ساعات طولانی بازی‌های سنگین را اجرا کنند. در کنار این موضوع، مانند نسل قبلی بار دیگر در بدنه‌ی این گوشی دکمه‌های فیزیکی مختص گیمینگ تعبیه شده تا گیمرها با تجربه‌ی کاربری جذاب‌تری روبرو شوند. در بخش طراحی گوشی ردمی k50 گیمینگ ما شاهد استفاده از طراحی جدید هستیم.

گوشی ردمی K50 Gaming شیائومی با رم 12 گیگابایت و حافظه 256 گیگابایتXiaomi Redmi K50 Gaming 256GB And 12GB RAM

فروشگاه ابیانو آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرد. فروشگاه اِبیانو آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرد. کیفیت تصاویر ردمی کی 50 گیمینگ در نور مناسب بسیار خوب است و نمی شود به آن ایراد گرفت اما با کم شدن نور کیفیت تصویر نیز کمتر می شود. خب همین که رو حالت بالانس انقدر داغ می‌کنه رو میگم همین دمای ۴۵ درجه باتری گوشی رو در عرض ۶ ماه نابود می‌کنه با جلد هم اصلا با گوشی بازی نکن که خیلی به باتری فشار میاد.

در جلو یک پنل AMOLED با فرکانس 144 هرتز داریم که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت شده است، در حالی که محفظه عکاسی مبتنی بر دوربین سه گانه 64 + 8 + 2 مگاپیکسل است. گوشی Redmi K50 Gaming Edition غولی جدید برای علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی است که دارای سخت افزار Snapdragon 8 Gen 1 با رم LPDDR5Storage UFS 3.1، سیستم خنک‌کننده پیشرفته برای گیمر‌ها و شارژ مجدد فوق‌العاده ۱۲۰ واتی می باشد. به نظر باتری و سی پی یو و گرافیک بهتر شده البته یکم هم سیستم خنک کننده بهتر شده ولی دوربین و بدنه و طراحی همون k40 هست ‌‌است آیا ارزش داره ۲۰ میلیون تومن نمیدنم . با قیمت اولیه حدود 520 دلار، Redmi K50 Gaming Edition احتمالاً رقابتی ترین کیلر در برابر سایر گوشی های گیمینگ است.

تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن از نگاه سایت فیگار

از یک شارژر 120 واتی بهره می برد که می تواند در 17 دقیقه گوشی را فول شارژ کند. مشخصات سخت افزار بالایی رو باید شاهد باشیم اینجاست که شیائومی باز فراتر از انتظار عمل میکند و در بخش سخت افزاری نیز عالی عمل می کند. K50 Gaming قيمت دلاري كمتري داره، با اندروید 12 اومده (11t pro با اندروید 11)، پردازنده‌اش جديدتره و پردازنده گرافيكي قوي تري داره (Adreno 730 در برابر Adreno 660) و مهم‌ترين نكته اينكه از دكمه هاي فيزيكي مناسب بازي استفاده ميكنه. بهترین کار برای دیدن لحظه ایِ دمای باتری و منحنی دما (که خیلی به درد می خورد) نصب برنامه GsamBatteryMonitor است. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. اپل سامسونگ هواوی آنر نوکیا شیائومی سونی اچ تی سی لنوو موتورولا گوگل مایکروسافت بلک بری ایسوس اوپو وان پلاس ال جی کاترپیلار ویوو ریلمی زد تی ای جی ال ایکس میزو آلکاتل بلو ادامه…

◄ شبکه رادیویی گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming

در حفره داخل نمایشگر نیز، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی IMX596 سونی برای گرفتن عکس سلفی و تماس ویدئویی قرار گرفته است. بررسی قیمت, طراحی, صفحه نمایش, نرم افزار, سخت افزار, دوربین و سایر مشخصات و مزایا و معایب این گوشی. فروشگاه اینترنتی شهر موبایل شارموب SharMob، جزو زیر شاخه شرکت های وارد کننده موبایل پارس پردازش چهل چشمه و تحسین کیهان همراه اهورا می باشد. هدف این مجموعه فروش گوشی گارانتی دار با قیمت های مناسب و خدمات متمایز از دیگر وبسایت ها می باشد.

در مورد باتری اونقدری که میگن بد نیست قشنگ ۱ روز جواب میده البته بستگی به کاری که باهاش میکنید داره توی تست های خودم ۷-۸ ساعت پشت هم کالاف جوابه شب تا صبحم ۲-۳ درصد کم میکنه شارژم با شارژر اصلش توی ۲۰ دقیقه فول میشه. صفحه نمایش عالی نیست ولی اصلا بد هم نیست مخصوصا توی محیط بسته خیلی خوب جزئیات و رنگ هارو نشون میده یه مقدار ضعف زیر نور خورشید داره در کل خوبه ولی به امولد های سامی نمیرسه. تو بخش دوربین در روز عکسای خوبی میگیره تو شب هم قابل قبوله ولی دوربین ماکرو خیلی ضعیفه واسه ماکرو همون دوربین اصلی عکسش بهتره توی فیلم برداری هم نسبتا خوب عمل میکنه تو روز و توی شب ضعیف. در صورت خرید یه فن در بازه ی قیمتی 500 تومن این گوشی خیلی خوب هست برای گیم مخصوصا پابجی و کالاف در غیر این صورت به حدی داغ میکنه که واقعا نمیشه تو دست گرفت.

دیدگاه‌ها برای قیمت و خرید گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ Redmi K50 Gaming بسته هستند