دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید بهترین سیستم گیمینگ؛ کامپیوتر مخصوص بازی چی ببندم؟ شهر سخت افزار

حتی با وجود قیمت بالایی که دارد، به دلیل کارایی خوبی که ارائه می‌دهد، محصولی با ارزش به حساب می‌آید. قابل ذکر است که Core i F حتی بدون اورکلاک کردن، برق زیادی مصرف می‌کند و شدیدا داغ می‌شود. به همین دلیل برای خنک‌کننده به سراغ Noctua NH-D15 رفته‌ایم که از نظر دما، خیال‌تان را از عملکرد بهینه سیستم‌تان راحت کند.

ابزارهایی که باید برای بستن سیستم گیمینگ استفاده کنید

البته اگر پارو را به کیس وصل نکنید، با فشار دادن دکمه پاور اتفاقی نخواهد افتاد. باید کابل‌های ۲۴ پین ATX و EPS12V را به نقاط مربوط به خودشان در مادربرد و پاور وصل کنید. همچنین باید تمام کابل‌های برق از جمله فن‌ها، درایوهای ساتا و سیستم خنک‌کننده را به پاور وصل کنید.

مشاوره خرید

دقت داشته باشید حتماً کیس دارای فضای کافی برای نصب مادربرد، کارت گرافیک، پاور و درایوهای ذخیره سازی مورد نیاز شما باشد. داشتن اس اس دی تقریباً برای تمامی سیستم‌های امروزی ضروری است و به عملکرد روان‌تر و بهتر سیستم در هر استفاده‌ای کمک می‌کند. بسته به استفاده‌تان شما می‌توانید حداقل یک اس اس دی 120 گیگابایتی SATA برای نصب سیستم عامل، درایورها و برنامه‌ها خریداری کنید اما 250 گیگابایت مقرون به صرفه تر و بهتر است. اهمیت مادربرد از اسم آن به خوبی پیداست اما خوشبختانه امروزه مادربردهای معمولی هم امکانات قابل قبولی دارند و دیگر نیاز نیست سراغ مادربردهای گران قیمت بروید. در عین حال باید مادربرد انتخابی حتماً از نظر درگاه‌های ارتباطی، شکاف‌های توسعه و حجم و سرعت حافظه رم قابل نصب با نیاز شما و دیگر قطعات سیستم هم خوانی داشته باشد.

  • با این حال، قبل از انجام این کار، چند مرحله وجود دارد که باید آن‌ها را انجام دهید.
  • مادربرد انتخاب شده برای بهترین کامپیوتر و سیستم گیمینگ تا 15 میلیون، تفاوتی با سیستم اسمبل‌شده با بودجه 10 میلیون تومان ندارد.
  • برای دیدن مقایسه پردازنده Intel Gold G6400 با i5 7400T اینجا کلیک کنید.نتیجه تست FPSمیتوانید تستِ FPS این دستگاه در بازیهای ,Rainb..
  • سیستم گیمینگ خانگی تک زون دستگاهی منحصر به فرد برای انجام بازی‌ها روز دنیا، کارهای خانگی و اداری است.
  • همانطور که در بالا اشاره کردیم سیستم های گیمینگ نیز همانند کامپیوترهای خانگی دارای مادربرد، CPU، GPU، حافظه، هارد دیسک، هارد SSD، درایو نوری، کولر و پاور می باشند اما در کارایی و عملکرد متفاوت هستند.

راهنمای خرید بهترین سیستم گیمینگ؛ کامپیوتر مخصوص بازی چی ببندم؟ شهر سخت افزار

هدف ما این است که تمامی گیمرها با قدرت خرید مختلف، بتوانند کامپیوتری را.. هدف ما این است که تمامی گیمرها با قدرت خرید مختلف، بتوانند کامپیوتری ر.. در پایان، به اطلاع می رساند کلیه لیست ها بر اساس موجودی فروشگاه های معتبر اینترنتی در ابتدای اسفند ماه 1400 بسته شده است، بدیهی است با افزایش موجودی می توان تنوع بیشتری از برند ها در میان پیشنهادات ارائه کرد. کلیه کاربران عزیز که برای نوع کاربری خاصی به دنبال تهیه سیستم مناسب هستند، می توانند در زیر این مقاله راهنمایی لازم را متناسب با بودجه خود دریافت کنند.

ما در این راهنمای خرید به شما کمک می‌کنیم متوازن‌ترین سیستم گیمینگ را برای خود ببندید. اگر در راهنمای خرید سیستم گیمینگ به دنبال تهیه قطعات مناسب هستید، ما در این مسیر شما را همراهی خواهیم کرد. در صورتی که نمی‌دانید از کجا فرآیند تحقیق برای خرید را شروع کنید، نگران نباشید؛ زیرا این امر اصلا دشوار نخواهد سیستم گیمینگ بود.

شما می‌توانید با رجوع به مشخصات کیس، طول کارت گرافیک قابل نصب، تعداد جایگاه‌ها، تعداد فن‌ها، سازگاری با نصب کولر و رادیاتور کولر، تعداد جایگاه‌های فن، سازگاری با مادربرد (نظیر ATX و EATX) و طول پاور قابل نصب را بررسی کنید. حافظه رم باید در کنار حجم مناسب، از سرعت و تأخیر مطلوب نیز برخوردار باشد. در حال حاضر حداقل به 8 گیگابایت حافظه رم 2666 مگاهرتزی نیاز دارید اما بهتر است 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 و نسل‌های جدیدتر خریداری کنید.

دیدگاه‌ها برای راهنمای خرید بهترین سیستم گیمینگ؛ کامپیوتر مخصوص بازی چی ببندم؟ شهر سخت افزار بسته هستند