دسته‌بندی نشده

دسته بندی دانستنی مجله اکالا

احتمالا دلیل این مسأله اضطراب ناشی از لزوم برگشت بکار اسـت. با این حال، دانشمندان می‌گویند مصرف مشروبات الکلی در تعطیلات آخر هفته هم می‌تواند از دلایل بروز حمله ي قلبی باشد. 30.آیا می دانید ماهی قرمز با قرار گرفتن در تاریکی تغییر رنگ می دهد و سفید می شود. 20.آیا می دانید سگ ها کمتر از 100 صدا از خود تولید می کنند اما گربه ها بیش از یکصد صدا تولید می کنند. 11.آیا می دانید جمیعت جهان تا 50 سال آینده از مرز 9 میلیارد نفرعبور خواهد کرد.

و در ادامه جواب های علمی به سؤالاتی که ذهن تان را مشغول به خود کرده اند

80- یک گاو بطور متوسط سالانه ۲ هزار و ۳۰۰ گالن شیر تولید می کند. 60-موشهای صحرائی سالانه ۱/۳ منابع وذخائرعذائی جهان رانابود می سازند. 59-ظروف پلاستیکی ۵۰هزارسال طول میکشدتا درطبیعت شروع به تجزیه شدن کند. 48- فیل ها قادرند روزانه ۶۰ گالن آب ۲۵۰ کیلو گرم یونجه مصرف کنند .

دستگاه های عابر بانک به اندازۀ توالت های عمومی آلوده هستند

خطوط بدن ببرها مثل اثر انگشت انسان برای هرکدام منحصر بفرد است. قشر سوماتوسنسوری در مغز «Somatosensory Cortex» مسئول دریافت اطلاعات حاصل از حس لامسه اسـت. دانشمندان علم عصب شناسی با انجام تحقیق نشان دادند وقتی سعی می‌کنیم خودمان را قلقلک دهیم، ناحیه ي مخچه را هم تحریک میکنیم. مخچه سیگنال هایي کـه از سطح پوست دریافت خواهند شد را پیشبینی میکند.

دسته بندی دانستنی مجله اکالا

ویتامین B12 برای هضم صحیح، جذب انواع غذاها، ساختن پروتئین و سوخت و ساز هیدراتهای کربن و چربی ها نیز ضروری می باشد. این سه واکسن، هر یک به طور جداگانه یا توأم در یک آمپول تهیه شده و میتوان در 12 تا 15 ماهگی یا هر موقع دیگر به کودک تزریق گردد تا در برابر این سه بیماری مصون گردد. مصرف داروهای ضد تب و درد ( استامینوفن ) موجب می شود که اثر واکسن آنفولانزا کم گردد. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

متأسفانه، اغلب والدین اعمال قدرت را بدون هرگونه درنگ توجیه پذیر می دانند و اعلام می کنند که کودکان این اقتدار را نیاز دارند و می دانستنیها طلبند. 79- هرگاه جمعیت کره زمین به ۱۰۰ نفر کاهش یابد ۵۰ % پول جهان در دست ۶ نفر قرار خواهد گرفت. 57- ۵۰% جمعیت جهان هیچگاه در طول حیات خود از تلفن استفاده نکرده اند. «دفاع مدیر سابق گروه مجلات همشهری از کارنامه‌ی سه ساله». در این بخش به شگفتی‌های دنیای ماوراء الطبیعه مثل بشقاب پرنده‌ها، بیگانه‌ها، اشباح، هیولاها، مسائل پارانرمال و…پرداخته می‌شود.

  • دانستنی های علمی31- شمپانزه ها قادرند مقابل آینه چهره خود را تشخیص دهند اما میمونها نمی توانند.
  • تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است.
  • خندیدن سبب آزاد شدن نوروپپتیدها می‌شود که ماموریت‌شان، مبارزه با استرس است.
  • بنابر این این کـه چند زبان خارجی و چقدر دانش نظری و عملی میتوانیم یاد بگیریم، بـه شکیبایی و پشتکار مـا بستگی دارد نه بـه ظرفیت حافظه ي مـا.
  • رژیم غذایی مادر شیرده باید از نظر کالری و مواد غذایی و املاح و ویتامین ها کامل باشد تا شیر کافی تولید و کودک کاملاً تغذیه شود.

از طرفی هیچ سختی هنگام انجام این کار به آن ها وارد نمی شود . فلامینگو ها به خاطر آناتومی بدن غیر متعادل از یکدیگر تفکیک داده می شوند و بدن آن ها بسیار بزرگ است . گردن آن ها بسیار دراز است و تمام این بدن روی یک پای نازک قرار گرفته است .

زندگینامه مارکوپولو

18.آیا می دانید حیوانی که چشمانش از مغزش بزرگ تر است شتر مرغ می باشد. 17.آیا می دانید کوتاهترین جمله کامل در زبان انگلیسی جمله I am است. 15.آیا می دانید 33 میلیارد الکترون در هر قطره آب وجود دارد. 14.آیا می دانید سیاره زهره گرمترین سیاره است و درجه حرارت آن درجه462 می باشد.

دیدگاه‌ها برای دسته بندی دانستنی مجله اکالا بسته هستند