دسته‌بندی نشده

سامانه پیامکی و پنل اس ام اس حرفه‌ای سامانه ارسال پیام کوتاه مدیانا | smsfars

نمیدانید کدام پنل اس ام اس برای شما مناسب تر است؟ بر روی لینک لیست امکانات کامل و مقایسه پنل ها کلیک کنید. نیاز به جلب رضایت کارفرمایان، بازاریاب‌ها را مجبور کرده است که سریع‌تر تصمیم بگیرند و راهی را برای رشد درآمد و جذب مشتری پیدا کنند. ظهور امکانات تحویل سریع، خرید فوری از طریق تلفن همراه و تحویل غذا درب منزل، نیاز ما را به داشتن آن‌چه می‌خواهیم، تشدید کرده است.

http://arya-cctv.ir

اگر می‌خواهید با شماره یا نام اختصاصی برند خودتان پیامک بفرستید، با پنل ارسال پیامک یکتانت این کار برای شما به راحتی قابل انجام است. از طریق پنل ارسال پیامک، برند کسب‌وکارتان را به کاربران یادآوری کنید و از آن‌ها مشتریان همیشگی بسازید. خیر، پنل پیامکی مدیانا به صورت رایگان ارائه می شود و شما بابت خرید پنل یا تمدید سالانه آن هزینه ای پرداخت نمی کنید.

پنل ارسال پیامک

خیر، سامانه پیام کوتاه نیاز به سخت افزار یا نرم افزار خاصی ندارد. شما تنها با یک کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و حتی گوشی موبایل متصل به اینترنت می توانید از کلیه امکانات سامانه پیام کوتاه (ارسال، دریافت و دیگر خدمات آن) بهره مند شوید. سامانه پیام کوتاه با مرورگر کامپیوتر شما )اینترنت اکسپلورر، موزیلا فایرفاکس یا هر مرورگر دیگری که داشته باشید) کار می کند. پنل نمایندگی پیامک مدیانا، علاوه بر تمام امکانات پنل کاربری پیام کوتاه، امکان کسب درآمد از طریق اعطای پنل کاربری پیامک، پنل نمایندگی، شارژ پیامک و فروش ۵ خط اختصاصی پیامکی به کاربران را در اختیار شما قرار می‌دهد. نسخه شگفت انگیز پنل اس ام اس وب وان تمام امکانات سامانه را شامل می شود همچنین این نسخه دارای اپلیکیشن ذخیره شماره موبایل است،تعرفه پیامک آن پایین است و در عین حال حداقل میزان شارژ دلخواه است.

شماره تبلیغاتی و خدماتی

تنها با یک کلیک انواع روش های ثبت و ذخیره شماره موبایل مشتری را بخوانید. بله از طریق هر اینترنتی ، حتی GPRS (اینترنت از طریق سیم کارت تلفن همراه) میتوانید از این سامانه استفاده نمایید ، سرعت ارسال پیامک هیچ ارتباطی با سرعت اینترنت ندارد چرا که ارسال پیامک توسط سرور ما انجام خواهد شد . پنل نمایندگی اس ام اس مناسب برای کاربرانی است که قصد فعالیت به صورت نماینده وب وان را دارند،نماینده با برند و لوگوی خود می تواند بسته های مختلف تعریف و آن ها را به قیمت مجله خبری اس ام اس فارس دلخواه عرضه کند. وب سایت فروش جدید نمایندگان مشابه سایت hamyarsms هدیه می باشد. با جایگزین کردن این دستگاه را بر روی میز کار و یا کانتر فروش خود و بدون هیچ تردید از مشتری درخواست نمایید تا شماره موبایلشان را ثبت نمایند. سلام وقت بخیر ..این موارد قوانینی هستند که در شرایط مختلف قوانین جدید را ایجاد کرده اند .در حال حاضر پنل ارسال اس ام اس فقط با خط های اپراتوری ارسال انجام می دهد و ارسال های با برند فقط مختصص سازمان ها و با هزینه ای خیلی بالا هست .

وارد شویــد

به عنوان مثال همین اس ام اس دریافت رمز دوم یک بار مصرف که از طریق بانک ارسال میشود از طریق برنامه و با استفاده از پنل اس ام اس است که بلافاصله پس از درخواست رمز دوم از طریق کاربر، این پیامک ارسال میشود. ارسال گروهی اس ام اس روشی است که جدیدا بسیار مرسوم شده است و بسیاری از افراد به دلایل مختلف برای اطلاع رسانی های مختلف از آن استفاده میکنند. بیشترین استفاده از پنل اس ام اس برای تبلیغات است و اطلاع رسانی های تبلیغاتی.

  • در این مقاله امکانات، مزایا و موارد کاربرد سیستم نوبت دهی پیامکی را بخوانید.
  • سامانه پیام رسان با اتکا به تیم حرفه ای و کاربلد خود توانسته تمامی ایرادات موجود در این بستر را پوشش دهد و بدون هیچ کمی و کاستی بهترین خدمات را شامل حال کاربران خود کند.
  • هزینه پنل ندهید و با دسترسی به تمام امکانات پنل پیامکی، فقط به تعداد پیامکی که دریافت می‌کنید، هزینه پرداخت کنید.
  • با سامانه پیام کوتاه قاصدک امکان ارسال از تمامی اپراتورها (5000،3000،2000،1000و021) به خطوط همراه اول ، ایرانسل و رایتل فراهم می باشد.
  • تیم پشتیبانی پیام رسان ، آماده مشاوره تبلیغاتی و رفع مشکلات و پاسخگو به سوالات شما هستند .
  • سؤالاتی دیگر نظیر عدم شمارش صحیح تعداد کاراکترهای پیامک،عدم حذف شماره های تکراری یا اشتباه نیز در یک شرکت واقعیت ندارد، چراکه در یک سامانه با حداقل امکانات هم شمارنده تعداد کاراکتر ها و امکان گزارش تحویل وجود دارد.
دیدگاه‌ها برای سامانه پیامکی و پنل اس ام اس حرفه‌ای سامانه ارسال پیام کوتاه مدیانا | smsfars بسته هستند