دسته‌بندی نشده

تعرفه و خرید پنل اس ام اس بهترین قیمت هزینه سامانه پیامکی | smsfars

شما میتوانید توسط بانک شماره های رایگانی که در پنل اس ام اس در اختیارتان قرار میگیرد ، به آسانی به کل شماره های استان محل سکونت خودتان به صورت پیش شماره ، سن و جنسیت ، محله و … در پنل اس ام اس رایسان شماره های تمام شهرهای کشور وجود دارد و شما میتوانید ارسال پیامک انبوه را به هر شهری هدف شما هست ارسال کنید . با پنل ارسال پیامک یکتانت می‌توانید کمپین‌های اس ام اس، ایمیل و پوش نوتیفیکیشن را در یک پنل یکپارچه اجرا کنید و با سرعت‌ و سادگی بیشتری، همه کانال‌های ارتباط با مشتریانتان را مشاهده و مدیریت کنید. پنل اس ام اس سازمانی مناسب برای کاربرانی است که شماره مخاطبان خود را دارند و نیاز به استفاده از بانک شماره ها را ندارند، از جمله امکانات ان قرعه کشی، نظر سنجی، مسابقه، مناسبت، دفترچه تلفن، ارسال زماندار و …میباشد.

گسترده ترین شبکه پیامی کشور

سامانه پایه در یک فرصت ویژه رایگان شده و قیمت هر پیامک، 65 تومان میباشد. در مدت چند سالی که از خدمات پیام رسان استفاده کردیم، آن ها را یک تیم دلسوز و صمیمی شناختیم که برای حل مشکل شما هر کاری مجله خبری اس ام اس فارس در توانشان باشد انجام می دهند. این مودم ها حتما باید روی کامپیوتر نصب شوند و امکان ارسال از طریق موبایل وجود ندارد. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای گروه پیشگامان سیستم محفوظ است.

  • با استفاده از سامانه پیامکی پیام رسان می توانید خودتان به صورت رایگان ثبت نام کرده و بدون پرداخت هزینه فعالسازی ، صاحب یک پنل اس ام اس رایگان با تمامی امکانات فعال شوید .
  • بوده که از این طریق برنامه نویسان می توانند برای اتصال پنل به سایت از وب سرویس بهره برند.
  • شما میتوانید برای ارسال پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی خود به مشتریانتان، آن هم به صورت انبوه و هدفمند از پنل پیامکی رایگان رایسان یا پنل اس ام اس رایگان استفاده کنید.
  • کافیست اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

قابلیت اتصال به انواع نرم افزار و وب سایت و اپلیکیشن را دارا می باشد. برای ورود به پنل اس ام اس از فرم بالا استفاده نمایید و اگر مشکلی در ورود داشتید با پشتیبانی تماس بگیرید. سامانه پیام کوتاه قاصدک، سرویسی قدرتمند برای ارسال و دریافت و پردازش پیام کوتاه برای کاربران ایرانی است. استفاده از این سامانه نیازمندی زیرساختی توسط مشتریان نیست و همه ی افراد و سازمان‌هایی که نیاز به ارسال پیام کوتاه و خدمات مرتبط با آن دارند می‌توانند با خیال آسوده پیامک‌های خود را از طریق سامانه‌ی قاصدک انجام دهند.

http://arya-cctv.ir

یکی از تخصص های اصلی ما در اصفهان پیامک طراحی حرفه ایی وب سایت در اصفهان و دیگر نقاط ایران می باشد. در پنل پیامک رایسان این امکان وجود دارد فقط باید با همکاران پشتیبانی هماهنگ شوید که یکبار آمورش ببینید و دفعات بعد راحت ارسال پیامک انبوه و گروهی انجام دهید . در پنل اس ام اس رایسانمنویی وجود داره بنام ارسال پیامک پویا که شما با انتخاب گروه شماره های خودتان که قبلا در پنل پیامک وارد کرده اید متوانید به همین صورت که فرمودین استفاده کنید . اگر ارسالهای بسیار بالایی دارید حتی یک ریال تعرفه ارسال ارزان هم میتواند در هزینه های شما صرفه جویی زیادی داشته باشد.

خط اختصاصی بدون هزینه ثبت نام

امروزه پنل ارسال پیامک یکی از قویترین ابزارهای تبلیغات برای کسب و کارها شناخته شده است و تاثیر شگفت انگیزی در جذب و نگهداری از مشتریان دارد. تمامی افرادی که در سایت آی نوتی ثبت نام می‌کنند؛ امکان دسترسی به پنل پیامکی آی نوتی را خواهند داشت. حتما به خاطر دارید هنگامی که خریدی از برخی فروشگاه ها و یا مراکز فروش انجام می دهید، از شما اطلاعاتی مانند شماره تماس و یا تاریخ تولدتان را می پرسند. برای ساخت پنل پیامکی و دریافت پنل اس ام اس رایگان پیام رسان تنها کافیست ثبت نام کنید . پس از تکمیل ثبت نام ، تمامی امکانات پنل پیامکی ، بدون نیاز به پرداخت هزینه برای شما فعال می گردد .

​خط اختصاصی ارسال پیامک​​​​​​​و امکان ارسال لینک

دیدگاه‌ها برای تعرفه و خرید پنل اس ام اس بهترین قیمت هزینه سامانه پیامکی | smsfars بسته هستند