دسته‌بندی نشده

پنل اس ام اس رایگان ارسال اس ام اس اس ام اس تبلیغاتی | smsfars

این خطوط همان شماره هایی هستند که هنگام دریافت انواع مختلف پیامک روی تلفن همراه خود مشاهده میکنید. از این خطوط برای ارسال پیامک انبوه و یا پیامک هایی مبنی بر اطلاع رسانی استفاده می شود. فراپیامک، با مجله خبری اس ام اس فارس طرح‌ریزی بنیادی و کدنویسی تخصصی نرم‌افزار ارسال و دریافت پیامکی به‌عنوان مجری سامانه پیامکی نام خود را ثبت کرده و از وزارت ارشاد و مرکز توسعه فن‌آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال مجوز کسب نموده است.

پنل اس ام اس یا سامانه پیامک چیست؟

در این مقاله کاربرد ها، مراحل و مدارک لازم برای خدماتی کردن خطوط پیامکی را بخوانید. نسخه دموی پنل اس ام اس های مختلف را ببینید، آن ها را با یکدیگر از لحاظ نحوه کارکرد، کاربری آسان و سایر موارد مورد نیازتان مقایسه کنید(توجه نمایید در نسخه نمایشی به دلیل عدم احراز هویت نمی توان پیامک ارسال کرد). نسخه تجاری پنل اس ام اس وب وان همانند نسخه تبلیغاتی است اما تعرفه پیامک پایین تری در اپراتور های مختلف دارد. شما پس از ثبت نام رایگان و خرید پنل اس ام اس مورد نظرتان می توانید پس از شارژ پنل به مقداری که نیاز دارید ، اس ام اس های خودتان را ارسال کنید .

پنل اس ام اس نرم افزاری در بستر اینترنت است که به صورت تخصصی امکان ارسال، دریافت و همچنین مدیریت پیام کوتاه را برای بازاریابی پیامکی و تبلیغات فراهم می کند. تعرفه مناسب فاکتوری است در کنار دیگر امکانات یک سامانه پیامکی مانند پشتیبانی، بانک شماره جامع و به روز و … معنا پیدا می‌کند. برای مشاهده هزینه ارسال پیامک و خرید سامانه پیامک صفحه تعرفه را مشاهده کنید.

  • ارسال پیامک به لیست سیاه فقط در صورت خدماتی بودن خطوط امکان پذیر است و خطوط تبلیغاتی امکان ارسال به بلک لیست ندارند.
  • کسب و کارهایی که می خواهند جذب مشتری داشته باشند و از رقبا عقب نمانند، باید وارد عرصه بازاریابی پیامکی شوند.
  • برای احراز هویت حقوقی خطوط، داشتن این اطلاعات ضروریست و در صورت حقیقی بودن احراز هویت خط انجام نخواهد شد.
  • خیر، پنل پیامکی مدیانا به صورت رایگان ارائه می شود و شما بابت خرید پنل یا تمدید سالانه آن هزینه ای پرداخت نمی کنید.
  • پنل اس ام اس وب وان به صورت تحت وب که بهترین نوع آن می باشد است.بنابراین نیازی به نصب در سیستم شما وجود ندارد همچنین وابسته به دستگاهای قدیمی مانند جی اس ام نیست.

پنل اس ام اس، یک سامانه اینترنتی است که شما از طریق آن می توانید به راحتی تعداد انبوهی از اس ام اس های تبلیغاتی را به شماره های مورد نظرتان ارسال کنید. پنل های ارسال پیامک دارای شرایط و امکانات فوق العاده ای هستند. از این قابلیت ها می توان به ارسال پیامک بر اساس منطقه، ارسال پیامک بر اساس کدپستی، محله، مشاغل، تفکیک سن و جنسیت بر شمرد. برای عملکرد بهتر در کسب و کارتان چه کوچک و چه بزرگ، راه و مسیر ارتباطی سریع و موثر نیاز است.

http://arya-cctv.ir

معمولا کمتر از پانزده دقیقه فعال سازی پنل پیامکی شما انجام خواهد شد و بعد از تایید مشخصات شما می توانید ارسال خود را در لحظه انجام دهید . با استفاده از این امکان می‌توانید شماره‌های مدنظر خودتان را به فهرست دریافت‌کنندگان پیامک‌ها اضافه کنید. آسانک مجموعه ای بسیار پویا است.کار با پنل راحت است .سیستم تیکتینگ و پاسخدهی عالی است.-پیگیری پرسنل درخصوص موارد پیش امده و به نتیجه رساندن کارو حفظ رضایت مشتری -تنوع دیتا بیس در قسمت مشاغل نیز خوب است. امکانات و کیفیت وب سرویس خیلی خوب است.یوزر فرندلی بودن و امکانات خوب نوع ارسال (ارسال پیشرفته نظیر و …) و تنوع دیتا بیس و پاسخگویی سریع کارشناسان نیز مناسب است.داکیومنتهای استفاده از وب سرویس نیز مناسب است. در این میان ممکن است تعداد زیادی از این افراد جزء مشتریان شما و طالب دریافت پیام از شما باشند ولی به دلیل اینکه جزء بلک لیست هستند پیامک های هدفمند شما دست آنها نمیرسد. در سرشماره 9000، داشتن جواز کسب یا اینماد برای خدماتی شدن خطوط کافیست و نیازی به ارائه اطلاعات حقوقی نیست.

ارسال پیامک از طریق تلفن همراه!

دیدگاه‌ها برای پنل اس ام اس رایگان ارسال اس ام اس اس ام اس تبلیغاتی | smsfars بسته هستند