دسته‌بندی نشده

پنل ارسال پیامک یکتانت + تعرفه پنل‌های مختلف یکتانت | smsfars

در این قسمت می توانید با وارد نمودن کد ملی و شماره همراه ، رمز عبور خود را بازیابی نمائید. با انجام گزارش گیری از پیامک های ارسالی می توانید از وضعیت آنها مطلع و هزینه پیام های تحویل نداده شده را باز پس گیرید. این پیام می‌تواند تبلیغ کسب‌وکار شما روی میلیون‌ها موبایل دیگر باشد.

  • همچنین می توانید لوگو و سایر مشخصات را نیز به دلخواه تغییر دهید.
  • استفاده از مطالب قم اس ام اس فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • پنل اس ام اس دارای یکسری قابلیت ها و ویژگی ها در زمینه ارسال پیام کوتاه می باشد که برای آگاهی و آشنایی بیشتر آن ها بر می شماریم.

مقالات سئو سایت رپورتاژآگهی و تاثیر آن بر سئو سایت چرا سئو مهم است تاثیرات بک لینک خوب مقالات بیشتر سئو و بازاریابی … با توجه به مصوبه مجلس محترم شورای اسلامی، به ازای هر پیامک مبلغ 30 ريال به مبالغ فوق افزوده میگردد و این مبلغ به خزانه دولت واریز میگردد. با استفاده از این امکان قادر خواهید بود که برای پیام‌های دریافتی (مثلاً یک عدد خاص) پاسخی مشخص تعریف کنید تا فرستنده، پاسخ مدنظرتان را دریافت کند. با استفاده از داشبورد گزارش‌گیری حرفه‌ای آسانک می‌توانید از وضعیت عملکرد پیامک‌هایتان (وضعیت ارسال، تحویل موفق، شارژ باقی‌مانده و…) آگاه شوید. کلیه حقوق این سامانه محفوظ و متعلق به شرکت سامانه ارتباطات قاصدک می باشد. می توانید یکی از نمایندگان قاصدک باشید و از سامانه ارتباطات قاصدک درآمد کسب نمایید.

خطوط خدماتی و اختصاصی ارسال پیامک

شما در این صفحه می توانید قیمت پنل های اس ام اس را مشاهده کنید و سامانه پیامکی مورد نیاز خود را بخرید . نسخه پایه مناسب برای کاربرانی است که شماره مخاطبان خود را دارند و نیاز به استفاده از بانک شماره برای تبلیغات ندارند، از جمله امکانات ان قرعه کشی ،نظر سنجی، مسابقه، مناسبت، دفترچه تلفن، ارسال زماندار و … ایتم های زیادی وجود دارد که یک پنل اس ام اس را به بهترین پنل اس ام اس تبدیل میکند. با وب سرویس ارسال پیامک یکتانت،‌ پیامک‌های خودکار تایید حساب کاربری، ثبت خرید و … تعریف کنید و تعامل با کاربران وب‌سایت‌تان را عمیق‌تر کنید.

http://arya-cctv.ir

حامی پیام نماینده رسمی و طرف قرارداد اپراتور ها در کشور می باشد . شما با خرید یک پنل از ما می توانید امکانات بی شماری را با یک خرید در اختیار داشته باشید . تیـم ما با داشتن پرسنلی مجرب و پشتیبانی 24 ساعته تمامی سوالات شما را در هر ساعت از شـبانه روز پاسـخگو می باشد . با داشتن یک پنل اس ام اس شما می توانید به راحتی و مجله خبری اس ام اس فارس بدون دردسر و گرفتن یک واسطه در ایـن کار خودتان به تنـهایی پیامک های تان را ارسال نمایید.منیازی نیست تا شما یک درصدی از هزینه را به شرکت های واسط که این کار را انجام می دهند بدهید . شما با خرید یک پنل پیامک از سایت حامی می توانید خودتان با هزینه ای بسیار کمتر و مقرون به صرفه پیامک های تبلیغاتی خود را ارسال نمایید .

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه، مهم ترین مزیت بازاریابی پیامکی است. گزارش گیری و مخاطبان هدفمند دو مزیت پیامک تبلیغاتی انبوه است که در پنل همیار اس ام اس در اختیار شماست. بله، هزینه ثبت‌نام در آسانک و دریافت پنل ارسال پیامک انبوه رایگان است. هزینه ارسال پیامک انبوه برای کاربران اعتباری در سامانه آسانک – با توجه به تعداد پیامک خریداری‌شده – از 300 تا 318 ریال متغیر است.

راهنمای خرید سامانه پیام کوتاه

دیدگاه‌ها برای پنل ارسال پیامک یکتانت + تعرفه پنل‌های مختلف یکتانت | smsfars بسته هستند