دسته‌بندی نشده

حامی پیام خرید پنل اس ام اس پنل پیامک سامانه پیامک مخابرات | smsfars

به زبان دیگردستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریحضوری، در حقیقت همان قلم و خودکاری است که بارها در اختیار پرسنل خود گذاشته اید و خواسته اید که شماره تماس و یاشماره موبایل مشتریانرا یادداشت نمایند. سلام در پنل پیامک رایسان این قابلیت وجود داشته ولی به علت مسائل موجود برای آپدیت قیمت طلا و بروز نشدن دستوری آن این سرویس از سامانه پنل پیامک فعلا متوقف شده است . اطلاعات شما را همکاران داخل سیستم پنل اس ام اس چک میکنند و حتما به شما اطلاع خواهند داد . اگر قصد استفاده ار پنل در افزونه های پیامکی آماده مانند وردپرس ، ووکامرس، whmcs و … دارید از منوی خدمات وبسرویس داخل پنل افزونه های آماده قابل دانلود هستند.

  • با استفاده از وب‌سرویس پیامکی آسانک می‌توانید ارسال و دریافت پیامک را بر روی وب‎سایت یا اپلیکیشنتان فعال کنید.
  • سامانه پیام کوتاه یک نرم افزار است که از طریق بستر وب و یک دستگاه هوشمند (کامپیوتر، موبایل یا تبلت) در دسترس خواهد بود.
  • تیم پشتیبانی آسانک با بهره‌مندی از حرفه‌ای‌ترین نیروهای این حوزه در خدمت شماست تا بدون دغدغه به ارسال پیامک تبلیغاتی بپردازید.
  • پنل ارسال پیامک باید از لحاظ امکانات، سرویس ها و خدماتی که ارائه می‌دهد به ویژه از لحاظ فنی، به روز باشد.

و در نهایت تعرفه دوستاره با پرداخت هزینه اولیه 499 هزار تومان به صورت یکساله، قیمت هر پیامک با توجه به خرید اعتبار متغیر می باشد. بازاریابی پیامکی برای دندانپزشکی یکی از روش های موثر و پربازده است که هم هزینه ارزانی دارد و هم در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. این سامانه کاملا تحت وب بوده و نیاز به نصب هیچ نرم افزاری روی سیستم عامل ندارد ، تنها نیاز به اینترنت و یک مرورگر به روز شده ( فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر ، اوپرا و… ) دارید. مروگر پیشنهادی ما برای استفاده از این سامانه “فایرفاکس” می باشد که هم اکنون پرطرفدار ترین مرورگر جهان است. به تعرفه پیامک هر سامانه دقت نمایید چراکه در صورت بالا بودن تعرفه در هر ارسال انبوه مبلغ اضافی بسیار زیادی می بایست پرداخت کنید. امکانات پنل کاربری بهین پیام در عین سادگی و کامل بودن شما را قادر می سازد تا با خیال راحت پیامک ارسال کنید .

از دیگر امکانات در خرید پنل اس ام اس می توان به موارد زیر اشاره داشت. همانطور که می دانید روزانه تعداد زیادی از کسب و کارهای کوچک و بزرگ در ایران از روش ارسال پیامک تبلیغاتی بهره می برند مجله خبری اس ام اس فارس . چرا که در صورتی که ارسال پیامک تبلیغاتی بازدهی و بازخورد مناسب را برای بازاریابی و جذب مشتری نداشت، روز به روز به جای افزایش تقاضا برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کاهش آن مواجه می شدیم.

وب سرویس و افزونه پیامکی

قابل توجه است بسیاری از شرکتهای دیگر، هر سال بابت سامانه و شماره هزینه تمدید از شما دریافت می کنند اما شرکت سامانه ارتباطات قاصدک هزینه ای در سالهای آتی از شما دریافت نخواهد کرد. با سامانه پیام کوتاه قاصدک امکان ارسال از تمامی اپراتورها (5000،3000،2000،1000و021) به خطوط همراه اول ، ایرانسل و رایتل فراهم می باشد. در پنل ارسال پیامک یکتانت شما می‌توانید از امکانات شخصی‌سازی نظیر اضافه کردن نام کاربر به ابتدای پیام برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کنید و با امکان تعیین زمان‌بندی پیام خود را در بهترین زمان برای کاربر بفرستید.

http://arya-cctv.irشرکت رایسان به عنوان یکی از ارائه دهندگان پنل اس ام اس با اخذ سرویس های لازم از اپراتورهای پیام کوتاه و تولید پنل اس ام اس در ابتدا توانستیم به عنوان مجری پنل پیامکی در اصفهان به جمع وسعی از کسب و کارها سرویس دهیم . در ادامه و با توسعه وب سرویس های لازم توسط برنامه نویسان این شرکت توانستیم حوزه فعالیت خود را گسترش دهیم که منجر به جذب بیش از 5000 هزار کاربر از سراسر کشور و 250 نماینده در شهرهای مختلف کشور شد . با استفاده از وب سرویس و API سامانه پیامک قاصدک به سادگی نرم افزار یا وب سایت خود را به امکان ارسال پیامک مجهز کنید و در زمان های مشخص خود پیامک ارسال نمایید. امروزه روش های متعدد بازاریابی جهت دسترسی هرچه بهتر و سریعتر به مشتریان وجود دارد، سامانه پیامکی نیز یکی از بهترین سیستم های آنلاین و بروز در زمینه تبلیغات می باشد.

چرا باید پنل اس ام اس داشته باشم

دیدگاه‌ها برای حامی پیام خرید پنل اس ام اس پنل پیامک سامانه پیامک مخابرات | smsfars بسته هستند