دسته‌بندی نشده

پنل اس ام اس پنل پیامک سامانه پیامکی پیشرفته پیامیتو | smsfars

خرید پنل اس ام اس این شرایط را برای صاحبان مشاغل فراهم خواهد آورد که می توانند در شرایط و مقیاس های مختلفی کسب و کارشان را معرفی کنند. به عنوان مثال برخی فروشگاه ها با خرید و صدور فاکتور، اس ام اس خوش آمد و یا تشکر از خرید برای شما ارسال میکنند. شاید در نگاه اول این کار پیچیده باشد اما این کار اصلا نیاز به برنامه نویسی پیچیده ندارد و فقط نیاز است تا شما یک برنامه حسابداری داشته باشید و یک پنل اس ام اس خریداری کنید تا بتوانید برای مشتریان خود متن دلخواه خود را بفرستید. مجله خبری اس ام اس فارس اگر به شما بگوییم که تعداد اس ام اس تبلیغاتی روزانه از سقف میلیارد می گذرد ، چه برداشتی خواهید داشت؟ قطعاً اولین موضوعی که به ذهن می رسد میزان بازدهی بالای ارسال پیامک تبلیغاتی است. ارسال اس ام اس تبلیغاتی به عنوان یکی از روش های تبلیغاتی ارزان و مقرون به صرفه است که به شما کمک می کند تا به صورت مستمر تبلیغات کنید . با توجه به بالا بودن نرخ خوانده شدن پیامک ها ( بیش از 90 درصد ) نوشتن یک متن تبلیغاتی جذاب می تواند کمپین تبلیغات پیامکی شما را موئر و پربازده کند .

http://arya-cctv.ir

خرید سامانه پیامکی یکی از ابتدایی ترین گام ها برای شروع ارسال پیامک تبلیغاتی می باشد . پنل پیامکی بهین پیام با ارئه بیش از 100 امکان پیشرفته جهت تبلیغات پیامکی ، اطلاع رسانی و حفظ ارتباط و تعامل با مشتری می باشد . در پنل اس ام اس سرشماره‌ها به دو شاخه پیامک خدماتی و پیامک تبلیغاتی دسته‌بندی می‌شوند. ارسال گروهی اس ام اس سال‌هاست که بسیار مرسوم است و به دلایل مختلف از جمله اطلاع‌رسانی از آن استفاده می‌شود. پنل اس ام اس رابط میان اپراتورهای پیامکی و کاربران قرار داده شد و توانسته نیاز مخاطبان را به‌خوبی تامین کند.

فراپیامک یک سامانه پیامک است که بیش از 10 سال سابقه‌ی ارائه‌ی خدمات پیام کوتاه مبتنی بر وب را دارد. پنل اس ام اس فراپیامک هم به صورت تحت وب و هم به صورت اپلیکیشن موبایل، در اختیار مخاطبین این سرویس قرار می‌گیرد. دسترسی به نقشه‌ی هر شهر و دفترچه تلفن از ویژگی‌های این اپ می‌باشد.

تعرفه خرید پنل پیامک

فقط کافیست اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته شود. به کمک پنل پیامک آموت در کمتر از ده ثانیه صدای کسب‌و‌کارتان را به گوش میلیون‌ها نفر برسانید و در صورت تمایل آن را به نرم‌افزار، سایت و یا سایر خدمات خود متصل کنید و فرآیند جذب و وفادارسازی مشتریان را سرعت بخشید. با کمک مشاوران مدیانا، بهترین نتیجه را از بازاریابی پیامکی بگیرید. کافیست اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

  • شما می‌توانید با ثبت تیکت در بخش پشتیبانی، درخواست کنید که فرم White List برایتان ارسال شود.
  • قیمت سامانه پیامکی در بهین پیام همواره شامل تخفیفات دوره ای است ، این یعنی شما می توانید با پرداخت هزینه ی بسیار کمتر نسبت به پنل های پیامکی دیگر و بهترین قیمت ، صاحب یک پنل اس ام اس شوید .
  • اگر قصد خرید پنل اس ام اس را دارید، برحسب نیاز خود یکی از بسته های مدیانا را انتخاب نمایید.
  • پنل اس ام اس دارای اسامی زیادی است که احتمالا تا حالا بارها به گوش شما خورده است.
  • باتوجه به نرخ 90 درصدی مطالعه پیامک ها توسط مخاطبان می توان به بازاریابی پیامکی توسعه کسب و کار و ارتباط با مشتریان و مخاطبان امید دوچندان نسبت به سایر روش های بازاریابی داشت.

البته در صورتیکه پنل پایین تر تهیه کردید، در آینده با پرداخت مبلغ مابه تفاوت قابل ارتقاء به پلن بالاتر می باشد. برای فعال شدن پنل ضروری است که از داخل سامانه اسکن کارت ملی را بارگذاری کنید، پس موقع ثبت نام مشخصات صحیح خود را وارد کنید. بعد از فعال شدن پنل خطوط رند عمومی به طور خودکار به پنل شما اضافه خواهند شد و می توانید از آنها برای ارسال اس ام اس استفاده کنید. مفتخریم که درحال حاضر قادر به ارائه کمترین تعرفه ارسال پیامک در کشور، هرپیامک 30 تومان هستیم. بهره‌گیری از سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و خدماتی آسانک به شما کمک خواهد کرد تا با روشی آسان و ارزان و هدفمند با کاربران و مشتریان خود در ارتباط باشید. پس از ثبت‌نام می‌توانید پنل اختصاصی آسانک را به صورت رایگان دریافت کنید.

پنل اس ام اس بخریم یا جی اس ام مودم؟

دیدگاه‌ها برای پنل اس ام اس پنل پیامک سامانه پیامکی پیشرفته پیامیتو | smsfars بسته هستند