دسته‌بندی نشده

سامانه پیامکی سامانه پیامک پنل اس ام اس | smsfars

اگر بدنبال شرکت خوب پیامکی و خرید پنل پیامکی هستید ،ویژگی های یک پنل پیامکی خوب را بشناسید تا اطلاعات کاملتری را داشته باشید . از ویژگی های یک سامانه پیامکی خوب میتوان به موارد زیر اشاره کرد. ارسال پیامک از طریق پنل با اینکه روشی سنتی است؛ اما هنوز هم یکی از اثربخش‌ترین راه‌های ارتباط و تعامل با مشتریان است تا بتوانید در سریع‌ترین زمان، پیامتان را به جمع وسیعی از آن‌ها برسانید. کمپین‌های فروش، کد تخفیف، رسید خرید و … را می‌توانید با پیامک برای کاربران بفرستید و در مدت زمان کوتاهی شاهد نتایج آن باشید. فراموش نکنید هر استراتژی جامع مارکتینگی به سامانه ارسال پیامک به‌عنوان یک ابزار ثمربخش، زودبازده و مقرون‌به‌صرفه نیازمند است. یک سامانه پیامکی حرفه ای باید تمامی اپراتورهای ارائه دهنده ی خطوط پیامکی را پوشش دهد و هنگام خرید سامانه ارسال پیام کوتاه، امکان خرید خطوط با سرشماره های مختلف را داشته باشد.

یکی از مزیت های داشتن یک پنل اس ام اس شخصی این است که شما می توانید برای مشتریان خود به مناسبت های مختلف در هر زمانی که دوست دارید پیامک ارسال نمایید. در نظر داشته باشید که با خـرید یک پنل اس ام اس از ما یک شماره خط اختصاصی به شما هدیه داده خواهد شد.ماگر بخواهیم از امکانات دیگر این پنل اس ام اس بنویسیم می توانیم به بانک مجله خبری اس ام اس فارس شماره بی نظیر آن اشاره داشته باشیم. در ایـن بانک شماره موبایل می توانید به صورت تفکیک جنسیتی به مخاطبین خاص پیام دهید . همه را میتوانید روی پیامک های ارسالی خود تنظیم نمایید مخابرات دات نت سال هاست که در این زمینه فعالیت دارد و مفتخر است که شرکت های بزرگ این تیم را بعنوان بهترین سامانه اس ام اس انتخاب نموده اند .

http://arya-cctv.irشما عزیزان نیز می توانید در صورت تمایل به دریافت پنل پیامک با ما در ارتباط باشید . اگر هرگونه سوالی زمینه خرید پنل پیامک یا خرید پنل پیامکی، پیام صوتی ، پیامک سفید دارید می توانـید از کارشناسان ما بپرسید . کارشناسان سایت مخابرات حامی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند. شما میتوانید برای ارسال پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی خود به مشتریانتان، آن هم به صورت انبوه و هدفمند از پنل پیامکی رایگان رایسان یا پنل اس ام اس رایگان استفاده کنید. شما در هر مکان و هر لحظه ای که هستید می‌توانید به تمام شماره‌ موبایل های موجود در شهر مورد نظر و منطقه خودتان ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی داشته باشید. در پنل پیامک رایگان رایسان شماره تمام منطقه های کشور موجود می باشد و بدون هیچ مشکلی میتوانید ارسال پیامک موفق را انجام دهید .

​خط اختصاصی ارسال پیامک​​​​​​​و امکان ارسال لینک

مدیانا تنها سرویس ارائه دهنده خدمات پیامکی است که هزینه ای برای تمدید سالیانه پنل از کاربران خود دریافت نمی‌کند. ارسال پیامک به بانک شماره‌های مختلف مانند بانک مشاغل، اصناف و … یکی از روش های رایج بازاریابی پیامکی است. اگر تمایل دارید که از پنل پیام کوتاه خود برای تبلیغات و ارسال پیامک انبوه استفاده کنید در هنگام سفارش سامانه پیامکی باید سامانه ای را انتخاب کنید که بانک جامع و به روزی داشته باشد. بانک شماره‌ موبایل مدیانا، جامع و کامل است، این بانک به تازگی به روزرسانی شده و با استفاده از آن به راحتی می توانید بر اساس نیاز خود اقدام به ارسال پیامک کنید. همه خدماتی که درپنل اس ام اسرایسان یا پنل پیامکی به شما ارائه می شود در راستای بازاریابی پیامکی کسب و کار شما بوده که می توانید در نهایت به جذب مشتریان جدید و سپس در مرحله بعد به حفظ مشتریان فعلی شما ختم گردد.

  • جذب مشتریان جدید با ارسال پیامک تبلیغاتی به بانک شماره‌های معتبر آی نوتی به تفکیک استان، شهر، منطقه، سن و جنسیت.
  • با توجه به مصوبه مجلس محترم شورای اسلامی، به ازای هر پیامک مبلغ 30 ريال به مبالغ فوق افزوده میگردد و این مبلغ به خزانه دولت واریز میگردد.
  • سلام در پنل پیامک رایسان این قابلیت وجود داشته ولی به علت مسائل موجود برای آپدیت قیمت طلا و بروز نشدن دستوری آن این سرویس از سامانه پنل پیامک فعلا متوقف شده است .
  • از طریق سامانه پیام کوتاه شما می توانید با تعداد زیادی از مشتریان خود، با کمترین هزینه ارتباط بر قرار کنید و مواردی که لازم است را به آن ها اطلاع دهید.
  • با توجه به توضیحات قبل شاید این تصور پیش آید که پنل اس ام اس فقط برای تبلیغات است، البته منکر این قضیه نمی شویم که استفاده از این سرویس بیشتر به دلیل تبلیغات است.
  • ابزار های لازم برای برگزاری مسابقه پیامکی و نظرسنجی پیامکی ،پیامک تبریک تولد مشتریان و… تنها نمونه ی کوچکی از امکانات رایگان پنل پیامکی شما خواهد بود.

امروزه، ارسال پیامک برای کسب و کارها به یک روش ارتباطی راحت و کارآمد تبدیل شده است. سامانه پیام رسان با اتکا به تیم حرفه ای و کاربلد خود توانسته تمامی ایرادات موجود در این بستر را پوشش دهد و بدون هیچ کمی و کاستی بهترین خدمات را شامل حال کاربران خود کند. با ایجاد یک پیوند پیامکی در وب سایت خود، راهی سریع برای برقراری ارتباط با مشتریان خود ارائه دهید. سؤالاتی دیگر نظیر عدم شمارش صحیح تعداد کاراکترهای پیامک،عدم حذف شماره های تکراری یا اشتباه نیز در یک شرکت واقعیت ندارد، چراکه در یک سامانه با حداقل امکانات هم شمارنده تعداد کاراکتر ها و امکان گزارش تحویل وجود دارد. با وجود این دو امکان شما می توانید تمامی موارد را هنگام ارسال راستی آزمایی کنید.

ارسال پاسخ خودکار (به پیامک‌های دریافتی)

دیدگاه‌ها برای سامانه پیامکی سامانه پیامک پنل اس ام اس | smsfars بسته هستند