دسته‌بندی نشده

فعالسازی خط خدماتی عمومی پنل اس ام اس نامدار | smsfars

اپلیکیشن های مسدود کننده پیام و تماس، برای مقابله با وفور تماس ها و پیامک ها، به دلیل افزایش سرسام آور تعداد تلفن های موجود، بسیار کارا می باشند. برای اطلاع از تخفیفات و جشنواره‌های فروش از طریق پیامک شماره موبایل خود را وارد کنید. پس از آماده کردن موارد فوق، نیاز است تا تصویر مدارك و بانك شماره را از طریق تیکت ارسال نمایید.

شرایط خطوط خدماتی

این دو دسته از خطوط، با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند و نباید آن ها را با یکدیگر یکسان فرض کرد. پیامک های تبلیغاتی، به دسته ای از پیامک ها اطلاق می شود که در آن کسب و کار ها به دنبال تبلیغات خدمات، محصولات یا سایر موارد می باشند و با جنبه ی تبلیغ و بازاریابی ارسال می شود. در چنین پیامک هایی، ممکن است رضایت دریافت کننده در دریافت پیامک اعمال نشود. برای ارسال پیامک به شماره های بلک لیست ، ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت و ارسال پیامک های اطلاع رسانی با خط خدماتی انجام می گردد. تعرفه ارسال این خطوط متناظر با سایر سرشماره هاست و با توجه به بالا بودن هزینه خرید آن نسبت به سایر اپراتورها امکان دریافت شماره دلخواه و رند برای آن وجود دارد. خطوط 2000 قابلیت تبدیل شدن به خطوط خدماتی را دارند و مدت زمان لازم برای خدماتی شدن این سرشماره 60 روز است.

  • تعرفه ارسال این خطوط متناظر با سایر سرشماره هاست و با توجه به بالا بودن هزینه خرید آن نسبت به سایر اپراتورها امکان دریافت شماره دلخواه و رند برای آن وجود دارد.
  • خطوط خدماتی 9000 قابلیت ارسال پیامک تکی یا گروهی را دارند و در وب سرویس نیز قابل استفاده هستند.
  • برای دریافت خطوط خدماتی اختصاصی می‌بایست فرم خدماتی اپراتور در سربرگ شرکتتان به‌صورت تایپ شده تکمیل شود و تعهدنامه همراه با سفته را برای ما ارسال نمایید تا تحویل اپراتور داده شود و خط تبلیغاتی شما به خدماتی تبدیل شود.
  • در مرحله بعد فرم تعهد نامه را پر کرده و همراه با سفته به فصل اس ام اس ارسال کنید تا مدارک شما جهت انجام پروسه خدماتی تحویل اپراتور داده شود.
  • با وجود تمام تلاش‌ها، گاهی اوقات مجبور به انتقال اخبار بد به مشتریان خود هستید.
  • 4 – در تعهدنامه بخش مربوط به ” موضوع محتوای پیامك خدماتی” حتما به طور كامل، واضح و دقیق توضیح داده شده و از درج ” اطﻼع رسانی” و امثالهم خودداری نمایید.

همان طور که در ابتدای این مقاله اشاره شد خطوط خدماتی در زمینه ی اطلاع رسانی و خبری کاربرد داشته و امکان ارسال پیامک تبلیغاتی با استفاده از خطوط خدماتی امکان پذیر نیست. از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. ثبت نام پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و مجله خبری اس ام اس فارس رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۹۹۹۸ تماس بگیرید.

خط خدماتی 2000 :

بسیاری از نهادها و شرکت هایی که پیامک های غیر تبلیغاتی ارسال می کنند و صرفا از سامانه ارسال پیامک برای ارسال های خدماتی و اطلاع رسانی استفاده میکنند نیاز مبرم به ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات را دارند. اگر ارگان و یا سازمانی حقوقی هستید، باید یکسری فرم را در اختیار داشته و اطلاعات حقوقی همراه با مهر و امضاء و سایر موارد مربوطه را ثبت کرده و از طریق ماژول “خط خدماتی” که در سامانه پیامکی فراپیامک قرار دارد، اقدام کنید. می‌توانید با ماژول خط خدماتی فراپیامک، خط خدماتی را سریع دریافت نمایید و این خطوط به صورت امانت به شما داده شده تا به سایت و اپ خود وصل نمایید. نکته مهم که این است که ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی ممنوع است. به دفتر اسناد رسمی مراجعه و درخواست گواهی امضاء نمائید، اصل برگه ای که در آن صحت امضاء شما تائید شده است را به همراه سایر مدارک خدماتی کردن خط ارسال نمائید. (برای سازمانها و ارگان‌های دولتی نیازی به ارسال گواهی امضاء نمی‌باشد و تنها نیاز است معرفی نامه رسمی از سازمان مربوطه ارسال گردد همچنین اشخاصی که قبلا‌ گواهی امضاء ارسال کرده اند نیازی به ارسال مجدد ندارند).

برای ارسال چه پیام‌هایی، باید از خطوط خدماتی استفاده کرد؟

تجربه دریافت پیامک تشکر و ابراز قدردانی با شادی همراه است؛ زیرا باعث دل گرمی و رضایت مشتری می‌شود. پیام‌های تشکر راهی برای نشان دادن ارزش به مشتریان فروشگاهتان خواهد بود، پیام‌های تشکر نه تنها مؤدبانه هستند، بلکه می‌توانند ابزار قدرتمند بازاریابی… شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که ما چگونه پیامک تبلیغاتی را تشخیص می‌دهیم. بازم به یادآوری است ما یک سیستم هوشمند و قوی داریم که نسبت به یک سری عوامل مانند لینک، شماره تماس و… حساس است و واکنش نشان می‌دهد و پیامک شما به صورت اتوماتیک ارسال نمی‌شود. اگر جزو شرکت‌های بورسی، صندوق‌های قرض‌الحسنه و سازمان‌های بانکی هستید، برای دریافت خط اختصاصی به مجوز بانک مرکزی احتیاج دارید.

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای فعالسازی خط خدماتی عمومی پنل اس ام اس نامدار | smsfars بسته هستند