دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست ؟ و نحوه خدماتی کردن خط اختصاصی چگونه است؟ | smsfars

می توانید با مشاورین مدیر پیامک تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. 1_برای کامل کردن فرم تعهد نامه خط 021 به موارد زیر توجه کنید. 1_قبل از ارسال تعهدنامه خطوط و و دقت کنید که حتما موارد زیر در آن رعایت شده باشد. در غیر اینصورت روند کار شما به تاخیر می‌افتد و شما باید دوباره این مراحل را تکرار کنید. ارائه تصویر کارت ملی مدیرعامل، نماینده مدیرعامل یا نماینده قانونی شرکت که در تعهدنامه معرفی شده است از طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد. توجه نمایید در تعهدنامه قسمت مربوط به ” جامعه هدف” بطور واضح و دقیق مشخص شده باشد.

شرایط مورد نیاز برای خدماتی سازی خط چیست ؟

دارندگان جواز کسب، نماد اعتماد و جواز صنفی هم امکان استفاده از خطوط بدون سفته را دارند. استارتاپ‌ها می‌توانند با ارائهٔ مدارک کمتر، یک خط اختصاصی برای اطلاع‌رسانی داشته باشند. پس مجله خبری اس ام اس فارس از آماده کردن موارد فوق، لازم است تا تصویر مدارک و بانک شماره را از صفحه نخست پنل کاربری – تب تنظیمات – ماژول “خط خدماتی” بارگذاری نمایید تا پس از بررسی مدارک شما تایید گردد.

http://arya-cctv.ir

این خطوط بصورت غیر سفارشی (یعنی ارقام بصورت رندوم) ارائه می‎‌شود، لذا امکان انتخاب ارقام وجود ندارد. بنابر این انجام موارد زیر به شما کمک می کند سریع تر خط خدماتی بگیرید . متقاضی حتماً باید ایمیل سازمانی با دامنۀ اختصاصی سایت خود داشته باشد. توجه داشته باشید که ایمیل‌هایی مانند یاهو، جی‌میل و از این دست پذیرفته نخواهند شد. رمز عبور یکبار مصرف رشته ای از کاراکترهای منحصر به فرد است که به طور تصادفی تولید می شود که می تواند به عنوان ابزار تأیید کاربر استفاده شود.

تعریف شماره خط خدماتی

چهارمین ویژگی این خطوط، این است که می توانید در هزینه ها و وقت خود صرفه جویی کنید. با این امکان، می توانید به سرعت برای مخاطبین خود پیامک ارسال نمایید و از این خدمات در جهت هدف خود، استفاده نمایید. سرانجام دسته ی آخر از انواع خطوط پیامکی خدماتی، مربوط به خطوط اختصاصی می باشد. همانطور که از نام این خطوط پیداست، این خط ها اختصاصی بوده و کسب و کار ها می توانند مالکیت آن را به تنهایی برای خود داشته باشند.

  • شماره های مربوط به تراکنش های بانکی نیازی به ارسال بانک شماره های مشترکین ندارند .
  • مشخص ودر محدوده کاری همان مجموعه برای مشرکین شناخته شده که خود انها درخواست دریافت این پیامک هارا داده اند ارسال میکنند بعلاوه محتوای ان اطلاعات رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده میباشد .
  • خدماتی سازی خط اختصاصی ، برای شرکت های دولتی و یا خصوصی صورت میگیرد که افراد میتوانند با ثبت درخواست در قالب کاربر حقوقی،اقدام به درخواست خط خدماتی کنند.
  • ۱۱- مطلقا ارســـــال تبلیغات با شمـــــاره های خدماتی مورد قبول نمی باشد، حتی شماره هــــــای بانكی.
  • ضروری است که نام کامل و صحیح شرکت، و حوزۀ فعالیت آن در سایت ذکر شده باشد.
  • این سر شماره گزینه مناسبی برای کسب‌وکارهایی که به دنبال خطوط رند هستند نمی باشد!

2- لطفادر فایل اکسل زیر مشخصات خط اختصاصی ومضمون متن پیام ارسالی را به همراه دیتابیس شماره های خود ارسال بفرمائید. این فایل حاوی شماره است و نیاز نیست اطلاعات دیگری در آن ارائه کنید. شرکت ها میتوانند به منظور بهبود کیفیت کاری و عدم هزینه های جانبی خرید کاغذ های فاکتور،فاکتور های خرید کاربران خود را در قالب پیامک برای افراد ارسال کرده تا علاوه بر کسب رضایت از سوی کاربران،کارایی و سرعت فرآیند کاری خود را بهبود بخشند. برای خدماتی کردن خطوط نام فایل شماره مخاطبان و تصویر اسکن‌شدۀ فرم به نام شماره تلفن ایجاد و ارسال شود. ضروری است که نام کامل و صحیح شرکت، و حوزۀ فعالیت آن در سایت ذکر شده باشد.

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست ؟ و نحوه خدماتی کردن خط اختصاصی چگونه است؟ | smsfars بسته هستند