دسته‌بندی نشده

شرایط دریافت خط خدماتی در سال جدید ️ 30% تخفیف مدیر پیامک | smsfars

درگاه پرداخت اینترنتی یکی از پارامترهای تاثیرگذار در تجربه مشتری است! اگر می‌خواهید یک بار برای همیشه تفاوت سئو با SEM را یاد بگیرید و ببینید از هرکدام چه زمانی استفاده…

شرایط خطوط خدماتی پیامک

خط خدماتی هم بصورت اختصاص و به صورت اشتراکی در اختیار کاربران قرار می گیرد. حتماً این فرم را بر روی سربرگ شرکت خود پرینت کنید و توجه داشته باشید که بدون مهر و امضاء نباشد. ۱ – قبل از ارسال تعهدنامه خطوط ۵۰۰۰۱ و ۵۰۰۰۲ و ۵۰۰۰۵ دقت کنید که حتما نکات زیر در آن رعایت شده باشد. در غیر اینصورت روند کار شما به تاخیر می‌افتد و مجبور خواهید که دوباره این مراحل را تکرار کنید.

  • پیش از آنکه به راه تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی برسیم، باید ببینیم چرا خدماتی کردن خطوط مهم است.
  • با خطوط خدماتی و ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی به مخاطب، نشان می‌دهید که برای مخاطبین احترام قائل هستید و با رضایت آن‌ها پیامک می‌فرستید.
  • تبلیغاتی آسان را تجربه کنید و در کسب و کار خود به راحتی با مخاطبین خود در ارتباط باشید.
  • ارسال پیامک فقط برای افرادی است که ما را می‌شناسند و پیامک ما برایشان اهمیت دارد.
  • طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیارایران از اول اردیبهشت ماه سال ۹۲سر شماری های ارسال پیامک به دو شاخه (خدماتی – تبلیغاتی )دسته بندی میشود .
  • بسیاری از نهادها و شرکت هایی که پیامک های غیر تبلیغاتی ارسال می کنند و صرفا از سامانه ارسال پیامک برای ارسال های خدماتی و اطلاع رسانی استفاده میکنند نیاز مبرم به ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات را دارند.
تا افراد حقیقی بدون نیاز به سفته و ثبت شرکت حقوقی بتوانند خط خدماتی اختصاصی داشته باشند. در شرکت‌های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است، تکمیل گردد. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده‌ای که معرفی‌نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد). برای دریافت خط خدماتی و تبدیل خط تبلیغاتی به خط خدماتی شما باید در مرحله اول شرکت حقوقی و شناسه ثبت ملی داشته باشید . خطوط سامانتل نیز مانند خطوط 9000 از ابتدا به صورت خدماتی هستند و قابلیت ارسال پیامک به لیست سیاه را دارند.

چرا تابان اس ام اس؟

اخذ خطوط خدماتی، فقط برای ارگانها و سازمانها و شرکتها مسیر است و دارای قوانین و مراحل خاصی است؛ از این رو، فعالسازی آن برای افراد عادی، ممکن نیست. کاربرهای حقیقی نمی‌توانند با شماره‌های همراه اول، مجله خبری اس ام اس فارس بگیرند. کاربرهای حقوقی هم به شناسهٔ ملی و شمارهٔ ثبت احتیاج دارند و باید تعهد دهند که با این خط، پیامک تبلیغاتی نمی‌فرستند.

http://arya-cctv.ir

زمان فعال سازی خط خدماتی اختصاصی ۹۰۰۰ با سرعت بالا هستید زیرا فعال سازی خطوط خدماتی حقیقی بر خلاف خطوط خدماتی افراد حقوقی که حدود ۲ ماه زمانبر است در کمتر از یک هفته انجام شده و خط خدماتی اختصاصی در اختیار شما قرار داده می‌شود. با توجه به اینکه خط خدماتی برای افراد حقیقی رایگان نمی باشد در ادامه مزیت های خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی خدمت شما اعلام می شود. التبه اگر شماره برای شما مهم نیست می توانید به صورت رایگان از خط خدماتی اشتراکی اس ام اس پارسی استفاده نمایید. خطوط خدماتی اشتراکی موجود در پنل های پیامکی فصل اس ام اس این اجازه را به شما می دهد تا بدون تعهد و ارائه مدرکی خاص اقدام به ارسال پیامک های خدماتی به تمامی سیم کارت های بلاک و غیر بلاک مشتریان خود بکنید.

ارتباط با قاصدک پیام

دیدگاه‌ها برای شرایط دریافت خط خدماتی در سال جدید ️ 30% تخفیف مدیر پیامک | smsfars بسته هستند