دسته‌بندی نشده

شرایط دریافت خط خدماتی در سال جدید ️ 30% تخفیف مدیر پیامک | smsfars

موسسه‌ها و سازمان‌های حقوقی می‌توانند برای گرفتن خط خدماتی اختصاصی اقدام کنند. با ارائهٔ مدارک لازم، بعد از ۲ تا ۶ ماه، خط اختصاصی شما آماده می‌شود. وقتی از خطوط خدماتی برای فرستادن این پیام‌ها استفاده می‌کنید، کاربر متوجه می‌شود که این پیامک تبلیغاتی نیست و به اهمیت بیشتری برای آن قائل می‌شود. شما نمی‌توانید با این خط، محصول جدیدتان را تبلیغ کنید یا کد تخفیف بفرستید. شرکت‌های بیمه، فروشگاه‌های اینترنتی و بانک‌ها به خطوط خدماتی احتیاج دارند.

http://arya-cctv.ir

در شرکت‌های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نام هایشان در روزنامه رسمی ذکر شده است، تکمیل گردد. (برای سازمان ها و ارگان های دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده‌ای که معرفی‌نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد). این سر شماره گزینه مناسبی برای کسب‌وکارهایی که به دنبال خطوط رند هستند نمی باشد! هزینه خرید خطوط 3000 نسبت به سایر اپراتورها مناسب است و نیازی به تمدید سالانه ندارد . خطوط 3000 نیز مانند سایر سر شماره ها قابلیت خدماتی شدن را دارند و مدت زمان لازم برای انجام این کار 60 روز خواهد بود. این خط با امکان عبور از بلک لیست جهت ارسالهایی که جنبه اطلاع رسانی دارند به سامانه اضافه شده است و بین تمامی کاربران متقاضی به اشتراک گذاشته شده است.

خرید خط خدماتی پنل پیامک

خطوط خدماتی در ارسال و دریافت پیامک همان خطوط عادی هستند با این تفاوت که شما تنها می توانید از آنها تنها برای اطلاع رسانی به مخاطبان خود استفاده نمائید. خط خدماتی بدون سفته نوع سوم از گروه خطوط خدماتی است و به سفته احتیاجی ندارد. این خط شرایط کمتری دارد و اشخاص حقیقی می‌توانند از آن استفاده کنند. این خطوط با پیش‌شماره ۹۹۹۹ ارائه می‌شوند و اشخاص حقوقی هم می‌توانند از آن استفاده کنند. ارسال گواهی امضاء برای تمامی خطوط الزامی می‌باشد، جهت ادارات و ارگان‌های دولتی تنها معرفی نامه رسمی در سربرگ اداره ارسال گردد کافیست. برای اپراتور باید سفته به میزان 20 میلیون و حتماً نام شرکت ارمغان راه طلایی در سفته قید شود.

چگونه بدون سفته خط خدماتی بگیریم؟

در طرف مقابل، برخی از فروشگاه ها با ارائه شرایطی مانند دریافت کد تخفیف، شماره تماس مشتریان را گرفته و آن ها را از تخفیف و اطلاعیه های خود، آگاه می کنند. خط خدماتی بدون نیاز به سفته و کاملا رایگان با امکان عبور از بلک لیست است و برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی است. از این خطوط می‌توان در بخش ارسال تکی، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی استفاده کرد.

فرم ها دارای شماره و تاریخ و دارای مهر و امضا و اثرانگشت باشند. هر گونه ارسال پيامک كه بدون رضايت صاحب تلفن همراه و بدون اطﻼع ايشان صورت گيرد، پيامک تبليغاتی محسوب می‌شود و ارسال مجله خبری اس ام اس فارس اينگونه پيام ها براي مخاطبانی كه خود درخواست عدم دريافت اين پيامكها را داده‌اند، امكان پذير نیست. این خط در دستهٔ خطوط اختصاصی قرار می‌گیرد و پیامک با رضایت کاربر ارسال می‌شود.

  • شرکت‌های بیمه، فروشگاه‌های اینترنتی و بانک‌ها به خطوط خدماتی احتیاج دارند.
  • استفاده از این خطوط برای ارسال‌های OTP (رمز یکبار مصرف) پیشنهاد نمی‌شود.
  • لازم به ذکر است بعد از خدماتی شدن خط نیاز است این فایل با اعلام ارتباطات سیار به صورت هفتگی یا ماهیانه بروزرسانی شود.
  • شماره خدماتی کردن خط ثابت است و تغییر نمی‌کند و بعد از خرید سامانه پیامک دو خط اشتراکی خدماتی ( اپراتور 3000 و اپراتور 5000 ) با شماره رند و کوتاه در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • فرم درخواست خدماتی برای اپراتور ۵۰۰۰۱ – ۵۰۰۰۲ – ۵۰۰۰۵ – ۲۰۰۰ باید بصورت تایپی تکمیل شود.
دیدگاه‌ها برای شرایط دریافت خط خدماتی در سال جدید ️ 30% تخفیف مدیر پیامک | smsfars بسته هستند