دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست؛ انواع، مزایا و شرایط دریافت خط خدماتی | smsfars

زمان‌بندی تبدیل خطوط خدماتی از طرف اپراتورها مشخص می‌شود و این زمان فقط در اختیار اپراتور مربوطه می‌باشد. شماره های مربوط به تراکنش های بانکی نیازی به ارسال بانک شماره های مشترکین ندارند . ، نیاز است تصویر مدارک را از طریق ماژول خدماتی (تنظیمات / خط خدماتی) بارگذاری نمائید تا توسط همکاران واحد اداری تائید گردد. ارسال پیامک با محتوای املاک یا دوره‌های MBA،فروش ارزدیجیتال، دلار و طلا مورد تایید نمیباشد.

  • دسته ی دیگر از این پیامک ها، مواردی می باشد که در رابطه با آگاهی بیشتر افراد درباره پولشویی و کلاهبرداری می باشد.
  • سرعت ارسال پیامک با خط اشتراکی هیچ فرقی با خط اختصاصی ندارد و اپراتور می‌تواند در یک ثانیه، صدها پیامک بفرستد.
  • مخاطبانی که از دریافت پیامک انصراف داده، یا دیگر از خدمات شرکت استفاده نمی‌کنند، باید از لیست شماره‌ها حذف شده، در ادامه مخاطبان جدید به فهرست مذکور افزوده شوند.
  • خط خدماتی کاربرد زیادی دارد و به ما کمک می‌کند تا به کسانی که تبلیغات خود را مسدود کرده‌اند یا اصطلاحا در لیست سیاه مخابرات هستند، تبلیغات پیامکی ارسال کنیم.
دقت کنید که فایل اکسل احراز هویت تک ردیفه می باشد و تمام فیلدها تکمیل گردد. پنل عادی و پنل های ستاره دار از نظر کیفیت ارسال و خدمات ارائه شده یکی هستند. در خصوص صندوق‌های قرض‌الحسنه ، شرکت‌های بورس و … ارايه‌ی مجوز از بانک مرکزی الزامی است.

خط خدماتی چیست؟ شرایط دریافت خطوط خدماتی پیامک

در خط‌های خدماتی اشتراکی، فقط می‌توانید به مشترکین خودتان پیامک بفرستید؛ همچنین محتوای پیامک هم باید طبق قوانین ذکرشده در تعهدنامه باشد و امکان لغو پیامک را در محتوای آن بگذارید. سرعت ارسال پیامک با خط اشتراکی هیچ فرقی با خط اختصاصی ندارد و اپراتور می‌تواند در یک ثانیه، صدها پیامک بفرستد. بعد از اینکه خط اختصاصی خودتان را دریافت کردید، نباید با آن پیامک تبلیغاتی بفرستید. اگر با این خط، کد تخفیف بفرستید و مسابقه‌ای را اعلام کنید، خط شما مسدود می‌شود. فراموش نکنید که اگر بیشتر از سه بار به تعهدات خود در رابطه با خطوط خدماتی عمل نکنید و پیامک انبوه بفرستید، تمام شماره‌های شما از لیست سفید حذف می‌شوند. خدماتی سازی خط اختصاصی ، برای شرکت های دولتی و یا خصوصی صورت میگیرد که افراد میتوانند با ثبت درخواست در قالب کاربر حقوقی،اقدام به درخواست خط خدماتی کنند.

http://arya-cctv.ir

در مرحله ی سوم، باید فرمی که تکمیل شده است را در کنار تصویر سفته و شماره اکسل، در پنل مورد نیاز تکمیل نمایید. حال باید منتظر بررسی کارشناس باشید تا مدارک تایید و آماده انجام خدمات شود. در مرحله ی بعد، مدارک تایید شده و توسط کارشناس به اپراتور ارسال می شود. پس از انجام این کار، در صورت تایید اپراتور، می توانید خط خدماتی خود را جهت ارسال پیامک، استفاده نمایید.

مزایا خط خدماتی و کاربرد آن

برای تبدیل خطوط تبلیغاتی به شماره خدماتی اختصاصی و دریافت مجله خبری اس ام اس فارس (به جز در اپراتور ۵۰۰۰۱) می بایست شرکت حقوقی داشته باشید، تعهدنامه خدماتی را تکمیل نمایید و همراه با سفته به اپراتور جهت انجام پروسه خدماتی تحویل دهید. خط خدماتی برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی به افرادی که مجموعه ما را میشناسند و یا منتظر دریافت پیامک ما هستند پیامک هایی با شماره خدماتی ارسال میشود از خطوط بلک لیست عبور کرده و به تمامی شماره ها ارسال می شود. ۱- خطوط خدماتی جهت ارسال پیامک هاییست که در وهله اول متن پیام اطلاع رسانی و پیامک غیر تبلیغاتی بوده و در وهله دوم، کاربر منتظر دریافت این پیامک باشد (نظیر ارسال کدفعالسازی و …) . بنابراین ارسال پیامک های تبلیغاتی ، پیامکهای تبریک ، مناسبتی و تسلیت ها و هر پیامکی که کاربر انتظار دریافت آنرا ندارد از طریق این خطوط ممنوع میباشد. در پیامهای اطلاعرسانی راه ارتباطی و لینک و اسم برند ذکر نمیشود.

بخشنامه مخابرات در خصوص خدماتی سازی

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست؛ انواع، مزایا و شرایط دریافت خط خدماتی | smsfars بسته هستند