دسته‌بندی نشده

خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی سامانه پیامک اس ام اس پارسی | smsfars

فرم تعهدنامه همه اپراتورها یکسان بوده و فقط تعهدنامه اپراتور خط ثابت متفاوت است که به صورت جداگانه عنوان شده است. فصل اس ام اس، سامانه پیامکی کامل در عین حال ساده ای است که با بهره مندی از بهترین کارشناسان و پشتیبانان با تجربه ، سرویس ها و خدمات بی نظیری را به صورت اینترنتی ارائه می دهد. در صورت تایید درخواست خط شما توسط کارشناسان ، وضعیت آن به تایید اولیه تغییر خواهد یافت ودر صورتیکه اپراتور تایید کند به وضعیت تایید نهایی تغییر پیدا میکند و خط خدماتی خواهد داشت. محتوای پیامک باید مطابق خدمات تعیین شده در فرم تعهد نامه باشد.

http://arya-cctv.irفرم درخواست خدماتی اپراتور ۲۰۰۰ در دو صفحه با فونت بزرگ تکمیل گردد. فرم درخواست خدماتی برای اپراتور ۵۰۰۰۱ – ۵۰۰۰۲ مجله خبری اس ام اس فارس – ۵۰۰۰۵ – ۲۰۰۰ باید بصورت تایپی تکمیل شود. طبق اعلام اپراتور ۱۲ ارسال سفته برای سازمان های دولتی الزامی است.

مدارک لازم برای خدماتی کردن خطوط

برای دریافت خط خدماتی بدون سفته از شرکت ما شما نیاز به پرداخت هیچ هزینه جداگانه و مازاد بر پنل پیامکی نمی‌باشد و تنها با ثبت نام پنل اس ام اس پیامکی می‌توانید از خطوط خدماتی ما به صورت رایگان استفاده کنید و اقدام به ارسال پیامک نمایید. ارسال پیامک تبلیغاتی از خط اختصاصی یکی از موانع بزرگیست که کاربران سامانه های پیامکی سطح کشور با آن رو به رو هستند؛ یکی از روش های جذاب و مطلوبسامانه ی پیامکیسیب اس ام اس برای ارسال به بلک لیست استفاده از خطوط خدماتی میباشد. ما در وبلاگ اس ام اس پارسی راهکار غیرفعال سازی ارسال پیامک تبلیغاتی همراه را آموزش داده‌ایم.

سیب اس ام اس؛ پنل پیامکی بدون نیاز به نصب

به طور کلی یکی از رساله های تیم سیب اس ام اس، در تلاش برای کاهش حداکثری هزینه های ارسال پیامک کاربران خلاصه شده است؛ بنابراین کاربران تنها با درخواست خط خدماتی میتوانید از این سیستم جذاب یه صورت کاملا رایگان بهره مند شوند. بعضی از مشتریان تصور میکنند چون خط خدماتی اشتراکی است سرعت ارسال این خط نسبت به خطوط خدماتی اختاصی کمتر است اما خیالتان راحت کنم اپراتور توانایی ارسال چندصد پیامک در ثانیه رادارد . پس از نظر سرعت ارسال پیامک با خط اشتراکی خدماتی و شماره های اختصاصی خدماتی هیچ تفاوتی وجود ندارد . پروسه خدماتی شدن خط حدود یک ماه زمان بر است و دریافت خط خدماتی اختصاصی نیز مانند خطوط خدماتی اشتراکی رایگان است . شماره هایی تبلیغاتی انهایی هستند که اگر باان ارسال بکنید و گیرنده پیامک های تبلیغاتی را روی خط خود بسته باشد پیامک شمارا دریافت نمیکند و شماره های خدماتی شماره هایی هستند که تحت هر شرایطی پیامک به دست گیرنده می رسد .

  • بنابراین ارسال پیامک های تبلیغاتی ، پیامکهای تبریک ، مناسبتی و تسلیت ها و هر پیامکی که کاربر انتظار دریافت آنرا ندارد از طریق این خطوط ممنوع میباشد.
  • خط خدماتی یک حالتی از خط اختصاصی است که با دریافت یک سری مدارک حقوقی و شرکتی اپراتور خط اختصاصی را به خط خدماتی تبدیل می‌کند.
  • درخواست هایی با عنوان موسسات خیریه , دانشگاه و مدارس از سمت همراه اول رد شده و خدماتی نمی شوند.
  • خطوط 3000 نیز یکی از قدیمی ترین اپراتورهای پیامکی است که سازمان های دولتی و کسب‌وکارهای خصوصی زیادی از آن استفاده می‌کنند.

همانطور که مشاهده کردید، در این مقاله از صفر تا صد خط خدماتی را توضیح و درباره ی آن، اطلاعات کاملی را ارائه کردیم. این خطوط می تواند برای سازمان ها، شرکت ها، نهاد های دولتی، کسب و کار ها و … در واقع یکی از مهم ترین جنبه های تبلیغاتی و بازاریابی، استفاده از همین خطوط می باشد. در انتهای این مقاله، امیدواریم از خواندن آن لذت برده باشید و اطلاعات ارزشمندی را در این زمینه، کسب کرده باشید. برای اپراتور ۵۰۰۰۲ و ۵۰۰۰۵ علاوه بر فرم درخواست، تعهدنامه مربوط به اپراتور نیز باید در سربرگ بصورت تایپی تکمیل گردد و در هنگام ارسال درخواست خط خدماتی در بخش سایر بارگذاری نمایید. پنل اس‌ام‌اس پارسی یک پنل پیامک حرفه ای، که در جهت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و ارسال پیامک خدماتی فعالیت می کند.

اطلاعات تماس

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی سامانه پیامک اس ام اس پارسی | smsfars بسته هستند