دسته‌بندی نشده

شرایط خطوط خدماتی | smsfars

۳-در صورت عدم رعایت قوانین خطوط خدماتی از پنل کاربر حذف خواهد شد. ۲-نمایندگان محترم ملزم به درج قوانین مندرج در این صفحه در وبسایت خود و مانیتور کردن پیامکهای ارسالی توسط کاربرانشان میباشند. علیرغم ارسال لیست مشترکان، درصورتی‌که مشترکی از دریافت هرگونه پیامک شکایت کرده باشد، ولی تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشود، شماره از لیست سفید مجله خبری اس ام اس فارس خارج شده، مسئولیت عواقب بعدی برعهده مالک شماره خواهد بود. اگر می‌خواهید بیشتر با ارسال پیامک خدماتی و آموزش‌های مرتبط با آن آشنا شوید، روی لینک کلیک کرده و مقالۀ آموزشی ارسال پیامک خدماتی را بخوانید. در اینجا مزایای این شیوه بازاریابی به همراه نمونه متن پیامک را برایتان آورده ایم. بازاریابی پیامکی برای باشگاه های بدنسازی کاربرد و مزایای گسترده ای دارد.

  • برای سازمان ها و ارگان های دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی ان در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.
  • هر زمان که اپراتور بخواهد کابر باید لیست بروز شده از مخاطبینش را بصورت فایل اکسل (بدون مشخصات) در اختیار اپراتور قراردهد.
  • زمانی که تعداد پیامک‌های تبلیغاتی زیاد شدند، بعضی از مشترکین این پیامک‌ها را مسدود کردند.
  • البته شرایط خاصی را باید ارائه کنید تا بتوانید این خطوط را صاحب شوید.
  • خط خدماتی، به خطوطی گفته می شود که در اختیار سازمان ها، شرکت ها، فروشگاه ها و …

خطوط پیامکی مخصوص ارسال انواع پیامک اطلاع رسانی به لیست شماره تلفن های مایل به دریافت پیامک است. در این مقاله کاربرد ها، مراحل و مدارک لازم برای خدماتی کردن خطوط پیامکی را بخوانید. بنابراین بزرگترین وجه تمایز خط تبلیغاتی با خط خدماتی، در رضایتمندی مخاطب می باشد. به عنوان مثال؛ پیامک هایی که از جانب بانک به کاربران ارسال می شود، با رضایت خودشان بوده و از این بابت نیز هزینه ای دریافت می شود.

مراحل خطوط خدماتی

اخذ خطوط خدماتی، فقط برای ارگانها و سازمانها و شرکتها مسیر است و دارای قوانین و مراحل خاصی است؛ از این رو، فعالسازی آن برای افراد عادی، ممکن نیست. کاربرهای حقیقی نمی‌توانند با شماره‌های همراه اول، خط خدماتی بگیرند. کاربرهای حقوقی هم به شناسهٔ ملی و شمارهٔ ثبت احتیاج دارند و باید تعهد دهند که با این خط، پیامک تبلیغاتی نمی‌فرستند.

http://arya-cctv.ir

تا افراد حقیقی بدون نیاز به سفته و ثبت شرکت حقوقی بتوانند خط خدماتی اختصاصی داشته باشند. در شرکت‌های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است، تکمیل گردد. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده‌ای که معرفی‌نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد). برای دریافت خط خدماتی و تبدیل خط تبلیغاتی به خط خدماتی شما باید در مرحله اول شرکت حقوقی و شناسه ثبت ملی داشته باشید . خطوط سامانتل نیز مانند خطوط 9000 از ابتدا به صورت خدماتی هستند و قابلیت ارسال پیامک به لیست سیاه را دارند.

راهنمای اتصال نرم افزار حسابداری آسان به پنل اس ام اس مدیر پیامک

خطوط 9000 از ابتدا خدماتی هستند و قابلیت عبور از لیست سیاه را دارند. با کمک مشاوران مدیانا، بهترین نتیجه را از بازاریابی پیامکی بگیرید. کافیست اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم. در خصوص شرکت هایی که نماینده رسمی سازمان دولتی باشند ارائه معرفی نامه از سازمان مربوطه نیز الزامیست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.. لازم بذکر است به محض خدماتی شدن شماره، در همین بخش از سامانه به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

چگونه بدون سفته خط خدماتی بگیریم؟

دیدگاه‌ها برای شرایط خطوط خدماتی | smsfars بسته هستند