دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست؟ چگونه خط خدماتی “بدون دردسر” بگیریم؟ ️ 30% تخفیف تابان اس ام اس | smsfars

زمان فعال سازی خط خدماتی اختصاصی ۹۰۰۰ با سرعت بالا هستید زیرا فعال سازی خطوط خدماتی حقیقی بر خلاف خطوط خدماتی افراد حقوقی که حدود ۲ ماه زمانبر است در کمتر از یک هفته انجام شده و خط خدماتی اختصاصی در اختیار شما قرار داده می‌شود. با توجه به اینکه خط خدماتی برای افراد حقیقی رایگان نمی باشد در ادامه مزیت های خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی خدمت شما اعلام می شود. التبه اگر شماره برای شما مهم نیست می توانید به صورت رایگان از خط خدماتی اشتراکی اس ام اس پارسی استفاده نمایید. خطوط خدماتی اشتراکی موجود در پنل های پیامکی فصل اس ام اس این اجازه را به شما می دهد تا بدون تعهد و ارائه مدرکی خاص اقدام به ارسال پیامک های خدماتی به تمامی سیم کارت های بلاک و غیر بلاک مشتریان خود بکنید.

استفاده از خط خدماتی قاصدک پیام

درصورتی که حتی به یک شماره غیر از بانک شماره خودتان ارسال انجام دهید، تبلیغاتی محسوب شده و شامل جریمه می گردد، هرگونه اطلاع رسانی به لیست مشتریان خود خدماتی محسوب می‌شود. استفاده از این خطوط برای ارسال‌های OTP (رمز یکبار مصرف) پیشنهاد نمی‌شود. با توجه به اینکه از این خطوط برای ارسال‌های باشگاه مشتریان استفاده می شود، اپراتور مذکور لیست سیاه فعال به صورت جداگانه دارد که ممکن است به برخی از شماره‌ها ارسال انجام نشود. این موارد تنها نمونه ی کوچکی از کاربرد های خطوط خدماتی میباشند که با استفاده از آنها طیف وسیعی از انواع ارسال برای کاربران امکان پذیر میشود.

تعریف شماره خط خدماتی

خط خدماتی هم بصورت اختصاص و به صورت اشتراکی در اختیار کاربران قرار می گیرد. حتماً این فرم را بر روی سربرگ شرکت خود پرینت کنید و توجه داشته باشید که بدون مهر و امضاء نباشد. ۱ – قبل از ارسال تعهدنامه خطوط ۵۰۰۰۱ و ۵۰۰۰۲ و ۵۰۰۰۵ دقت کنید که حتما نکات زیر در آن رعایت شده باشد. در غیر اینصورت روند کار شما به تاخیر می‌افتد و مجبور خواهید که دوباره این مراحل را تکرار کنید.

شماره و خطی از لیست سفید و حالت خدماتی خارج خواهد شد اگــــر:

درگاه پرداخت اینترنتی یکی از پارامترهای تاثیرگذار در تجربه مشتری است! اگر می‌خواهید یک بار برای همیشه تفاوت سئو با SEM را یاد بگیرید و ببینید از هرکدام چه زمانی استفاده…

  • ارائه تصویر کارت ملی مدیرعامل، نماینده مدیرعامل یا نماینده قانونی شرکت که در تعهدنامه معرفی شده است از طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.
  • 1 – خدماتی شدن خطوط فقط برای اشخاص حقوقی كه دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امكان پذیر است.
  • (1 یا 2 و یا ..) را ارسال نمایید تا پیامک برای شما ارسال نشود” را از خط ……..
  • این پیامک ها از نظر سرعت یکسان بوده و باید مطابق با قوانین مخابرات ارسال شوند.
  • در نتیجه، برای کاربرانی که از این خطوط استفاده می‌نمایند، هیچگونه مشکلی پیش نخواهد آمد.

البته شرایط خاصی را باید ارائه کنید تا بتوانید این خطوط را صاحب شوید. شرط گرفتن این خطوط، انجام مراحل ثبت شرکت می باشد که پس از ثبت آن، پس از گذشت 2 الی 6 ماه می مجله خبری اس ام اس فارس توانید این خطوط را در اختیار بگیرید. البته باید در نظر بگیرید که از این خطوط برای جنبه خدماتی استفاده کنید و در صورت استفاده تبلیغاتی، خط شما مسدود خواهد شد.

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست؟ چگونه خط خدماتی “بدون دردسر” بگیریم؟ ️ 30% تخفیف تابان اس ام اس | smsfars بسته هستند