دسته‌بندی نشده

خط خدماتی سامانه پیامک سارآنلاین | smsfars

۳ – یک فقره سفته ضمانت به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه ی تعهدنامه ی خود کنید. 6_ ارائه مجوز از بانک مرکزی در خصوص صندوق های قرض الحسنه، شرکت های بورس و …الزامی است. طراحی شده برای پیامک پارسیان توسط تیم حرفه ای سئو پارسیان هرگونه کپی برداری از تمام یا بخشی از محتوی این سایت بدون ذکر نام و لینک منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت. ارائه مجوز از بانک مرکزی الزامیست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد. درخواست هایی با عنوان موسسات خیریه , دانشگاه و مدارس از سمت همراه اول رد شده و خدماتی نمی شوند. آدرس ایمیل مندرج در تعهدنامه حتما باید سازمانی بوده و ایمیل های yahoo ،gmail و… مورد قبول نخواهند بود.

بر اساس این پروسه جدید ، ابتدا وضعیت حقوقی کاربر و متن های ارسالی توسط مخابرات بررسی و تایید می گردد ، بعد از آن کاربر می تواند به همه گیرنده های خود اعم از خطوط مسدود و خطوط غیر مسدود ارسال پیامک خدماتی داشته باشند . برای خرید سامانه پیامک یا مجله خبری اس ام اس فارس اختصاصی با شرکت اس ام اس پارسی تماس بگیرید. با توجه به اینکه این خطوط برای افراد حقیقی فعال می‌شود نیازی به ارائه مدارک شرکت نمی‌باشد و صرفا ارسال مدارک مربوط به کسب و کار شامل اینماد یا پروانه کسب کافی است. خطوط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی با سرشماره ۹۰۰۰ ارائه می‌شود و شما می بایست یک خط خدماتی اختصاصی ۹۰۰۰ خریداری کنید این شماره با توحه به تعداد ارقام بسیار رند و کوتاه می باشد و در ذهن مخاطب نیز می ماند.

  • شرایط کلی استفاده از خطوط خدماتی، عدم ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی ( ارسال پیامک به بانک شماره ) است؛ ارسال پیامک به افرادی که ما را می‌شناسند و پیامک ما برایشان مهم است.
  • برای خدماتی کردن خطوط در ابتدا باید دارای شرکت حقوقی، شناسه ملی و شماره ثبت اختصاصی باشید.
  • فرم تعهدنامه همه اپراتورها یکسان بوده و فقط تعهدنامه اپراتور خط ثابت متفاوت است که به صورت جداگانه عنوان شده است.
  • خطوط 9000 از ابتدا خدماتی هستند و قابلیت عبور از لیست سیاه را دارند.

توجه داشته باشید که تداخل مطالب فرم با طراحی سربرگ شرکت ایرادی ندارد. این فرم کامل‌شده باید با مهر و امضاء در قالب فایل JPG و به‌همراه سفته به آسانک ارسال شود. همانطور که در بالا نیز گفتیم برای ارسال پیامک به خطوط لیست سیاه مخابرات اول داشتن خط خدماتی با شرکت ثبت شده است. دوم اینکه استفاده از خطوط اشتراکی برای افرادی که سایت یا اپلیکیشن دارند. اما حالت سوم ارسال پیامک برای لیست سیاه مخابرات با خطوط قاصدک پیام امکان پذیر می‌باشد. براساس ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، خطوط ارسال پیامک‌ها به دو بخش خدماتی و تبلیغاتی تقسیم می‌شوند.

مراحل خطوط خدماتی

اما سازمان‌ها و مجموعه‌های دولتی نیازی به سفته و گواهی امضا ندارند. در سرشماره 9000، داشتن جواز کسب یا اینماد برای خدماتی شدن خطوط کافیست و نیازی به ارائه اطلاعات حقوقی نیست. خط خدماتی مناسب شرکت‌ها، دفاتر و سازمانی هایی است که مخاطبان با آن‌ها آشنا هستند و تمایل به دریافت پیامک از این مجموعه ها دارند. در بکارگیری و ارسال پیامک به این خطوط در ابتدای متن باید از نام مشتری، عبارت مشتری گرامی یا عبارات مشابه استفاده شود. این دسته از خطوط در مقایسه با سایر خطوط 5000 تعرفه ارسال بالاتری دارد. خطوط نیازی به تمدید سالانه ندارد و قابلیت انتخاب شماره دلخواه برای متقاضیان این خطوط وجود دارد.

ارتباط با قاصدک پیام

دسته ی دیگر از این پیامک ها، مواردی می باشد که در رابطه با آگاهی بیشتر افراد درباره پولشویی و کلاهبرداری می باشد. بنابراین بزرگترین وجه تمایز از دو دسته از خطوط پیامکی، رضایت و آگاهی مخاطبین می باشید. این دسته از خطوط قابل انتخاب نبوده و به صورت تصادفی یک شماره به کاربر تعلق می گیرد. این خطوط قابلیت ارسال به لیست سیاه مخابرات را دارند و می توانید بدون سفته و هرگونه اشخاص حقیقی، نسبت به دریافت آن اقدام نمایید. این خطوط به دلیل داشتن ماهیت خدماتی، متمایز با سایر خط ها می باشند. به همین علت می توانند برای صاحبین کسب و کار یا مدیران شرکت ها، بسیار مفید و با اهمیت باشند.

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی سامانه پیامک سارآنلاین | smsfars بسته هستند