اخبار فارس اس ام اس

راهکارهایی برای افزایش فروش شب عید کسب و کارها

ارائه خدمات ویژه مانند ارسال رایگان یا امکان تعویض کالا حتی بعد از پایان تعطیلات نوروز، راهکاری مؤثر برای جذب مشتریان و افزایش فروش در ایام نوروز به شمار می‌رود. این نوع خدمات نه‌تنها تجربه خرید مشتریان را بهبود می‌بخشد، بلکه به آنها اطمینان خاطر می‌دهد که در صورت رضایت نداشتن از خرید، امکان تعویض یا بازگرداندن کالا را دارند. این امر به‌ویژه در دوران پرتنش و پرکار نوروز، که زمان کافی برای خرید حضوری کمتر می‌شود، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. ارسال رایگان به‌عنوان یک انگیزه قوی برای مشتریان عمل می‌کند تا خریدهای بیشتری انجام دهند.

اوج فروش برندها در روز‌های پایانی سال و نزدیک شدن به عید نوروز است. ازاین‌رو همواره نزدیک شدن به شب عید با تکاپوی کسب‌وکارها برای افزایش فروش و رسیدن به حداکثر درآمد ممکن همراه می‌شود. ایام نوروز، که نمادی از تجدید حیات و شروعی دوباره است، فرصتی طلایی برای بازاریابان به‌منظور معرفی پیشنهادهای ویژه و جذب مخاطبین جدید فراهم می‌آورد. در این مقاله، راهکارهای نوین و خلاقانه‌ای برای افزایش فروش در این دوره پررونق ارائه شده است که شامل استفاده از تاکتیک‌های مختلف بازاریابی و فروش است. از ساعت طلایی فروش نوروز گرفته تا برگزاری رویدادهای مخصوص و ارائه خدمات ویژه، نحوه استفاده از هر کدام از این استراتژی‌ها را بعد از مطالعه این مطلب فرا خواهید گرفت. 

ارائه برنامه ریزی رویدادهای نوروزی؛ یکی از راهکارهای ساده برای افزایش فروش شب عید

برای ایجاد فراخوان در رویدادهای نوروزی حتما به نزدیک‌ترین گروه مخاطبان هدف مراجعه کنید. برای این کار پیشنهاد می‌کنیم از ارسال پیامک منطقه‌ای و پیامک lbs استفاده کنید. این دو خدمات سامانه‌های پیامکی باعث ایجاد پل ارتباطی موثر با نزدیک‌ترین مشتریان بالقوه می‌شوند. 

در نظر داشتن خدمات ویژه را به مشتری اطلا‌رسانی کنید. این خدمات به‌ویژه برای کسب‌وکارهای اینترنتی بدون فروشگاه فیزیکی از اهمیت بیشتری نیز برخوردار است. به‌این‌ترتیب در هر ارسال پیامک تبلیغاتی برای فروشگاه اینترنتی باید خدمات ویژه از جمله ارسال رایگان و ارسال اشانتیون را به مشتری یادآوری کنید. ارائه امکان تعویض کالا حتی بعد از پایان تعطیلات نوروز نشان‌دهنده تعهد کسب‌وکار به رضایت و راحتی مشتریان است. این استراتژی به کسب‌وکارها برای ایجاد یک تصویر مثبت و ماندگار از برند خود کمک می‌کند.

در آخر ساعت طلایی فروش و ارائه تخفیف نوعی بازاریابی دهان به دهان نیز شناخته می‌شود. نکته مهم برای اجرای هدفمند این استراتژی انتخاب کانال ارتباطی در دسترس است. پیشنهاد می‌کنیم از نمونه متن پیامک تبلیغاتی همراه با کدهای تخفیف برای طالاع‌رسانی فروش ویژه در شب عید استفاده کنید. این روش کم‌هزینه است و برای هر کسب‌وکاری قابل اجرا خواهد بود.

ارائه خدمات پس از فروش ویژه؛ ایده‌ای برای زیاد کردن فروش شب عید

راهکار افزایش فروش شب عید چیست؟ برگزاری رویداد مرتبط

در ارائه این بسته‌ها همواره سعی کنید نمادی از برند شما یا بشی از محصولاتتان را قرار دهید. ارائه محصول در قالب یک بسته مناسبتی باعث افزایش بهره‌وری از اجرای تکنیک ریتنشن مارکتینگ خواهد شد. به‌این‌ترتیب مشتری باتوجه‌به تجربه خوب خرید از برند، به کسب‌وکارتتان باز می‌گردد. 


بررسی راهکارهای افزایش فروش شب عید در بلاگ فراز اس‌ام‌اس
راهنمای مطالعه

در این مقاله به بررسی راهکارهای افزایش فروش شب عید پرداختیم تا بدانیم چگونه در اسفند فروش بیشتری به دست آوریم. این راهکارها شامل ارسال تخفیف‌های دقیقه نودی، در نظر داشتن خدمات ویژه و برگزاری رویدادهای مناسبتی می‌شود. به کارگیری راهکارهای افزایش فروش در شب عید نیازمند خلاقیت، برنامه‌ریزی دقیق و توجه به نیازها و خواسته‌های مشتریان است. استراتژی‌های ارائه شده در این مقاله همگی به دنبال ایجاد تجربه‌ای خرید مطلوب و جذاب برای مشتریان هستند. 

کسب‌وکارها با اجرای کمپین‌های بازاریابی که تمرکز روی مسئولیت اجتماعی و پایداری محیط زیست دارند، ارتباط عمیق‌تری با مشتریان خود برقرار می‌کنند. به‌عنوان مثال، معرفی برنامه‌های بازگرداندن محصولات پس از استفاده برای بازیافت یا تخفیف‌های ویژه برای مشتریانی که در اقدامات پایدار شرکت می‌کنند، تاثیر مثبتی بر تصویر برند و همچنین افزایش فروش دارد. 

ارائه خدمات ویژه و جلب رضایت مشتری؛ بهترین سرمایه گذاری شب عید

داستان‌سرایی نوروزی راهکاری مؤثر برای افزایش فروش و ایجاد ارتباط عمیق‌تر با مشتریان در ایام نوروز به شمار می‌رود. این تکنیک فروش شب عید به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که از طریق روایت‌ها و داستان‌هایی با فرهنگ و سنت‌های نوروزی، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. این رویکرد به معرفی محصولات و خدمات در چارچوبی جذاب و معنادار کمک می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم برای ماندگاری این روش تبلیغات در ذهن مخاطب از سلسله روایت یا همان داستان‌سرایی استفاده کنید. برای مثال اگر یک کافی شاپ را اداره می‌کنید، با ارسال متن پیامک تبلیغاتی برای کافه یک داستان زنجیره وار را برای تبلیغ استفاده کنید. به‌این‌ترتیب مخاطب داستان برند شما را به ذهن می‌سپارد و برای دریافت روایت‌های بعدی منتظر می‌ماند. این تکنیک به‌ویژه برای افزایش آگاهی از برند و حفظ تعامل با مشتری اهمیت دارد.

ارسال هدیه‌های نوروزی؛ ایده افزایش آگاهی از برند در روزهای پایانی سال

از داستان سرایی موضوعی برای تبلیغات عید نوروز استفاده کنید

داستان‌سرایی نوروزی مرتبط با برند؛ ایده‌ای خلاقانه برای جذب مخاطب

به اشتراک گذاشتن فرایند عرضه محصول یا ارائه خدمات سبز؛ بهترین ایده تولید محتوا برای عید نوروز

برای به کارگیری استراتژی داستان‌سرایی، روایت‌هایی را بازگو کنید که ارزش‌ها و عناصر نوروزی مانند نوسازی، شادی، همدلی و تجدید حیات را به تصویر می‌کشند. به‌عنوان مثال، می‌توانید داستانی از یک خانواده را روایت کنید که در حال آماده‌سازی برای نوروز هستند. در این روایت روی نشان داده کاربردی بودن خدمات و محصولات برندتان تمرکز کنید. 

با پیاده‌سازی روش‌های نام برده شده در این مطلب، امکان افزایش وفاداری به برند و رضایت مشتریان را نیز ایجاد می‌کنید. اکنون زمان آن است که با اقدامی جسورانه و هدفمند، از این فرصت استثنایی برای رشد و توسعه کسب‌وکار خود بهره‌برداری کنید. بااین‌حال برای اطلاع‌رسانی به مشتریان و ارسال کدهای تخفیف باید کانال موثری در نظر داشته باشید. بهترین راه ارتباطی استفاده از سامانه‌های پیامکی و خرید تلفن مجازی است. این راهکارها با ایجاد دسترسی به انبوه مخاطبان بهترین کانال ارتباطی کم‌هزینه برای افزایش فروش شب عید به شمار می‌رود. 



منبع

برگزاری رویداد نوروزی؛ یکی از ایده‌های کسب درآمد در شب عید

توجه به ساعت طلایی فروش نوروز؛ درآمد شب عید در گرو زمان‌بندی اصولی است

بسیاری از افراد جامعه تمایل به استفاده از برندهایی دارند که محصولات دوستدار محیط زیست استفاده می‌کنند. نشان داده فرایند سبز (دوستدار محیط زیست) استراتژی بسیار موثری برای افزایش فروش در ایام شب عید است. زیرا با فرا رسیدن بهار و القا حس اهمیت طبیعت در زندگی ما، استقبال بیشتری از این محصولات سبز خواهد شد.این استراتژی در انواع پروموشن و تکنیک‌های بازاریابی آنلاین و آفلاین استفاده می‌شود. نمونه‌هایی از تولید محتوای سبز شامل ارائه محصولات با بسته‌بندی‌های قابل بازیافت یا بیوتکنولوژی، محصولات تولید شده از مواد اولیه پایدار مانند پنبه ارگانیک یا بامبو و ارائه خدمات مشوق برای کاهش پسماند و استفاده مجدد می‌شود.

ارائه تخفیف در ساعت طلایی فروش؛ راهکاری برای افزایش فروش شب عید

از کانال‌های ارتباطی ارزان و در دسترس برای اجرای تبلیغات استفاده کنید

برگزاری رویدادهای نوروزی یک استراتژی بسیار موثر برای جذب مشتریان و افزایش فروش در شب عید است. این رویدادها شامل جشن‌های خیابانی، بازارچه‌های نوروزی، کارگاه‌های آموزشی مرتبط با سنت‌های نوروزی و مسابقات با موضوع نوروز می‌شوند. فعالیت‌های برگزاری رویداد فرصتی عالی برای نمایش محصولات و خدمات در یک محیط شاد و جذاب فراهم می‌آورد؛ بنابراین مخاطبان و مشتریان بالقوه یک کسب‌وکار به راحتی با انواع خدمات برند شما آشنا خواهند شد. 

در نظر گرفتن سفره هفت سین یا کیت‌های تزئینی ویژه، یک راهکار عالی برای جذب مشتریان و افزایش فروش در ایام نوروز است. این رویکرد به مشتریان کمک می‌کند تا بدون نیاز به صرف وقت و انرژی بالا برای تهیه و تدارک مواد مورد‌نیاز، یک جشن نوروزی باشکوه و سنتی را برگزار کنند. بسته‌های غذایی شامل کلیه اقلام سنتی سفره هفت سین مانند سبزه، سمنو، سنجد، سیر، سیب، سرکه و سماق هستند. معمولا طراحی این بسته‌های نوروزی به نحوی است که به‌راحتی مورد‌استفاده قرار بگیرند. 

راهکار «ساعت طلایی فروش نوروز» یا «روزهای طلایی نوروز»یک استراتژی بازاریابی زمان‌بندی شده است. کسب‌وکارها با استفاده از این استراتژی، خفیف‌های ویژه در ساعات یا روزهای خاصی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این رویکرد به افزایش چشمگیر ترافیک مشتریان و تقویت فروش در دوره‌های کم‌فروغ فروش کمک خواهد کرد. با اعلام قبلی این ساعات یا روزهای طلایی از طریق کانال‌های مختلف بازاریابی مانند شبکه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها و وب‌سایت‌ها، کسب‌وکارها مشتریان مشتاق استفاده از خدمات یا محصولات شما می‌شوند. 

رویدادهای نوروزی علاوه‌بر ایجاد فضایی شاد برای خرید، فرصتی برای برندها هستند تا با مشتریان خود ارتباط عمیق‌تری برقرار کنند. به‌عنوان مثال، کارگاه‌های آموزشی به مشتریان نشان می‌دهند چگونه محصولات خریداری شده را در آماده‌سازی سفره هفت سین یا تزیینات نوروزی به کار ببرند. همچنین، برگزاری مسابقات با جوایز جذاب، تشویقی برای مشارکت بیشتر و اشتراک‌گذاری تجربیات شرکت‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی باشد. 

استراتژی ساعت طلایی فروش، علاوه‌بر افزایش درآمد، به تقویت وفاداری مشتریان نیز ختم می‌شود؛ زیرا آن‌ها احساس می‌کنند از پیشنهادات ویژه‌ای بهره‌مند شده‌اند که فقط در این دوره زمانی خاص ارائه می‌شوند. همچنین این رویکرد به‌عنوان یک ابزار مؤثر برای افزایش تعامل در شبکه‌های اجتماعی عمل می‌کند؛ زیرا مشتریان تجربیات خود را در استفاده از تخفیف‌های ویژه را به اشتراک می‌گذارند. 

کیت‌های تزئینی ویژه نوروز باید شامل اقلام مخصوص سفره هفت سین، بنرهای تبریک نوروزی، شمع‌ها و سایر وسایل تزئینی با الهام از نمادهای نوروزی باشند. این محصولات به مشتریان امکان می‌دهند تا فضای خانه خود را به‌راحتی و بدون دغدغه به فضایی جشنی و مطابق با سنت‌های نوروز تبدیل کنند. ارائه این محصولات نه‌تنها فرصت‌های فروش جدیدی را برای کسب‌وکارها ایجاد می‌کند، بلکه به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا به‌عنوان یک برند حامی فرهنگ و سنت‌های محلی شناخته شوند.