دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست؛ انواع، مزایا و شرایط دریافت خط خدماتی | smsfars

اشخاصی از خطوط خدماتی پیامک دریافت می‌کنند که خودشان داوطلب دریافت اس ام اس شده‌اند. به عنوان مثال، در سایتی عضویت می‌شوند و شماره موبایلشان را وارد می‌کنند؛ سپس، برایشان کد تایید ارسال می‌شود یا برای خرید اینترنتی از فروشگاه کد تایید و ثبت سفارش به موبایلشان ارسال می‌شود. اگر به دنبال استفاده از سامانه پیامکی در جهت ارسال پیامک های خدماتی و اطلاع رسانی هستید، در این مطلب همراهمان باشید. شرایط کلی استفاده از خطوط خدماتی، عدم ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی ( ارسال پیامک به بانک شماره ) است؛ ارسال پیامک به افرادی که ما را می‌شناسند و پیامک ما برایشان مهم است. برای اینکه خط تبلیغاتی را به خدماتی تبدیل کنید، به شناسهٔ ثبت ملی و کد اقتصادی احتیاج دارید. بعد باید فرم تکمیل‌شده را همراه با سفته و مدارک به آدرس شرکت ارسال کنید.

  • حتماً این فرم را بر روی سربرگ شرکت خود پرینت کنید و توجه داشته باشید که بدون مهر و امضاء نباشد.
  • 2- لطفادر فایل اکسل زیر مشخصات خط اختصاصی ومضمون متن پیام ارسالی را به همراه دیتابیس شماره های خود ارسال بفرمائید.
  • شرط گرفتن این خطوط، انجام مراحل ثبت شرکت می باشد که پس از ثبت آن، پس از گذشت 2 الی 6 ماه می توانید این خطوط را در اختیار بگیرید.
  • شرکت ها میتوانند به منظور بهبود کیفیت کاری و عدم هزینه های جانبی خرید کاغذ های فاکتور،فاکتور های خرید کاربران خود را در قالب پیامک برای افراد ارسال کرده تا علاوه بر کسب رضایت از سوی کاربران،کارایی و سرعت فرآیند کاری خود را بهبود بخشند.

برای هر شماره درخواستی باید لیست شماره های مشترکین که به آن ها پیامک خدماتی ارسال می شود اعلام گردد. صرفا شماره مشترکین مدنظر است و درحال حاضر هیچگونه اطلاعات دیگری نیاز نیست ضمنا هر زمان اپراتور آپدیت لیست را بخواهد می بایست ارسال فرمایید. توجه داشته باشید نکته مهمی که در رابطه با خطوط خدماتی ۱۰۰۰ وجود دارد فرم تعدنامه میبایست به صورت فیزیکی و در دو صفحه بدون مهر و امضاء نماینده ارسال نمایید، تا برای ارجاع به اپراتور جهت بررسی اقدامات لازم انجام گردد. 2- علاوه بر این نیاز به یکسری از شماره های دریافت کنندگان میباشد که در یک فایل اکسل قرار داده و همراه مدارک ارسال نمایید. امکان به روزرسانی شماره های دریافت کننده پس از خدماتی شدن خط نیز وجود دارد. 4- علاوه بر این نیاز به یکسری از شماره های دریافت کنندگان میباشد که در یک فایل اکسل قرار داده و همراه مدارک ارسال نمایید.

http://arya-cctv.irالبته شرایط خاصی را باید ارائه کنید تا بتوانید این خطوط را صاحب شوید. شرط گرفتن این خطوط، انجام مراحل ثبت شرکت می باشد که پس از ثبت آن، پس از گذشت 2 الی 6 ماه می توانید این خطوط را در اختیار بگیرید. البته باید در نظر بگیرید که از این خطوط برای جنبه خدماتی استفاده کنید و در صورت استفاده تبلیغاتی، خط شما مسدود خواهد شد.

در تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی این نکات را حتماً مدنظر داشته باشید

اگر تاکنون آشنایی کاملی با خط خدماتی پیدا نکرده‌اید، مقالۀ پیشین را بخوانید تا با خط و پیامک خدماتی بیشتر آشنا شوید. حال برویم سراغ نحوه خدماتی کردن خطوط تبلیغاتی و آن را گام به گام یاد بگیریم. این خط‌ها به اشخاص حقیقی دارای جواز کسب، دارای نماد اعتماد و یا هر نوع جواز صنفی نیز ارائه می‌شود و می‌توانید به عنوان شخص حقیقی از این خطوط استفاده کنید. متن تشکر از خرید مشتری تاثیر مثبتی بر کسب و کار و تجارت شما می گذارد. بازاریابی پیامکی برای دندانپزشکی یکی از روش های موثر و پربازده است که هم هزینه ارزانی دارد و هم در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

چگونه خط خدماتی(بدون سفته) بگیریم؟

درصورتی که حتی به یک شماره غیر از بانک شماره خودتان ارسال انجام دهید، تبلیغاتی محسوب شده و شامل جریمه می گردد، هرگونه اطلاع رسانی به لیست مشتریان خود خدماتی محسوب می‌شود. استفاده از این خطوط برای ارسال‌های OTP (رمز یکبار مصرف) پیشنهاد نمی‌شود. با توجه به اینکه از این خطوط برای ارسال‌های مجله خبری اس ام اس فارس باشگاه مشتریان استفاده می شود، اپراتور مذکور لیست سیاه فعال به صورت جداگانه دارد که ممکن است به برخی از شماره‌ها ارسال انجام نشود. این موارد تنها نمونه ی کوچکی از کاربرد های خطوط خدماتی میباشند که با استفاده از آنها طیف وسیعی از انواع ارسال برای کاربران امکان پذیر میشود.

نکات اختصاصی مربوط به اپراتور۵۰۰۰۴

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست؛ انواع، مزایا و شرایط دریافت خط خدماتی | smsfars بسته هستند