دسته‌بندی نشده

دوربین مدار بسته مشخصات ، قیمت و خرید آنلاین-امن باش

مدتی بعد از ساخت دوربین HD شرکت های مختلفی توانستند دوربین های مداربسته آنالوگ با فناوری Full HD که کیفیت آن به مراتب بیشتر از دوربین های HD بود بسازند. PTZ در واقع مخفف Pan (چرخش)، Tilt (دوران)، Zoom (بزرگنمایی) می باشد. دوربین PTZ یا همان Speed Dome دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای، دوران 180 درجه ای، و بزرگنمایی تا 10 برابر حد معمول می باشد. این ویژگی ها باعث شده که این مدل دوربین را به بهترین دوربین مداربسته تبدیل کرده است. این مدل دوربین های مداربسته بدون داشتن نقطه کور می تواند تمام فضای مورد نظر را تا شعاع چند صد متر تحت نظر داشته باشد. پس دوربین های اسپید دام به مانند یک نگهبان قابل اعتماد می تواند بدون استراحت و بطور خستگی ناپذیر از محل کار یا محیط زندگی شما حراست وبسایت امن باش کند.

به همین جهت، انتقال تصاویر در این نوع از دوربین ها، با کیفیت و رزولوشن بسیار بالایی صورت می گیرد. در صورت ایجاد هر گونه مشکلی می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز و در هفته روز هفته با ما تماس بگیرید. ما بعد از نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته، روند پشتیبانی و نگهداری از سیستم امنیتی شما را شروع می‌کنیم. لنز موتورایز که قابلیتی جدید و کاربردی در برخی مدل های دوربین مداربسته مخصوصا دوربین های اسپیددام است امکان زوم و جلو و عقب بردن لنز متحرک از طریق نرم افزار و دسته جوی استیک PTZ را مقدور میسازد. دستگاه ذخیره مرکزی دوربین های مداربسته در دو نوع آنالوگ و تحت شبکه برای کنترل و مدیریت دوربین ها، ضبط و بازبینی تصاویر، کنترل تنظیمات و منو و بسیاری موارد دیگر به کار میرود.

دوربین آندوسکوپی

برای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید. با نصب دوربین مداربسته در اینگونه محیط ها در درجه اول برای کنترل اجناس و انبار کالاها ،و در درجه دوم برای کنترل کارکنان استفاده می شود. همچنین می توان با نصب دوربین مداربسته بیرون از محل کسب، خیابان یا کوچه ای که در پیش روی فروشگاه قرار دارد را تحت پوشش نظارتی قرار داد.

لیست رزولوشن یا کیفیت دوربین های مدار بسته

دوربین مدار بسته مشخصات ، قیمت و خرید آنلاین-امن باش ظهور دوربین های مداربسته باعث کاهش چشمگیر آمار جرم و جنایت گردیده و با ایجاد حس امنیت در جامعه، آرامش را به زندگی مردم هدیه داده است. دوربین های مدار بسته مدرن امروزی با بهره گیری از هوش مصنوعی و مجهز بودن به سنسورهای هوشمند قادر به ثبت پلاک خودرو، تشخیص چهره، ضبط صدا، ثبت ورود و خروج و غیره هستند. بنابراین شما می توانید به راحتی به دوربین های مداربسته خود مانند یک نگهبان هوشیار اعتماد نمائید که به صورت 24 ساعته و بدون خستگی از محیط کار یا محل زندگی شما حراست می نماید. به طور کلی آیا نصب دوربین مداربسته قانونی است؟ با توجه به اهمیت و نقش مثبت دوربین مداربسته در نظارت، تأمین امنیت و به ویژه پیشگیری از جرائم و تخلفات، این اقدام در حالت کلی قانونی است.

دستگاه DVR داهوا مدل XVR1B04

با نصب نرم افزار رایگان P2P برروی ویندوز یا موبایل و ست کردن شماره سریال دستگاه و کد P2P می توانیم از راه دور به تصاویردوربینهای مداربسته دسترسی داشته باشیم. همانطور که می دانید حالت های مختلفی برای ضبط در دستگاه ضبط وجود دارد مانند حالت روز و شب، ضبط با حالت حرکت Motion Detection و … انتخاب هر کدام از این حالت ها می تواند بر حجم تصاویر اثر گذاشته و مصرف پهنای باند را کاهش یا افزایش دهد. این دوربین ها می توانند در محیطهای وسیع هم سطح تصویری بسیار مناسب در تمامی جهات برای شما ایجاد کنند. این قابلیت می تواند لزوم استفاده از تعداد زیادی دوربین برای پوشش دادن یک محیط را از بین ببرد. دوربین های چشم ماهی در واقع یک دوربین عادی شبکه هستند که به لنز چشم ماهی مجهز شده و قابلیت دریافت تصاویر در تمامی زوایا را دارد.

در برای گرفتن بهترین زاویه دید از دوربین های چشم ماهی باید حتما انها را در ارتفاعی مناسب نصب کرد. برای همسان کردن این دو سیگنال از وسیله ای به نام مدولاتور RF استفاده می کنند. امروزه برای سادگی بیشتر کار معمولا از مدولاتور های فول باند RF برای اتصال دستگاه DVR به آنتن مرکزی استفاده می شود.

دوربین اسپید دام به دو نوع دوربین اسپید دام تحت شبکه و دوربین اسپید دام آنالوگ تقسیم می شود. هایک ویژن یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی دنیا و چینی است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری (دوربین مدار بسته و تجهیزات وابسته) است. هایک ویژن در سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال های گذشته همواره در لیست بهترین و پرفروش ترین برندهای فعال در زمینه تولید سیستم های مداربسته بوده است. هدف اصلی هایک ویژن در حال حاضر ارتقاء کیفیت محصولات خود و ارائه آن با قیمتی مناسب به مشتریان است. دوربین مدار بسته یک سیستم همه کاره است که می‌تواند هر چیزی که در محدوده محیط اتفاق میفتد را نظارت و ضبط کند.

در IVMS-4200 می‌توان تصاویر دوربین مداربسته هایلوک را به صورت زنده مشاهده کرد، حافظه مناسب جهت ضبط تصاویر انتخاب نمود و در داخل تصاویر ضبط شده به جستجو پرداخت. طبق مواردی که در توضیحات بالا به آن اشاره شد و ضمن آشنایی با انواع دوربین مداربسته، کاربرد و قابلیت های هر یک از آنها و سپس با تعیین نیاز ها و بودجه مورد نظرتان به راحتی و با چشمان باز می توانید دوربین مداربسته مورد نظرتان را خریداری کنید. فرافن مارکت دوربین های مدار بسته را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند و تخفیفات خوبی برای مشتریان و همکاران خود در نظر می گیرد. ضمن اینکه قیمت پکیج های دوربین مداربسته نیز بسیار مقرون به صرفه است. همچنین دوربین های مدار بسته نظارت تصویری موجب صرفه جویی در هزینه ها و پول شما خواهند شد و حتی به بهبود استراتژی های تجارت شما یاری می‌رسانند. سرقت، خسارت های مالی و پرونده های ناعادلانه، همگی می‌توانند میلیون ها یا میلیاردها تومان هزینه به بار آورند و باعث اختلافات عمده ای شوند.

  • مجری و نصاب نقش مهمی را در موفقیت یک پروژه نصب سیستم مداربسته ایفا می کند.
  • همان طور که ذکر شد ساختار مستطیلی LED ها در فناوری EXIR باعث پوشش دهی کامل و مناسب روشنایی در تمامی تصویر خواهد شد.
  • این دوربین های چرخشی معمولا دارای یک بدنه دام شکل و یک پایه با توجه به شرایط نصب می‌باشد که بستگی به ابعاد و میزان زوم برای محیط های داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • یکی از عوامل موثر بر حجم تصاویر کیفیت آنهاست هر چه تصاویر از کیفیت بالاتری برخوردار باشند حجم بیشتری هم خواهند داشت.
  • این برند در سال 2018 توسط شرکت هایک ویژن به دنیای سیستم های مداربسته معرفی شد و توانست در مدت کوتاهی طرفداران زیادی را جذب کند.

این نوع از دوربین های مداربسته مجهز به یک باتری هستند که به صورت دوره ای شارژ می شود. استفاده از این دوربین ها در محیطهایی مانند سالن های بزرگ، سوله ها و فضاهای تفریحی بزرگ بسیار مناسب است. توجه داشته باشید که دوربین ها چشم ماهی معمولا فاقد دید در شب هستند و در نور کم نیز تصویر مناسبی ایجاد نخواهند کرد پس بهتر است از نور محیطی مناسب در محل نصب دوربین اطمینان حاصل کنید. به طور معمول یکی از درخواست های معمول توسط مشتریان در هنگام نصب سیستم های حفاظتی دوربین مدار بسته، اتصال این تجهیزات به آنتن مرکزی برای رویت تصاویر دوربین های مدار بسته به طور جداگانه ای در نمایشگرها و یا تلویزیون های هر واحد مسکونی می باشد. در صورتی که شما یک شبکه یکپارچه سیمی یا بی سیم بین محل ضبط تصاویر دوربین ها و محل دیدن آنها داشته باشید امکان انتقال تصویر بدون اینترنت هم وجود دارد.

دیدگاه‌ها برای دوربین مدار بسته مشخصات ، قیمت و خرید آنلاین-امن باش بسته هستند