دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست و چه کاربردی دارد؟-کاربرد خط خدماتی-فراپیامک | smsfars

اگر می‌خواهید خط خود را خدماتی کنید موضوع سفته دوباره مطرح می‌شود که البته جای ترس وجود ندارد. برای دریافت خطوط خدماتی اختصاصی می‌بایست فرم خدماتی اپراتور در سربرگ شرکتتان به‌صورت تایپ شده تکمیل شود و تعهدنامه همراه با سفته را برای ما ارسال نمایید تا تحویل اپراتور داده شود و خط تبلیغاتی شما به خدماتی تبدیل شود. خط خدماتی ارسال پیامک خط خدماتی خطوط ارسال پیامک اس ام اس به بلک لیست اطلاع رسانی (ارسال کد فعالسازی، اطلاعات پرداخت، ورود به سایت) عبور از بلک لیست کاربرد دارد. اکنون که با خط خدماتی کامل اشنا شدید لازم به ذکر است برای تبدیل خطوط تبلیغاتی به شماره خدماتی اختصاصی می بایست شرکت حقوقی . شناسه ثبت ملی داشته باشد/تعهدنامه خدماتی را تکمیل نمایید و همراه با سفته به ادرس شرکت فناوری هوشمند ارسال نمایید تا مدارک شما به اپراتور جهت انجام پروسه خدماتی تحویل داده شود .

http://arya-cctv.ir

۲- کلیه موارد در فرم خدماتی بایستی در کادر جدول ذکر گردد و هیچ موردی خارج از کادر ذکر نگردد. امضا و مهر نیز بایستی کاملا واضح و مشخص باشد و بر روی نوشته ها درج نگردد. فرم به صورت واضح و خوانا تکمیل و بارگذاری گردد در غیر اینصورت درخواست از سوی اپراتور عدم تایید خواهد شد.فرمت و فونت فرم به هیچ عنوان تغییر داده نشود. ﻻزم بذكر است به محض خدماتی شدن شماره، حتما به شما اطﻼع رسانی خواهد مجله خبری اس ام اس فارس شد. با توجه به اینکه روال جدید درخواست شماره خدماتی تاکنون انجام نشده است، لذا این مجموعه در قبال نحوه بررسی درخواست ها و یا زمان اعلام نتیجه بررسی اطلاعاتی ندارد. با اینحال، در مورد شماره هایی که درخواست آنها مورد موافقت همراه اول قرار گرفته باشد، به محض اعلام به این مجموعه، به شما اطلاع داده خواهد شد، بنابراین خواهشمند است از پیگیری وضعیت پروسه خدماتی جدا خودداری نمایید.

چرا بعضی اوقات پیامک تبلیغاتی با خط خدماتی ارسال نمیشه ؟

ارائه تعهدنامه تکمیل شده فایل پیوست، در سربرگ شرکت یا سازمان به همراه مهر و امضای صاحبان امضا. طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران از اول اردیبهشت ماه سال ۹۲ ، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی دسته بندی می شوند. در صورتی که شرکت یا سازمانی بیش از سه بار به تعهدات خود عمل نکرده و اقدام به ارسال پیامک انبوه نماید، کلیه رنج شماره‌های آن شرکت از لیست سفید حذف خواهد شد. پیام هایی مشخص با محتوای اطلاع رسانی، از طرف مجموعه‌ها برای افرادی شناخته شده که خودشان درخواست ارسال اس ام اس داشته‌اند، فرستاده می‌شود. محتوای کلی در این پیام ها رساندن اطلاعات و یا خدمات به مخاطبین است.

  • 1_برای کامل کردن فرم تعهد نامه خط 021 به موارد زیر توجه کنید.
  • پیامک های تبلیغاتی، به دسته ای از پیامک ها اطلاق می شود که در آن کسب و کار ها به دنبال تبلیغات خدمات، محصولات یا سایر موارد می باشند و با جنبه ی تبلیغ و بازاریابی ارسال می شود.
  • ارائه سفته به مبلغ ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال که میبایست بصورت فیزیکی ارسال گردد.
  • با توجه به این که درخواست شامل اکسل و تعهد نامه می باشد ، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی می توانید با پشتیبانی سیب اس ام اس تماس حاصل نمایید تا فرم ها در زمان مقرر به مخابرات ارسال شود.
  • 3 – هرگونه اطلاع رسانی به لیست مشترکین خود ارسال خدماتی محسوب می شود.

شماره خدماتی کردن خط ثابت است و تغییر نمی‌کند و بعد از خرید سامانه پیامک دو خط اشتراکی خدماتی ( اپراتور 3000 و اپراتور 5000 ) با شماره رند و کوتاه در اختیار شما قرار می‌گیرد. باید دسته‌بندی پیامک را مشخص کرده و نمونه پیامکی مانند «کاربر گرامی خرید شما انجام شد» را هم بفرستید. فیلتر ارسال پیامک از روی نقشه ، ارسال مشاغل ، ارسال پیامک دکل bts ، ارسال پیامک منطقه ای از جمله محبوب ترین روش های ارسال در پنل اس ام اس سیب اس ام اس می باشد . امکاناتی از قبیل ارسال پیامک تبلیغاتی با بیش از +7 فیلتر پیشرفته که به شما کمک می کنند تا پیامک های خود را هدفمند ارسال کنید . توجه داشته باشید که برای شرکت های خصوصی گواهی امضای مدیر عامل باید به همراه مدارک ارسال شود.اما سازمان ها و مجموعه های دولتی نیازی به سفته وگواهی امضاء ندارند. طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیارایران از اول اردیبهشت ماه سال ۹۲سر شماری های ارسال پیامک به دو شاخه (خدماتی – تبلیغاتی )دسته بندی میشود .

دستورالعمل خدماتی کردن خطوط اختصاصی

برای اینکه بتوانید همین امروز پیامک خدماتی ارسال کنید و از این خطوط استفاده نمایید کافی است در سرویس پنل پیامکی تابان اس ام اس ثبت نام کنید. زمانی که تعداد پیامک‌های تبلیغاتی زیاد شدند، بعضی از مشترکین این پیامک‌ها را مسدود کردند. با مسدودشدن پیامک‌ها، بعضی از پیام‌های مهم هم ارسال نمی‌شد؛ بنابراین شرکت ارتباطات سیار ایران تصمیم گرفت برای پیامک‌های اطلاع‌رسانی، خط دیگری را تعریف کند. در نتیجه، خط خدماتی با هدف ارسال اطلاعات ضروری و شرط رضایت کاربر به وجود آمد. کاربران گرامی تا پایان فرایند تبدیل خط اختصاصی به خط خدماتی میتوانند از وب سرویس خدماتی پیامک سامانه پیامک ملی به صورت رایگان استفاده نمایند. بر این اساس این خطوط مانند سابق امکان ارسال به شماره هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود نموده اند را ندارند.

مدیریت ساختمان و برج مسکونی (راه حل آسان)+نمونه متن ساختمان

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست و چه کاربردی دارد؟-کاربرد خط خدماتی-فراپیامک | smsfars بسته هستند