دسته‌بندی نشده

خرید خطوط خدماتی و اختصاصی ارسال اس ام اس مدیانا | smsfars

در خصوص شركت هايي كه نماينده رسمي سازمان دولتي باشند ارائه معرفي نامه از سازمان مربوطه نيز الزاميست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.. هر زمان که اپراتور بخواهد کابر باید لیست بروز شده از مخاطبینش را بصورت فایل اکسل (بدون مشخصات) در اختیار اپراتور قراردهد. در مقالات بعدی تلاش میشود تا شما را با طیف تحت پوشش خطوط خدماتی بیشتر آشنا کنیم. لازم به ذکر است تصویر مدارک باید بصورت رنگی ارسال گردد در غیر اینصورت مدارک تایید نخواهد شد. بازاریابی پیامکی برای املاک امروزه جزو بهترین روش های بازاریابی در این زمینه شغلی به حساب می آید.

بخشنامه مخابرات در خصوص خدماتی سازی

حداکثر تعداد 7 عدد سیم کارت در تمامی اپراتورهای مخابراتی به نام شخص باشد. کلیه تعد نامه ها می بایست به صورت اسکن شده و باکیفیت مناسب ارسال شود . درخواست‌هایی که موارد بالا در آنها رعایت نشده باشد مورد بررسی قرار نخواهند گرفت. برای اطلاع از انواع مجله خبری اس ام اس فارس کلاهبرداری از طریق پیامک و اقدامات لازم برای مواجه با پیامک های جعلی کلیک کنید. است که شماره مخاطبین خود را می توانید بصورت دسته بندی داشته باشید. 3_ یک سفتۀ ضمانت به مبلغ 50 میلیون ریال، بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه‌ی تعهدنامه‌ی خود کنید.

http://arya-cctv.irبرای دریافت خط خدماتی باید به صورت شخصیت حقوقی اقدام کنید، دارای شناسه ملی و شماره ثبت باشید، مبلغ معینی سفته تضمین بدهید (مبلغ سفته برای هر پیش شماره متفاوت است) و تقریبا دو تا شش ماه زمان لازم است تا خط تبلیغاتی تبدیل به خدماتی شود. حال با این شرایط، سامانه پیامکی فراپیامک شرایط بسیاری عالی در اختیار شما قرار داده است. خط خدماتی 9000 برای اشخاص حقیقی اشخاص حقیقی می‌توانند در اپراتور 9000 بدون ارائه مدارک حقوقی، سفته یا چک اقدام به خدماتی کردن خط اختصاصی (خط خدماتی 9000) جهت ارسال به بلک لیست سیاه نمایند. خط خدماتی یک حالتی از خط اختصاصی است که با دریافت یک سری مدارک حقوقی و شرکتی اپراتور خط اختصاصی را به خط خدماتی تبدیل می‌کند. توجه کنید که با خط خدماتی ارسال تبلیغات، ارسال پیامک‌های تبریک و تسلیت، اعلام برنده شدن در مسابقه‌ها، مناسبت‌ها و اس‌ام اس‌های تخفیفات ممنوع است و فقط ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی امکان‌پذیر است.

کارایی و کاربرد های خطوط خدماتی

خط‌های خدماتی برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که پیامک‌هایشان محتوای اطلاع‌رسانی و ارائه‌ی خدمات به افرادی که تمایل به دریافت پیامک را دارند، ارسال می‌شود. در طرف مقابل، پیامک هایی وجود دارند که از خط خدماتی ارسال می شوند و هدف آن ها اطلاع رسانی می باشد. به عنوان مثال؛ می توانید اس ام اس هایی که از بانک ها دریافت می کنید را در این بخش قرار دهید. زیرا هدف این پیامک ها آگاهی افراد بوده و با رضایت آن ها انجام می شود.

  • اما حالت سوم ارسال پیامک برای لیست سیاه مخابرات با خطوط قاصدک پیام امکان پذیر می‌باشد.
  • ارائه فیزیکی سفته به مبلغ ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال در وجه شرکت پیام افزار پیک آسا(نمونه تکمیل شده سفته نیز ضمیمه گردیده است).
  • اطلاع‌رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و … .
  • نکته ی مهم و متمایز کننده، بدین صورت می باشد که در صورت عدم رضایت مشتری نسبت به دریافت پیامک، این پیامک ها جنبه تبلیغاتی گرفته و ارسال آن به مشتریان و مخاطبین، امکان پذیر نمی باشد.

خط خدماتی یکی از روش های ارسال پیامک های اطلاع رسانی و خبری به افراد گیرنده مسدود است که با استفاده از این روش به راحتی میتوانید پیامک های متنی خود را به افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی خودشان را مسدود کردند، ارسال کنید. اخیرا با توجه به تخلف های انجام شده توسط بعضی از سامانه های ارسال پیامک و ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی مخابرات قوانین جدیدی را برای خدماتی سازی وضع نموده که باعث دشوار تر شدن این روال شده است. از آنجا که بسیاری از کاربران ما در در شرکت زرین ارتباطات آسیا به صورت افراد حقیقی هستند و درخواست استفاده از خط خدماتی اختصاصی به صورت حقیقی داشتند. طی مذاکراتی که با اپراتور داشتیم موفق شدیم دستورالعملی برای فعال سازی خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی را دریافت کنیم. ما تاکنون با استفاده از خط خدماتی اشتراکی این مشکل را برطرف کرده بودیم و خط خدماتی شرکت خودمان را در اختیار کاربران اس ام اس پارسی قرار می‌دادیم که بتوانید پیامک‌های اطلاع رسانی را به مشتریان خودتان ارسال کنید. خطوط خدماتی فقط برای ارسال های اطلاع رسانی هستند و ارسال پیامک تبلیغاتی با این خطوط امکان پذیر نیست.

تعریف شماره خط خدماتی

دیدگاه‌ها برای خرید خطوط خدماتی و اختصاصی ارسال اس ام اس مدیانا | smsfars بسته هستند