دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست؟ شرایط دریافت خط خدماتی چگونه است؟ فصل اس ام اس | smsfars

این خطوط برای افرادی کاربرد دارد که شرکت ثبت‌شده‌ای ندارند و تنها سایت یا اپلیکیشن و نرم‌افزاری دارند که می‌خواهند پیامک‌های اطلاع‌رسانی خود را به کاربران ارسال کنند و با مشتریان خودشان ارتباط داشته‌باشند. پیامک هایی مثل ثبت نام، ورود، ارسال کد تایید، پیامک های مربوط به خرید و پیگیری خرید و ارسال کد مرسوله را برای مشتریان خود بفرستید. این خطوط اختصاصی نیستند و شما با این خطوط می‌توانید برای لیست سیاه مخابرات هم پیامک بفرستید. خطوط تبلیغاتی به منظور ارسال پیامک های انبوه مورد استفاده قرار می‌گیرند. ارسال اس ام اس انبوه روشی است که در آن پیامک جهت تبلیغات در حجم بالا و از طریق انواع مختلف ارسال به طیف گسترده ای از مخاطبان یک کسب و کار ارسال می‌شود. این نوع خطوط قابلیت عبور از لیست سیاه مخابرات ( شماره تلفن هایی که دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند) را ندارند.

هزینه هر پیامک همراه اول، ایرانسل و رایتل (تعرفه ۱۴۰۰)

به تمامی شماره های ایرانسل ارسال پیامک خود را انجام دهید امتحان کنید. کلیه تعهدنامه ها به صورت تایپ شده و در سربرگ شرکت ارائه گردد. می توانید با مخاطبین خود در ارتباط باشید و اطلاعات لازم کسب و کارتان را در اختیار آنها قرار دهید. کلیه فرم های تعهد نامه‌ باید با‌کیفیت مناسب و به‌ صورت اسکن شده ارسال شود. برای احراز هویت حقوقی خطوط، داشتن این اطلاعات ضروریست و در صورت حقیقی بودن احراز هویت خط انجام نخواهد شد. درخواست های خدماتی تا تاریخ ۲۵ ام هر ماه برای اپراتور ارسال میگردد وتا ۶۰ روزکاری زمانبر خواهد بود.

ارسال پیامکتست

۷- در تعهدنامه بخش مربوط به “موضوع محتوای پیامك خدماتی” حتما به طور كامل، واضح و دقیق توضیح داده شده و از درج “اطﻼع رسانی” و امثالهم خودداری نمایید. ارسال راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی بصورت ماهانه برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد. نحوه ارســـــــال راهنمای غیرفعالسازی بصورت زیرنویس و مجله خبری اس ام اس فارس یا پیام مجزا به انتخاب شرکت می باشد. 1 – ارائه فرم خدماتی در سربرگ شركت يا سازمان با مهر و امضاي مدیرعامل. 4 – در تعهدنامه بخش مربوط به ” موضوع محتوای پیامك خدماتی” حتما به طور كامل، واضح و دقیق توضیح داده شده و از درج ” اطﻼع رسانی” و امثالهم خودداری نمایید. 3 – هرگونه اطلاع رسانی به لیست مشترکین خود ارسال خدماتی محسوب می شود.

هزینه دریافت خطوط خدماتی بدون سفته چقدر است؟

پس از تکمیل فرم های مربوطه، می توانید آنها را از منوی تنظیمات گزینه خدماتی سازی خط اختصاصی ارسال نمائید. زمانی که فرد درخواست داده تا هیچ پیامک تبلیغاتی دریافت نکند هیچ اپراتوری اجازه ارسال به آنها را ندارد. طبق این دستورالعمل شما باید قوانین زیر را اجرا بفرمایید تا خط شما دچار تعلیق نشود و پیامک تبلیغاتی شما نیز توسط مخابرات تایید شود .

  • خدماتی شدن خطوط فقط برای اشخاص حقوقی که دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امکان پذیر است.
  • دقت کنید که فایل اکسل احراز هویت تک ردیفه می باشد و تمام فیلدها تکمیل گردد.
  • در صورتی که شرکت یا سازمانی بیش از سه بار به تعهدات خود عمل نکرده و اقدام به ارسال پیامک انبوه نماید، کلیه رنج شماره‌های آن شرکت از لیست سفید حذف خواهد شد.
  • توجه فرمایید به درخواست هایی که نکات ذیل را رعایت نکرده باشند رسیدگی نشده و وضعیت آن “رد شده” خواهد شد.

معمولا این شماره ها فقط به اشخاص حقوقی داده میشود .یا به نهادهایی مثل مدرسه یا سازمان ها و دفاتر و.. که بیشتر پیامک هایی ارسال میکنند که محتوای انها اطلاع رسانی میباشد. برای اینکه بتوانید خط خدماتی خود را دریافت و از آن استفاده نمایید، نیاز دارید که برخی از مدارک مورد نیاز را ارائه کنید. به عنوان مثال؛ شناسنامه، کارت ملی، سفته، فرم های مورد نیاز و …

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست؟ شرایط دریافت خط خدماتی چگونه است؟ فصل اس ام اس | smsfars بسته هستند