دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست و شرایط خدماتی سازی خطوط ارسال پیامک | smsfars

تیم پشتیبانی پیام رسان ، آماده مشاوره تبلیغاتی و رفع مشکلات و پاسخگو به سوالات شما هستند . • متقاضی خدماتی سازی باید دارای کد اقتصادی جهت احراز هویت باشد. شرکت‌هایی که نمایندگی‌های متعددی دارند، نمی‌توانند از فایل‌های مشترک و یکسان استفاده کنند. درخواست هايي با عنوان موسسات خيريه , دانشگاه و مدارس از سمت همراه اول رد شده و خدماتي نمی شوند. در ابتدای متن عباراتی مثل “مشتری گرامی، کابر عزیز، همکار گرامی، دانش پژوه عزیز” ذکر شود. وارد نمودن آدرس سایت در فرم فقط برای افرادی که اینماد دارند الزامیست.

در تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی این نکات را حتماً مدنظر داشته باشید

در پنل «اختصاصی ملی» سامانه پیامک ملی هزینه خدماتی کردن خط پیامک «رایگان» می‌باشد. درخواست کننده می بایست بصورت ماهانه راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی را برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد. این خطوط تنها قابلیت ارسال داشته و امکان دریافت پیامک را ندارند.

با توجه به اینکه اپراتورهای مختلفی برای ارائه پیش شماره ها وجود دارند در نتیجه تعرفه خطوط اختصاصی نیز متفاوت خواهد بود. ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی به هیچ وجه امکان پذیر نیست. این کار برخلاف قانون است و از طریق این خطوط که در اختیار شما قرار می‌گیرد فقط می‌توانید پیامک‌های اطلاع‌ رسانی ارسال کنید. خطوط سامانتل همان خطوط خدماتی بدون سفته هستند و اشخاص حقیقی می‌توانند از این خط استفاده کنند. با استفاده از این خط می‌توانید به لیست سیاه مخابرات پیام بفرستید. فراموش نکنید که نمی‌توانید شمارهٔ خود را انتخاب کنید و یک شمارهٔ تصادفی به شما داده می‌شود.

چگونه از خطوط خدماتی اشتراکی و بدون سفته استفاده کنم؟

با توجه به این که درخواست شامل اکسل و تعهد نامه می باشد ، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی می توانید با پشتیبانی سیب اس ام اس تماس حاصل نمایید تا فرم ها در زمان مقرر به مخابرات ارسال شود. اپراتور های ارسال پیامک تبلیغاتی بخشنامه جدیدی برای ارسال به شماره هایی که دریافت اس ام اس های انبوه را مسدود نموده اند ، صادر نمود. در این مقاله سعی شده تا با اطلاع رسانی از ویژگی ها و برخی ازامکانات سامانه پیامکی سیب اس ام اس، گامی در جهت پیشبرد اهداف کاربران که ارسال به گیرندگان مسدود در راس هرم استراتژی آنان قرار دارد، برداشت. مثلا پیامک‌های واریز و برداشت وجه بانک‌ها برای مشتریان از طریق همین خطوط امکان ارسال دارد. برای ارسال اطلاع‌رسانی مشتریان سایت‌های فروشگاهی مثل ارسال نام کاربری، رمز عبور، پاسخگویی تیکت ها، اعلام وضعیت سفارش، کد پیگیری، تغییر وضعیت سفارش، ارسال کد مرسوله و موارد این چنینی توسط خطوط خدماتی انجام‌پذیر می‌باشد.

  • طراحی شده برای پیامک پارسیان توسط تیم حرفه ای سئو پارسیان هرگونه کپی برداری از تمام یا بخشی از محتوی این سایت بدون ذکر نام و لینک منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.
  • متقاضی خدماتی کردن خط اختصاصی باید اصل فرم تعهدنامه را در سربرگ شرکت پرینت بگیرد.
  • در خصوص شركت هايي كه نماينده رسمي سازمان دولتي باشند ارائه معرفي نامه از سازمان مربوطه نيز الزاميست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد..

در پایین قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” حتماً یک نمونه از پیامک های خود را بنویسید و علاوه بر نمونه پیامکی که می نویسید، موضوع و محتوای آن را هم به طور واضح و کامل مشخص کنید. برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف offservice استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مجله خبری اس ام اس فارس بدون سفتهمراجعه کنید. هزینه ارسال های بلک لیست در ارسال با تمامی سرشماره ها، پس از به روز رسانی گزارشات ارسال به صورت خودکار عودت داده می شود. محدودیتی برای خرید و استفاده همزمان از چند خط در پنل پیامکی وجود ندارد. به غیر از سرشماره های ۹۰۰۰، برای خدماتی شدن باقی خطوط، اطلاعات حقوقی مانند شناسه ملی و شماره ثبت اجباری است.

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست و شرایط خدماتی سازی خطوط ارسال پیامک | smsfars بسته هستند