دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست؟ کاربرد و مزایا خطوط خدماتی قاصدک پیام | smsfars

همچنین بدلیل اینکه روال خدماتی شدن خطوط توسط اپراتور انجام می شود، زمان انجام شدن درخواست خدماتی، خارج از دسترس سامانه می باشد اما حدودا یک ماه الی دوماه زمانبر خواهد بود. مستند حاضر جهت ارائه راهنمایی های لازم درخصوص شرایط خدماتی شدن شماره ( قابلیت عبور ازلیست سیاه) می باشد که به حضورتان ارائه می گردد. بازاریابی با استفاده از ایموجی‌ها در پیامک تجاری یک راه عالی برای افزایش نرخ کلیک و تعامل است. به همین دلیل است که ما این مقاله را تهیه کردیم تا به شما کمک کنیم، ایموجی‌های مناسب برای کمپین پیامکی خود را پیدا کنید تا بتوانید کسب و کار خود را توسعه…

ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی

خط خدماتی شامل خطوطی هستند که با خرید این خطوط می توانید به شماره هایی که جز بلک لیست مخابرات بوده و نیز جزء مشترکین شما هستند پیامک ارسال نمایید. در نظر داشته باشید از این خطوط نمی توانید در قسمت بانک منطقه ای و کد پستی و شماره های غیر که مشترک شما محسوب نمی شوند استفاده نمایید. در صورتی که حتی به یک شماره غیر از بانک شماره مشترکین خودتان ارسال انجام دهید پیامک تبلیغاتی محسوب شده و شامل جریمه می گردد. هرگونه اطلاع رسانی به لیست مشترکین خود ارسال خدماتی محسوب می شود. برای اینکه متوجه اهمیت خط خدماتی برای یک شرکت، سازمان یا کسب و کار شوید، باید به خوبی با مزایای آن آشنا شوید. این دسته از خطوط از جهات مختلفی می تواند یک مجموعه را متمایز کند.

شرایط خطوط خدماتی پیامک

لطفا پس از ارسال مدارک، فقط از طریق همین بخش از سامانه پیگیری نمایید. توجه فرمایید به درخواست هایی که نکات ذیل را رعایت نکرده مجله خبری اس ام اس فارس باشند رسیدگی نشده و وضعیت آن “رد شده” خواهد شد. سامانه پایه در یک فرصت ویژه رایگان شده و قیمت هر پیامک، 65 تومان میباشد.

لینک های مورد نیاز

جهت خدماتی نمودن خطوط ۲۱ بایستی مالکیت خط در مخابرات به صورت حقوقی (به نام شرکت یا سازمان) ثبت شده باشد. ۹- پس از اعلام موضوع و محتوا پیامکی ذکر یک نمونه پیامک در فرم خدماتی الزامی می باشد. 1 – از این خطوط نمی توانید در قسمت ارسال منطقه ای و کد پستی و شماره های غیر که مشترک شما محسوب نمی شوند استفاده نمایید.

  • اخذ خطوط خدماتی، فقط برای ارگانها و سازمانها و شرکتها مسیر است و دارای قوانین و مراحل خاصی است؛ از این رو، فعالسازی آن برای افراد عادی، ممکن نیست.
  • برای اینکه متوجه اهمیت خط خدماتی برای یک شرکت، سازمان یا کسب و کار شوید، باید به خوبی با مزایای آن آشنا شوید.
  • از این خطوط برای ارسال پیامک های انبوه و یا پیامک هایی مبنی بر اطلاع رسانی استفاده می شود.
  • دارندگان جواز کسب، نماد اعتماد و جواز صنفی هم امکان استفاده از خطوط بدون سفته را دارند.
  • در پایین قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” حتماً یک نمونه از پیامک های خود را بنویسید و علاوه بر نمونه پیامکی که می نویسید، موضوع و محتوای آن را هم به طور واضح و کامل مشخص کنید.
  • خطوط سامانتل نیز مانند خطوط 9000 از ابتدا به صورت خدماتی هستند و قابلیت ارسال پیامک به لیست سیاه را دارند.

تعرفه ارسال این خطوط در مقایسه با تمامی اپراتورها بیشتر است و قابلیت انتخاب سرشماره دلخواه برای آن وجود ندارد. این خطوط همان شماره هایی هستند که هنگام دریافت انواع مختلف پیامک در تلفن همراه خود مشاهده میکنید. از این خطوط برای ارسال پیامک های انبوه و یا پیامک هایی مبنی بر اطلاع رسانی استفاده می شود. هرگونه ارسال پیامک که بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطلاع ایشان صورت گیرد، پیامک تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطباتی که خود درخواست عدم دریافت این پیامکها را داده اند امکانپذیر نیست. برخی از کاربران این تصور را دارند که خط خدماتی دارای سرعت ارسال کمتر یا بیشتری نسبت به خطوط تبلیغاتی عادی است؛ اما این طور نیست و سرعت ارسال پیامک ها به خدماتی یا تبلیغاتی بودن خط ارتباطی ندارد.

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست؟ کاربرد و مزایا خطوط خدماتی قاصدک پیام | smsfars بسته هستند