دسته‌بندی نشده

خط خدماتی اختصاصی برای ارسال پیامک با امکانات عالی آموت | smsfars

برای هر شماره درخواستی باید لیست شماره های مشترکین که به آن ها پیامک خدماتی ارسال می شود اعلام گردد. صرفا شماره مشترکین مدنظر است و درحال حاضر هیچگونه اطلاعات دیگری نیاز نیست ضمنا هر زمان اپراتور آپدیت لیست را بخواهد می بایست ارسال فرمایید. توجه داشته باشید نکته مهمی که در رابطه با خطوط خدماتی ۱۰۰۰ وجود دارد فرم تعدنامه میبایست به صورت فیزیکی و در دو صفحه بدون مهر و امضاء نماینده ارسال نمایید، تا برای ارجاع به اپراتور جهت بررسی اقدامات لازم انجام گردد. 2- علاوه بر این نیاز به یکسری از شماره های دریافت کنندگان میباشد که در یک فایل اکسل قرار داده و همراه مدارک ارسال نمایید. امکان به روزرسانی شماره های دریافت کننده پس از خدماتی شدن خط نیز وجود دارد. 4- علاوه بر این نیاز به یکسری از شماره های دریافت کنندگان میباشد که در یک فایل اکسل قرار داده و همراه مدارک ارسال نمایید.

ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته !

خطوط ثابت هم مانند سایر اپراتور ها به راحتی و ظرف مدت 60 روز قابلیت تبدیل شدن به خطوط خدماتی را دارند. اگر قصد خدماتی کردن خط را دارید، باید شرکتی حقوقی یا شناسه ملی و شماره ثبت باشید تا خط پیامکی شما، به شماره خدماتی تبدیل شود. به علاوه، باید تعهدنامه ای را ارائه داده و سفته با مبلغ مشخصی ارائه دهید تا خط خدماتی دریافت کنید. نکته قابل ذکر این است که درخواست هایی که حقیقی باشند، از طرف اپراتورها به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند. اگر کسب‌وکار کوچکی هستید شرکت ثبت‌شده ندارید، برای ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی می‌توانید از خط خدماتی اشتراکی استفاده کنید.

مراحل خدماتی کردن خط ۵۰۰۰۱ و ۵۰۰۰۲ و ۵۰۰۰۵

در شرکت های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیر عامل یایکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است تکمیل گردد . شماره‌های واجد شرایط خدماتی سازی خطوط پس از بررسی کارشناسان اپراتور در لیست شماره های خدماتی (لیست سفید) قرار خواهند گرفت. خطوط خدماتی 9000 قابلیت ارسال پیامک تکی یا گروهی را دارند و در وب سرویس نیز قابل استفاده هستند.

  • خطوط ثابت هم مانند سایر اپراتور ها به راحتی و ظرف مدت 60 روز قابلیت تبدیل شدن به خطوط خدماتی را دارند.
  • این خطوط اختصاصی نیستند و شما با این خطوط می‌توانید برای لیست سیاه مخابرات هم پیامک بفرستید.
  • از این خطوط می‌توان در بخش ارسال تکی، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی استفاده کرد.
  • این خطوط بصورت غیر سفارشی (یعنی ارقام بصورت رندوم) ارائه می‎‌شود، لذا امکان انتخاب ارقام وجود ندارد.
  • کسانی که سایت و اپلیکیشن دارند و صاحبان کسب‌وکارهای خانگی می‌توانند خط اشتراکی داشته باشند.

اگر تاکنون آشنایی کاملی با خط خدماتی پیدا نکرده‌اید، مقالۀ پیشین را بخوانید تا با خط و پیامک خدماتی بیشتر آشنا شوید. حال برویم سراغ نحوه خدماتی کردن خطوط تبلیغاتی و آن را گام به گام یاد بگیریم. این خط‌ها به اشخاص حقیقی دارای جواز کسب، دارای نماد اعتماد و یا هر نوع جواز صنفی نیز ارائه می‌شود و می‌توانید به عنوان شخص حقیقی از این خطوط استفاده کنید. متن تشکر از خرید مشتری تاثیر مثبتی بر کسب و کار و تجارت شما می گذارد. بازاریابی پیامکی برای دندانپزشکی یکی از روش های موثر و پربازده است که هم هزینه ارزانی دارد و هم در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

چگونه بدون سفته خط خدماتی بگیریم ؟

اشخاصی از خطوط خدماتی پیامک دریافت می‌کنند که خودشان داوطلب دریافت اس ام اس شده‌اند. به عنوان مثال، در سایتی عضویت می‌شوند و شماره موبایلشان را وارد می‌کنند؛ سپس، برایشان کد تایید ارسال می‌شود یا برای خرید اینترنتی از فروشگاه کد تایید و ثبت سفارش به موبایلشان ارسال می‌شود. اگر به دنبال استفاده از سامانه پیامکی در جهت ارسال پیامک های خدماتی و اطلاع رسانی هستید، مجله خبری اس ام اس فارس در این مطلب همراهمان باشید. شرایط کلی استفاده از خطوط خدماتی، عدم ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی ( ارسال پیامک به بانک شماره ) است؛ ارسال پیامک به افرادی که ما را می‌شناسند و پیامک ما برایشان مهم است. برای اینکه خط تبلیغاتی را به خدماتی تبدیل کنید، به شناسهٔ ثبت ملی و کد اقتصادی احتیاج دارید. بعد باید فرم تکمیل‌شده را همراه با سفته و مدارک به آدرس شرکت ارسال کنید.

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی اختصاصی برای ارسال پیامک با امکانات عالی آموت | smsfars بسته هستند