دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست؟ شیوه خدماتی سازی خط از 0 تا 100به زبان ساده | smsfars

هرگونه ارسال پیامك كه بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطﻼع ایشان صورت گیرد، پیامك تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطبانی كه خود درخواست عدم دریافت این پیامك ها را داده اند امكان پذیر نیست. در خطوط اختصاصی کاربران با خرید خط اختصاصی پیامک، به صورت انحصاری قابلیت ارسال مجله خبری اس ام اس فارس و دریافت پیامک را خواهند داشت. از شرایط مهم در خطوط خدماتی این است که پیامک فقط برای افرادی فرستاده می‌شود که خود خواهان دریافت آن هستند و ارسال اس ام اس های تبلیغاتی با خطوط خدماتی قابل انجام نیست. ارسال پیامک فقط برای افرادی است که ما را می‌شناسند و پیامک ما برایشان اهمیت دارد.

http://arya-cctv.irاگر شما هم پیامک های غیر تبلیغاتی ارسال می کنید و نیاز به ارسال به شماره هایی دارید که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود نموده اند، می توانید خطوط اختصاصی پیامکی خود را خدماتی کنید. با توجه به اینکه در حاضر بخش قابل توجهی از مشترکین همراه اول دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند، امکان ارسال اس ام اس تبلیغاتی به. این بخش گاها 30 الی 50 درصد دریافت کننده های یک ارسال را تشکیل می دهند. اغلب فروشگاه های اینترنتی یا بانک ها هستند که برای ارسال کد تائید یا پیامک واریز و برداشت، مراحل فروش یا ثبت سفارش از این خطوط جهت ارسال پیامک استفاده می‌کنند.

انواع خط خدماتی

• مالک سامانه باید یک شرکت ،فروشگاه یا ارگان دولتی و خصوصی باشد. اگر می‌خواهید سایت خود را در کمتر از چند دقیقه در سرچ کنسول ثبت کنید، این مقاله را تا انتها… ارائه مجوز از بانك مركزي الزاميست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد. در صورت عدم تطابق کد پستی با آدرس اعلام شده، احراز هویت خط انجام نخواهد شد. فقط به افرادی اعطا میگردد که دارای پروانه کسب یا اینماد معتبر باشند. نام، ایمیل و سایت من را در این مرورگر برای ارسال دیدگاه بعدی ذخیره کنید.

  • ۲- کلیه موارد در فرم خدماتی بایستی در کادر جدول ذکر گردد و هیچ موردی خارج از کادر ذکر نگردد.
  • زیرا هدف این پیامک ها آگاهی افراد بوده و با رضایت آن ها انجام می شود.
  • دریافت خط خدماتی (بدون سفته و رایگان) با امکان ارسال‌ پیامک‌هایی بلک لیست جهت که جنبه اطلاع رسانی دارند به سامانه اضافه شده است.
  • ما تاکنون با استفاده از خط خدماتی اشتراکی این مشکل را برطرف کرده بودیم و خط خدماتی شرکت خودمان را در اختیار کاربران اس ام اس پارسی قرار می‌دادیم که بتوانید پیامک‌های اطلاع رسانی را به مشتریان خودتان ارسال کنید.
  • صندوق‌های قرض الحسنه، شرکت های بورس و… جهت درخواست شماره خدماتی نیازمند ارائه مجوز از بانک مرکزی هستند.

کسانی که سایت و اپلیکیشن دارند و صاحبان کسب‌وکارهای خانگی می‌توانند خط اشتراکی داشته باشند. خط اشتراکی به شما اجازه می‌دهد که برای لیست سیاه مخابرات هم پیامک بفرستید. سامانه پیامکی سب اس ام اس ، پیشرفته ترین سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی است که امکانات بسیاری جهت تبلیغات ، اطلاع رسانی و ارتباط با مشتریان را از طریق پیامک ارائه می دهد . برای دریافت خطوط خدماتی اختاصی می بایست فرم خدماتی اپراتور در سربرگ شرکتتان به صورت تایپ شده تکمیل شود و تعهد نامه همراه با سفته را برای ما ارسال کنید تا تحویل اپراتور داده شود و خط تبلیغاتی شما به خدماتی تبدیل شود.

شایان ذکر است پس از بارگذاری تصویر مدارك ، در صورت مورد تایید بودن نیاز است تا نسبت به ارسال اصل مدارك تایید شده به آدرس شرکت اقدام نمایید. ۱۲- پس از خدماتی شدن خط بایستی لیست شماره های مشترکین در ابتدای هر ماه بروزرسانی شده و از طریق ماژول خدماتی بارگذاری شود. حتماً این فرم را بر روی سربرگ شرکت خود پرینت کنید و توجه داشته باشید که بدون مهر و امضا نباشد. ۱ – قبل از ارسال تعهدنامه خط ۱۰۰۰ دقت کنید که حتما نکات زیر در آن رعایت شده باشد. در غیر این صورت روند کار شما به تاخیر می‌افتد و مجبور خواهید که دوباره این مراحل را تکرار کنید. نحوه فعال سازی پیامک قبض خدماتی (آب، برق، گاز و تلفن)نحوه فعال سازی پیامک قبض خدماتی (آب، برق، گاز و تلفن) با…

خدماتی سازی خطوط

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست؟ شیوه خدماتی سازی خط از 0 تا 100به زبان ساده | smsfars بسته هستند