دسته‌بندی نشده

خط خدماتی پیامک خدماتی کردن خط پیامکی اختصاصی برای ارسال پیامک به لیست سیاه | smsfars

به دلیل این که خیلی از استارتاپ ها نمیتوانند مجله خبری اس ام اس فارس اختصاصی را دریافت کنند . فصل اس ام اس خط خدماتی بدون نیاز به سفته را در اختیار شما میگذارد تا بتوانید پیامک های اطلاع رسانی مانند اعتبار سنجی و … ارسال کنید. سرشماره 1000 یکی از قدیمی ترین اپراتورهای پیامکی کشور است که بیشتر ارگان ها، شرکت های دولتی و کسب‌وکارهای بزرگ از آن استفاده می‌کنند. سرعت بالا در ارسال پیامک، بالا بودن تعداد ارسال های موفق، ارائه گزارشات ارسالی دقیق و قابلیت دریافت شماره دلخواه از مهم ترین ویژگی های این خطوط می‌باشد. هزینه ی سر شماره های رند 1000 نسبت به سایر اپراتورها بیشتر است اما این خطوط نیازی به تمدید سالیانه ندارد. تعرفه ارسال این خطوط متناظر با سایر سرشماره هاست و امکان خدماتی شدن آن فراهم است و بطور میانگین 60 روز برای خدماتی شدن آن زمان می‌برد.

سرعت ارسال پیامک با خط خدماتی اشتراکی چقدر است؟

سیب اس ام اس با ارائه پنل اس ام اس رایگان ، این امکان را برای شما فراهم نموده تا بتوانید بدون نیاز به خرید پنل اس ام اس و یا پرداخت هزینه ی فعالسازی بتوانید اقدام به تبلیغات کسب و کار خودتان نمایید . تنها کافی است تا به صورت کاملا رایگان ثبت نام کنید و از امکانات پنل اس ام اس سیب اس ام اس به صورت رایگان استفاده کنید . مقایسه خطوط اختصاصی و عمومی ارسال پیامک ارسال پیامک در پنل اس ام اس با خطوط پیامکی انجام می‌گردد که به دو دسته خطوط اختصاصی و خطوط عمومی پنل پیامکی تقسیم می‌گردند که در این مقاله مقایسه خواهند شد. بلک لیست مخابرات بلک لیست مخابرات لیست سیاه و مسدودی به مخاطبینی اطلاق میشود دریافت پیامک تبلیغاتی خودرا مسدود کرده‌اند تا اس ام اس تبلیغاتی دریافت نکنند. در غیر این صورت شما جریمه خواهید شد .خطوط خدماتی متعلق به شرکت ها.

http://arya-cctv.ir

ارائه فایل اکسل احرازهویت فرمت خدماتی که در همین بخش قرار داده شد. حداقل ۲۰۰ عدد لیست شماره های مخاطبین(همراه اول) در فایل اکسل ودر یک ستون قرار داده شود. پس از تایید ، یک پیامک حاوی نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد . درصورتی که اطلاعات وارد شده را تایید میکنید ، دکمه ثبت درخواست رو کلیک کنید . و در نهایت تعرفه دوستاره با پرداخت هزینه اولیه 499 هزار تومان به صورت یکساله، قیمت هر پیامک با توجه به خرید اعتبار متغیر می باشد. کاربرد خط خدماتیاز کاربرد خط خدماتی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت.

جدول مقایسه شرایط سفارش خط خدماتی

تعهدمی نماید از خط ……… تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتی )استفاده نموده و هیچگونه ارسال تبلیغاتی از این خط انجام نگیرد و مسئولیت کلیه پیامها با ….. پس از دریافت اصل مدارک خط در پروسه خدماتی شدن قرار می گیرد لازم به ذکر است خطوط خدماتی تنها مربوط به اپراتور همراه اول می باشد. به جهت اهمیت پیامک ها و تمایل مخاطبان به دریافت آن، خطوط خدماتی قابلیت عبور از لیست سیاه مخابراتی را دارند. این خطوط امکان دریافت پیامک را دارند و امکان ارسال از طریق وب سرویس در این خطوط امکان پذیر است. سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی برای دریافت خط اختصاصی به سفته احتیاجی ندارند و کافی است معرفی‌نامه رسمی سازمان را بفرستند.

در بخش بعدی، شرایط دریافت خطوط خدماتی بدون سفته را توضیح می‌دهیم. ارسا ل پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی به هیچ وجه امکان پذیر نیست زیرا این کار برخلاف قانون است و از طریق خط خدماتی که در اختیار قرار می گیرد فقط می توانید پیامکهای اطلاع رسانی ارسال کنید . متقاضی خدماتی کردن خط اختصاصی باید اصل فرم تعهدنامه را در سربرگ شرکت پرینت بگیرد.

  • در نظر داشته باشید از این خطوط نمی توانید در قسمت بانک منطقه ای و کد پستی و شماره های غیر که مشترک شما محسوب نمی شوند استفاده نمایید.
  • این فایل حاوی شماره است و نیاز نیست اطلاعات دیگری در آن ارائه کنید.
  • در ادامه، هر کدام را به تفکیک توضیح می‌دهیم و شرایط خطوط خدماتی پیامک را هم می‌گوییم.
  • (برای سازمانها و ارگان‌های دولتی نیازی به ارسال گواهی امضاء نمی‌باشد و تنها نیاز است معرفی نامه رسمی از سازمان مربوطه ارسال گردد همچنین اشخاصی که قبلا‌ گواهی امضاء ارسال کرده اند نیازی به ارسال مجدد ندارند).
  • ارائه مجوز از بانک مرکزی الزامیست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.
دیدگاه‌ها برای خط خدماتی پیامک خدماتی کردن خط پیامکی اختصاصی برای ارسال پیامک به لیست سیاه | smsfars بسته هستند