دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست؟ شرایط دریافت خط خدماتی بدون سفته یکتانت | smsfars

۴ – توجه داشته باشید که برای شرکت های خصوصی، گواهی امضای مدیر عامل باید به همراه مدارک ارسال شود. مجله خبری اس ام اس فارس برای افراد حقیقی قابلیت دریافت پیامک هم دارد و شما می توانید با مخاطبین خودتان در تعامل باشید. در حال حاضر یکی از ارزان ترین و به صرفه ترین روش های تبلیغاتی ارسال پیامک است.با این روش می توانید تبلیغاتی هدفمند و ارتباط دوطرفه با مشتریانتان را به کسب و کار خود هدیه دهید. 4_توجه کنید که برای شرکت‌های خصوصی، گواهی امضای مدیر عامل باید به همراه مدارک ارسال شود.

دسته ها

فرم‌ تعهدنامه را به دقت بخوانید و پیامکی غیر از اطلاع‌رسانی به مخاطب نفرستید. در این مقاله، نکات مربوط به خط خدماتی بیان شده است، اگر سؤالی در این زمینه دارید، با ما در بخش نظرات در میان بگذارید. اگر دانشگاهی یا مدرسه‌ای خط اختصاصی خود را به خط خدماتی تبدیل کند می‌تواند اس ام اس‌های اطلاع‌رسانی زمان‌بندی کلاس‌ها را به دانشجویان و دانش‌آموزان ارسال کند. مثلا شرکت‌های بیمه برای اطلاع‌رسانی زمان سررسید بیمه‌ها به مشتریان با خط خدماتی پیامک‌های تاریخ انقضای بیمه نامه‌ها را به لیست سیاه مشتریان می‌فرستند. پیامک‌های تبلیغاتی مثل تبلیغات بیمه نامه‌ی آتش‌سوزی، تخفیف بیمه‌ی شخص ثالث و… ممنوع است و تخلف محسوب می‌شود. خط خدماتی و خط تبلیغاتی، دو دسته از خطوط می باشند که در اختیار شرکت ها یا سازمان ها و کسب و کار ها قرار می گیرند.

  • مشتریان حقوقی میتوانند در خواست فعالسازی خط خدماتی اختصاصی خود را با .ورود به سامانه و منوی پشتیبانی و زیر منوی خط خدماتی ارسال نمایند.
  • برای دریافت خط خدماتی باید به صورت شخصیت حقوقی اقدام کنید، دارای شناسه ملی و شماره ثبت باشید، مبلغ معینی سفته تضمین بدهید (مبلغ سفته برای هر پیش شماره متفاوت است) و تقریبا دو تا شش ماه زمان لازم است تا خط تبلیغاتی تبدیل به خدماتی شود.
  • بازاریابی پیامکی برای بیمه جزو یکی از روش های ارزان، به صرفه و موثر بازاریابی به حساب می آید.
  • بازاریابی پیامکی برای باشگاه های بدنسازی کاربرد و مزایای گسترده ای دارد.
  • برای ارسال درخواست از بخش پشتیبانی اقدام به ارسال درخواست نمایید.همچنین قبل از ارسال درخواست و تایید مدارک از ارسال اصل مدارک جدا خودداری نمایید.
  • ارائه مجوز از بانك مركزي الزاميست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.

زمانی که بازاریابی پیامکی به درستی انجام شود، می‌تواند راهی بسیار موثر برای ارسال اخبار بد نیز باشد. برای مردم سخت شده است ما شما را از امکانات و مزایا و معایب این پنل ها آشنا می کنیم تا بتوانید تصمیم درستی در تبلیغات کسب و کار خود بگیرید. تغییر خواهد کرد و پیامک خدماتی شدن خط برای شما ارسال خواهد شد. ارائه تصویر كارت ملي مديرعامل، نماينده مديرعامل يا نماينده قانوني شركت كه در تعهدنامه معرفي شده است از طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.

استفاده از ایموجی‌ها در پیامک تجاری

دریافت خط خدماتی (بدون سفته و رایگان) با امکان ارسال‌ پیامک‌هایی بلک لیست جهت که جنبه اطلاع رسانی دارند به سامانه اضافه شده است. برای فعال سازی خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی نیازی به سفته نمی‌باشد و باتوجه به اینکه شما سفته از افراد حقیقی در حال حاضر دریافت نمی‌شود. متاسفانه بدون خطوط خدماتی امکان ارسال پیامک به بلک لیست ها وجود ندارد و حتما می بایست از طریق این خطوط پیامک ارسال کنید. اگر حدود 70% مشترکین تلفن همراه را نادیده بگیرید بدون استفاده از خط خدماتی نیز می‌توانید از پیامک کد فعال سازی برای افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی آنها آزاد است، استفاده کنید که مطمئنا مد نظر شما چنین چیزی نیست. پیش از آنکه به راه تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی برسیم، باید ببینیم چرا خدماتی کردن خطوط مهم است. مشترکانی که اعلام کرده‌اند تمایلی به دریافت پیامک های انبوه تبلیغاتی ندارند در این لیست قرار می‌گیرند.

http://arya-cctv.ir

تعهد می نماید از خط ……………… تنها به باشگاه مشتریان خود پیامک ارسال نماید ، همچنین متعهد می گردد پیامکی با محتوای اینکه ” در صورت عدم تمایل دریافت پیامک از این مجموعه عدد …. (1 یا 2 و یا ..) را ارسال نمایید تا پیامک برای شما ارسال نشود” را از خط …….. برای خدماتی کردن خطوط در ابتدا باید دارای شرکت حقوقی، شناسه ملی و شماره ثبت اختصاصی باشید. در احراز هویت حقوقی خطوط داشتن این اطلاعات ضروریست و در صورت حقیقی بودن احراز هویت خطوط انجام نخواهد شد. داشتن سایت معتبر و ایمیل سازمانی نیز از دیگر ملزومات برای تبدیل خطوط خدماتی است. بعد از ارسال تعهدنامه توسط ما به اپراتور در صورت موافقت معمولا 30 تا 40روز بعد خط پیامکی تبلیغاتی به خدماتی تبدیل می گردد و شما می توانید با این خطوط به همه اشخاص پیامک ارسال نمایید.

چگونه بدون سفته خط خدماتی بگیریم؟

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست؟ شرایط دریافت خط خدماتی بدون سفته یکتانت | smsfars بسته هستند