دسته‌بندی نشده

خط خدماتی , خرید خط خدماتی , ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات | smsfars

هرگونه ارسال پیامک که بدون رضایت صاحب شماره‌ گیرنده و بدون اطﻼع آن صورت گیرد، جز دسته‌ی دوم یعنی پیامک‌های تبلیغاتی محسوب می‌گردد. ارسال این تبلیغات برای افرادی که خود خواستار لغو و عدم دریافت این دسته از پیامک‌ها هستند تخلف می‌باشد و این ارسال‌ها امکان‌پذیر نمی‌باشد. استراتژی های بازاریابی پیامکی / شرکت در مسابقات سرگرم ‌کننده است و افراد ذاتاً به سمتشان کشش دارند. یکی از کاربردهای پنل پیامکی، اتصال آن به انواع نرم افزار های اداری است. حال در این مقاله فواید، دلایل و نحوه اتصال نرم افزار حسابداری به پنل اس ام اس را بررسی می کنیم.

شرایط دریافت خطوط خدماتی

ارائه سفته یا چک حقوقی به مبلغ ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال فقط برای شركت های خصوصی. 5- سایت اعلام شده بایستی قسمت درباره ما داشته باشند که بر روی آن نام کامل شرکت مطابق با سامانه ILENC.IR ذکر شده باشد. ۶ – در خصوص صندوق های قرض الحسنه، شرکت های بورس و مجله خبری اس ام اس فارس … ارائه مجوز از بانک مرکزی الزامی است. ۳ – یک فقره سفته ضمانت به مبلغ ۵۰ میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه‌ی تعهدنامه‌ی خود کنید. ۳ – یک فقره سفته ضمانت به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه‌ی تعهدنامه‌ی خود کنید.

خدماتی کردن خطوط اختصاصی

از جمله مدارکی می باشد که باید برای دریافت این خطوط، ارائه نمایید. پس از ارسال این مدارک، می توانید وارد مراحل دیگر شوید و رفته رفته اقدام به دریافت خطوط خدماتی خود کنید. توجه کنید که شرایط ارسال پیامک در خط خدماتی، منوط به این موضوع می باشد که افراد دریافت کننده، مایل به دریافت پیامک باشند و در صورت عدم رضایت آن ها، امکان ارسال پیامک مقدور نمی باشد و این دسته از افراد از لیست سفید ارسال، حذف می شوند. شما می توانید بدون محدودیت برای مخاطبین خود پیامک ها را ارسال کنید و از این شیوه بازاریابی و تبلیغات، به بهترین شکل و با بالاترین بازدهی، بهره ببرید.

http://arya-cctv.ir

از آن می‌توانید برای اطلاع‌رسانی استفاده کنید؛ بنابراین با این خط نمی‌توانید پیامک کد تخفیف و تبریک تولد بفرستید. برای فعال سازی بعد از فعال کردن کامل پنلتان با خطی که با آن در سامانه ثبت نام کرده اید عبارت زیر را به شماره ۱۰۰۰۴۰۴۰۴۱۴۰۴۰ ارسال نمایید. لازم به ذکر است این امکان فقط برای پنل هایی فعال میشود که این قابلیت از جمله امکانات تعریف شده آنها باشد. این سامانه سرویس‌های گوناگونی را برای کاربران خود مهیا کرده تا بتوانند با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان به بالاترین اثربخشی مدنظرشان از طریق ارسال پیامک گروهی هدفمند برسند.

پیامک صدور فاکتور

برای خدماتی کردن و دریافت خط خدماتی خط ۰۲۱ قبض خطوط تلفن ثابت باید به نام شرکت یا سازمان (حقوقی) باشد. برای سازمان ها و ارگان های دولتی نیاز است متن تعهدنامه توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد. ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای، مزایا و کاربردهاارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای، مزایا و کاربردها زمانی که یک کسب و…

  • مثلا شرکت‌های بیمه برای اطلاع‌رسانی زمان سررسید بیمه‌ها به مشتریان با خط خدماتی پیامک‌های تاریخ انقضای بیمه نامه‌ها را به لیست سیاه مشتریان می‌فرستند.
  • ۱٫ این خط عمومی بوده و فقط با آن امکان ” ارسال” پیامک را دارا هستید.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل فرمائید.
  • با توجه به اینکه اپراتورهای مختلفی برای ارائه پیش شماره ها وجود دارند در نتیجه تعرفه خطوط اختصاصی نیز متفاوت خواهد بود.

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی , خرید خط خدماتی , ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات | smsfars بسته هستند