دسته‌بندی نشده

خدماتی کردن خطوط نحوه ، مراحل و شرایط تبدیل آسانک | smsfars

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف offpromissory استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید. خط اشتراکی به این معنا است که پیامک شما همراه با پیامک سایر کسب‌وکارها از طریق یک شمارهٔ یکسان ارسال مجله خبری اس ام اس فارس می‌شود؛ بنابراین باید مراقب باشید که از شماره‌ای استفاده نکنید که رقبای شما هم از آن استفاده می‌کنند. در ادامه، هر کدام را به تفکیک توضیح می‌دهیم و شرایط خطوط خدماتی پیامک را هم می‌گوییم.

http://arya-cctv.ir

در چنین شرایطی، تنها راه ارسال پیامک انبوه به این کاربران خدماتی سازی خطوط است. برای اینکه بتوانید خطوط پیامکی خود را به یک خط خدماتی تبدیل کنید، نیاز دارید برخی از مراحل را طی نمایید. نخستین مرحله، دریافت فرم تعهدنامه تعریف شماره خدماتی می باشد.

ارسال مدارک خدماتی سازی

مشخص ودر محدوده کاری همان مجموعه برای مشرکین شناخته شده که خود انها درخواست دریافت این پیامک هارا داده اند ارسال میکنند بعلاوه محتوای ان اطلاعات رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده میباشد . برای اینکه بتوانید از خط خدماتی استفاده نمایید، باید آن را دریافت کنید. برای دریافت این خطوط نیز باید مراحل و شرایط خاصی را طی نمایید.

مراحل و مدارک لازم برای خدماتی کردن خطوط پیامکی اختصاصی:

برای مثال اطلاع رسانی از تغییر ساعت تشکیل کلاس ها، اعلام نمرات دانش آموزان،اعلام اخطاریه های موسسات و مدارس، اعلام آخرین بروز رسانی های صورت گرفته در سایت ها و … تنها نمونه ی کوچکی از کاربرد خطوط خدماتی محسوب میشود. برای سازمان ها و ارگان های دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی ان در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد. نکته دیگراینکه شما برای ارسال پیامک از خطوط خدماتی نمیتوانید از بانک های شماره تلفن (منطقه ای –کدپستی و….)استفاده کنید . خطوط خدماتی عملکردی مشابه خطوط تبلغاتی دارند با این تفاوت که شما باید از این خط تنها به عنوان اطلاع رسانی های مهم و خاص استفاده نمایید و متن پیام شما نباید جنبه تبلیغاتی داشته باشد . در مرحله بعد فرم تعهد نامه را پر کرده و همراه با سفته به فصل اس ام اس ارسال کنید تا مدارک شما جهت انجام پروسه خدماتی تحویل اپراتور داده شود.

  • برای اینکه بتوانید از خط خدماتی استفاده نمایید، باید آن را دریافت کنید.
  • پیام هایی مشخص با محتوای اطلاع رسانی، از طرف مجموعه‌ها برای افرادی شناخته شده که خودشان درخواست ارسال اس ام اس داشته‌اند، فرستاده می‌شود.
  • به همین دلیل است که ما این مقاله را تهیه کردیم تا به شما کمک کنیم، ایموجی‌های مناسب برای کمپین پیامکی خود را پیدا کنید تا بتوانید کسب و کار خود را توسعه…
  • بعضی از مشتریان تصور میکنند چون خط خدماتی اشتراکی است سرعت ارسال این خط نسبت به خطوط خدماتی اختاصی کمتر است اما خیالتان راحت کنم اپراتور توانایی ارسال چندصد پیامک در ثانیه رادارد .

مخاطبانی که از دریافت پیامک انصراف داده، یا دیگر از خدمات شرکت استفاده نمی‌کنند، باید از لیست شماره‌ها حذف شده، در ادامه مخاطبان جدید به فهرست مذکور افزوده شوند. پنل اس ام اس قاصدک پیام یکی از کامل ترین سامانه های ارسال اس ام اس با نزدیک به یک دهه سابقه فعالیت می باشد. ۸- موضوع و محتوا و نمونه پیامک اعلام شده بایستی با فعالیت شرکت و محتوای سایت مرتبط باشد. ۱- خدماتی شدن خطوط فقط برای اشخاص حقوقی كه دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امكان پذیر است. 1 – خدماتی شدن خطوط فقط برای اشخاص حقوقی كه دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امكان پذیر است.

خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی

دیدگاه‌ها برای خدماتی کردن خطوط نحوه ، مراحل و شرایط تبدیل آسانک | smsfars بسته هستند