دسته‌بندی نشده

انیمیشن بن تن ریبوت را تماشا کنید

ریپجاو: بیگانهای آبزی که میتواند خیلی سریع شنا کند و نیش وحشتناکی آیا ساعت بن تن در ایران وجود دارد دارد. XLR8 : بیگانهای شبیه به کانگورو و دایناسور و بسیار سریع است، که میتواند با سرعتی در حدود 500 کیلومتر در ساعت بپرد. در آن کپسول چیزی شبیه به ساعتی با قدرت خارقالعاده میبیند. رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: سنگهای اولیه این کارگاه از داخل استان تهیه میشود که با کمک خیرین و ارگانهای ذیربط زمینه صادرات محصول نهایی این کارگاه نیز میسّر شده است و مددجویان کارآموز با سپری کردن دورههای آموزش علاوه بر اشتغال در داخل زندان و کسب روزی حلال برای خانواده خود، پس از اتمام دورههای آموزشی، گواهینامه بین المللی دریافت کرده و میتوانند بعد از آزادی از زندان به درآمدی مکفی برای گذران زنگی خود دست یابند. این وب سایت اشاره کرد که توجیه و بهانه مقامات سعودی برای اتخاذ این تصمیم اقتصادی بودن، تقویت توسعه، افزایش درصد سهم بخش املاک و مستغلات در تولید ناخالص داخلی، کاهش نقل و انتقالات خارجی، دستیابی به تعادل بین عرضه و تقاضا برای املاک و مستغلات، به حرکت درآوردن گردشگری و افزایش نرخ اشتغال برای کارگران املاک و مستغلات است. اگر دوست دارید قهرمانی با ساعت اسرارآمیز را ببینید وارد سایت دیجیتون شوید، از آنجا سریال بن تن را دانلود کنید و رایگان ببینید.

با تماشای سریال انیمیشنی بن تن ریبوت به دنیای خیالی پر خطری وارد میشویم که همیشه آرزویش را داشتهایم. گری مَتر: بیگانهای 12 سانتیمتری که بسیار باهوش است و میتواند وارد پیچیدهترین ماشینها هم بشود. وایلموت: بیگانهای با چهرهای حیوانی و بدون چشم که حس شنوایی و بویایی قوی دارد. استینک فلای: بیگانهای به شکل حشرات که دارای یک نیش ، بال و چهار چشم است و مایع چسبنده سبزی را تف میکند. در دیجیتون میتوانید یک عالمه کارتون و انیمیشن جذاب دیگر هم دانلود کنید و تماشا کنید. این گروه تقریباً سه سال قبل از پخش انیمیشن بن تن ریبوت در شبکه کارتون نتورک، روی مفهوم بن تن کار کردند و در ابتدا تصمیم بر این بود که اومنیتریکس سازندهی دشمنان این سریال باشد، امّا در نهایت تصمیم عوض شد و اومنیتریکس را به دست بن تن سپردند. این سریال انیمیشنی از تاریخ 27 دسامبر 2005 تا 15 آوریل 2008 در شبکه کارتون نتورک در ایالات متّحده پخش میشد. شبح: بیگانهای به شکل شبح که میتواند از دیوارها عبور کند، خود را نامرئی کند و شاخکهای وحشتناکی را از شکم خود بیرون میآورد تا دشمنان خود را بگیرد.

بعد از این اتّفاق او در حالی که همچنان شخصیت کودکانهاش را حفظ میکند، میتواند با قدرتهای فوق بشری به ده موجود فرازمینی مختلف تبدیل شود. در انیمیشن بن تن ری بوت شخصیت اصلی داستان بنیامین است. بنیامین در انیمیشن بن تن ری بوت میتواند به ده شخصیت خارقالعاده و متفاوت تبدیل شود که هرکدام ویژگیهای خاص خودشان را دارند. همهی ما همیشه در کودکی آرزو داشتیم که به شکل قهرمانهای کارتونی که دوستشان داشتیم زندگی کنیم. بنیامین تنیسون پسری 10 ساله است که آرزو دارد در آینده تبدیل به قهرمان شود. در واقع یک وسیلهی منحصر به فرد و فرازمینی است که به عنوان قدرتمندترین اسلحه در جهان شناخته میشود؛ اومنیتریکس به صاحب خود این امکان را میدهد که کدهای ژنتیکیاش را تغییر بدهد و خود را به موجودات فضایی یا همان بیگانگان تبدیل کند. انیمیشن بن تن ریبوت یک سریال انیمیشنی 49 قسمتی آمریکایی است که در ژانر تخیلی و ماجراجویی ساخته شده است. از آنجایی که اومنیتریکس یک فضای بزرگ از تواناییهای متنوع و قدرتمند به وجود میآورد، این موجودات فضایی تواناییهای خارقالعاده و و منحصر به فردی دارند.

امّا بیگانگانی وحشتناک و مصمم، به ویژه اربابی کهکشانی به نام ویلگاکس به دنبال این ساعت عجیب و غریب هستند. این روزها انیمیشنی ساخته شده به نام انیمیشن بن تن ریبوت که در آن بالاخره آرزوهای کودکیمان برآورده شده است و با تماشای آن میتوانیم ساعتها لبخند بزنیم و دنیای خیالیمان را رنگیتر ببینیم. انیمیشن بن تن ریبوت توسط گروهی به نام Man of Action ساخته شده است. Man of Action گروهی از نویسندگان کتابهای کمیک است و اعضای آن دانکن رولو، جو کیسی، جو کلی و استیون تی هستند. صداپیشگان سریال بن تن تارا استرانگ، میگان اسمیت، پل ایدینگ، دی بردلی بیکر، استیون بلوم، ریچارد استیون هورویتز، ریچارد مک گونگل، فرد تاتاسیوئور و جیم برد هستند. این سریال به سرعت به محبوبیت دست پیدا کرد و نامزد دو جایزه ایمی شد. طرح اصلی سریال بر اساس اومنیتریکس است که به ساعتی که بر روی مچ بن تن بسته شده است گفته میشود. بن تن به چه موجوداتی میتواند تبدیل شود؟

دیدگاه‌ها برای انیمیشن بن تن ریبوت را تماشا کنید بسته هستند