دسته‌بندی نشده

آشنایی با قطعات تابلو روان + خرید

ما برای ساخت تابلو روان به ملزوماتی چون ماژول الایدی، کارت کنترل، پاور سوئیچینگ یا همان منبع تغذیه، قاب cnc یا همان قاب تابلو روان نیازمندیم. تراکم پیکسل ماژول یا همان دات پیچ با حرف P نمایش داده می شود. وبسایت دیاکو به عنوان مرکز فروش قطعات و تولید نمایشگرهای ال ای دی، برای اولین بار در ایران اقدام به گارانتی تضمینی محصولات خود نموده و تمامی محصولات را با ضمانت تست یک هفته ای به فروش می رساند. ماژول های تابلو روان معمولا با برچسب گارانتی یک یا دو ساله به فروش می رسند، اما این چیزی جز یک شعار تبلیغاتی نیست و به غیر از مواردی خاص چیزی عاید خریداران نمی شود. امکان پخش محتوای با کیفیت با انتخاب کارت کنترل مناسب، فراهم می شود، همچنین با انتخاب کارت کنترل حرفه ای می توان مصرف تلویزیون شهری و یا تابلو روان را تا 30 درصد کاهش داد. ابعاد قاب تابلو روان با استفاده از تعداد ماژول استفاده شده در آن، محاسبه شده و بر اساس هر مترمربع قیمت گذاری میشود. تراکم پیکسل در ماژول ها نیز تاثیر مستقیمی بر نمایش محتوا در تابلو روان دارد. ماژول های با تراکم پیکسلی P10 بیشترین استفاده را در تولید تابلو روان دارند.

جنس قاب تابلو روان به ویژه در مواردی که در فضای آزاد مورد استفاده قرار می گیرد بسیار مورد اهمیت تلویزیون شهری می باشد. چوپوقی 90 درجه برای بستن پیچ های ماژولی که دسترسی خوبی به آن ها در قاب تابلو روان وجود ندارد، مورد استفاده قرار می گیرد. کارکرد صحیح این پاور ها در دمای 10- تا 40 درجه سانتی گراد می باشد و در صورتی که دمای داخلی تابلو روان به بیش از دمای ذکر شده برسد، توان خروجی پاور به شدت کاهش می یابد. این را هم در نظر داشته باشید که وقتی دمای داخل پاور به بیش از 50 درجه برسد حداکثر توان خروجی پاور کاهش می یابد. به طور مثال زمانی که تابلو روان با 2 ماژول در ارتفاع و 3 ماژول در طول ساخته شده است، کارت کنترل مناسب برای آن HD-U60 از شرکت هویدو می باشد و نیاز به انتخاب کارت کنترل قوی تری نمی باشد. کابل افزایش دهنده USB جهت اتصال آسان تر فلش مموری به کارت کنترل می باشد که باتوجه به نیاز مشتری در متراژ مختلف قابل تهیه است. تمامی لوازم و ابزارآلات مورد نیاز برای ساخت تابلو روان در سایت دیاکو ال ای موجود می باشند و شما به راحتی می توانید اقدام به مشاهده قیمت قطعات، مقایسه و خرید آنلاین آن ها نمایید.

قطعات تابلو روان گارانتی دارند ؟ در حال حاضر ماژول های تابلو روان با تراکم 10.000 پیکسل در هر متر مربع، بیشترین استفاده را در بازار ایران دارند. ماژول های هفت رنگ و سه رنگ با تراکم پیکسلی P16 و P20 نیز در ساخت تابلو های چند رنگ، بسیار استفاده می شوند. پاور 5 ولت 40 آمپر CZCL دارای توان خروجی 200 وات و جریان خروجی 40 آمپر می باشد. از جملهبهترین برند های کارت کنترل موجود در بازار ایران، می توان به کارت کنترل های هویدو، Novastar و Linsn اشاره کرد. یکی از ویژگی هایی که یک برند را از دیگر برند ها متمایز می کند علاوه بر کیفیت محصول، خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات می باشد. تمامی ابزارالات و لوازم جانبی های گفته شده جهت ساخت تابلو روان در وبسایت دیاکو ال ای دی موجود می باشد. یکی از اصلی ترین لوازم تشکیلدهنده تابلو روان، ماژول الایدی میباشد که کیفیت آن در کیفیت نهایی تابلو روان بسیار اثرگذار است. از کابل فلت نیز جهت انتقال داده از کارت کنترل به ماژول ها استفاده می شود.

شما می توانید با توجه به کارت کنترل خود، نرم افزار مورد نظر را دانلود و نصب نمایید. منبع تغذیه نسبت به سایر لوازم تابلو روان درصد خرابی بیشتری دارد که این موضوع با توجه به گرمای موجود در پاور و روشن بودن 24 ساعته آن امری طبیعی می باشد. این قاب از کیفیت بالاتری نسبت به قابهای قدیمی برخوردار است به طوریکه جنس بدنه قاب تابلو روان از ورقه های آهنی بوده و جهت زیبایی و جلوگیری آن از پوسیدگی در شرایط مختلف آب و هوایی از رنگ های پودری الکترواستاتیک استفاده میشود. از مهم ترین ویژگی های این پاور، قطع جریان برق در صورت اتصال سیم های مثبت و منفی است تا از آسیب قطعات جلوگیری کند، این پاور همچنین دارای پتانسیومتر جهت تنظیم دستی ولتاژ خروجی نیز می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های ماژول تابلو روان این است که در صورت سوختن یا آسیب دیدن بهراحتی قابل تعمیر و تعویض می باشند. لازم به ذکر است کارت کنترل های قابل پشتیبانی هر نرم افزار در قسمت توضیحات آن ذکر شده است. برای مثال اگر در تابلو روان از کارت کنترل HD-U60 استفاده شده باشد باید با نرم افزار HD 2016 آن را طراحی کرد.

دیدگاه‌ها برای آشنایی با قطعات تابلو روان + خرید بسته هستند