دسته‌بندی نشده

مشخصات و خرید ماسک، اسلحه و فیگور بتمن

اگر کودک شما به شخصیت های بتمن و لباس های بتمن علاقه مند است، می توانید با گرفتن لباس تولد بتمن به عنوان هدیه تولد او را خوشحال کنید. فرزند شما و دوستان فرزندتان این لباس را به عنوان تم تولد انتخاب کنید و حسی متفاوت نسبت به سال های گذشته به او هدیه دهید. با خرید این نوع از اسباب بازی ها برای کودکان باعث می شود که قدرت تخیل و خلاقیت کودک تقویت شود.اسباب بازی موجود برای کودکان بالای سه سال طراحی شده .و یک اسباب بازی بسیار پرهیجان برای کودک و همچنین بزرگسال می باشد. یکی از مواردی که فروشگاه لباس بتمن را از سایر فروشگاه ها متمایز می کند این است که اگر از جنس یا اندازه آن راضی نیستید می توانید آن را پس دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از وب سایت ما دیدن کنید و لباس و وسایل بتمن را با هر اندازه ای خریداری کنید. حقیقتا هیچ کاری برای پرهیز همین گزینه نمیتوان انجام داد! لباسهای قهرمان بتمن در 11 سبک مختلف ارائه میشوند که هر کدام شخصیت متفاوت و معنای خاصی برای بچهها دارند.

حتی اگر فرزندان شما به ماجراجویی علاقه دارند، می توانید لباس بتمن را برای جشن تولد سفارش لباس ابرقهرمان بتمن دهید. در واقع چنین اتفاقی را در دنیای سینما و سریالهای دی سی به شدت مشاهده کرده بودیم؛ جایی که هر فیلم ناگهان قطع می شود و سریالی به طور کامل بیمربوط به سریال بعدی ساخته خواهد شد! و با زدن ماسک بر صورت،خود را یک بتمن می بینند که با اسلحه و تیر های بی خطری که در محصول برای آنها فراهم کرده ایم، مبارزه می کنند. پسرها نیز همواره علاقه مند به شخصیت های جنگجوی قهرمان و شخصیت های اکشن در داستان ها هستند،که بتمن یکی از آن شخصیت های محبوب برای آنها به شمار می آید.فروشگاه آنلاین پیویو با فراهم کردن انواع اسباب بازی ها برگرفته از شخصیت های کارتونی یا شخصیت های ابر قهرمان در دنیای کودکان تواسته لبخند رضایت بر لبان فرزندان عزیز شما بنشاند.در اینجا اسباب بازی های جالب و حیرت آور ماسک، اسلحه و فیگور بتمن برای شما آماده کرده ایم.

و از این رو به یک شخصیت قهرمان در داستان تبدیل شد. و برگرفته از این داستان معروف انیمشن های زیبایی نیز روانه بازار شدند .و طرفداران زیادی را نیز به همراه داشتند. بتمن یا مرد خفاشی با لباس سیاه، نام یک شخصیت قهرمان در داستان های تخیلی کودکان است،که به دنبال مبارزه و انتقام با تبهکاران و برگردان عدالت و آرامش به جامعه بود. شما می توانید به راحتی از همین وب سایت پیش روی خود از قیمت واقعی لباس های بتمن اطلاع پیدا کنید. ساخته شده از نخ یا پلاستیک، دوخته شده و به فروش می رسد، با قیمت های مختلف ارزان و بالا برای تمام اقشار جامعه، به طوری که هر پدر و مادری می تواند لباس را خریداری کند. این لباس در سه رده سنی 3 تا 5، 5 تا 8 و 8 تا 10 در سایزهای خاص به فروش می رسد. مطابق اعلام رابرت پتینسون (Robert Pattinson)، ستاره فیلم The Batman ظاهرا او در تست لباس آیتم حیث برای ایفای نقش شخصیت بتمن (Batman)، نخست زره شوالیه تاریکی اهمیت بازی ول کیلمر را به تن کرده بود تا سازندگان از روی آن یک لباس منحصربهفرد او را صحیح کنند!

مطابق گفته کیتون، وقتی او ماسک بتمن را بر روی سرش می گذاشته صدای اطراف را نمی شنیده و همین حسی از تنگناهراسی به او میداده که برای بازی در نقش لباس بتمن در خانه بتمن مطلوب بود. بچه های دنبال کننده سری بتمن آرزوی داشتن تمام زره های بتمن را دارند و چون هر تکه زره این شخصیت متفاوت است، زره نهایی او به اوج خود می رسد. از آنجایی که کیفیت لباس بچه گانه بتمن چرم است، در صورت خرید یک لباس بتمن واقعی، باید کمی بیشتر از حد معمول هزینه کنید، اما در نهایت با توجه به اینکه هر کودکی علاقه مند به خرید لباس بتمن است، این لباس از لباس های متفاوتی ساخته شده است. لباسهای بتمن به دو صورت لباسهای عضلانی بتمن و لباسهای ساده به فروش میرسند. شما می توانید لباس های پسر بتمن را در هر سایزی با قیمت های مناسب به صورت حضوری یا آنلاین از فروشگاه های سراسر کشور خریداری کنید.

دیدگاه‌ها برای مشخصات و خرید ماسک، اسلحه و فیگور بتمن بسته هستند