دسته‌بندی نشده

۱۰ فیلم برتر و جذاب سینما درباره جاسوسان زن سایت انتخاب

۱۰ فیلم برتر و جذاب سینما درباره جاسوسان زن سایت انتخاب

تیمور گورکان، تزوکات تیموری، ج۱، ص۲۱۶، تحریر ابوطالب حسینی تربتی به فارسی، آکسفورد ۱۷۷۳، چاپ افست انواع جاسوسی تهران ۱۳۴۲ ش. تیمور گورکان، تزوکات تیموری، ج۱، ص۲۱۴، تحریر ابوطالب حسینی تربتی به فارسی، آکسفورد ۱۷۷۳، چاپ افست تهران ۱۳۴۲ ش. وظیفه اصلی جاسوس تحقیق در باره احوال دشمن و گزارش آن به افراد خودی بود، اما در طول تاریخ وظایف متنوع دیگری به وی محول گردید. آنها پس از پایان مأموریت ناتو در افغانستان در سال ۲۰۱۴ میلادی، مأموریتی تکمیلی برای بازسازی و آموزش نیروهای امنیتی افغانستان آغاز کردند.

  • گروه هکری روسی که اخیرا اطلاعات همکاری اوکراین و آمریکا را منتشر کرده است، هشدار داد که لوازم خانگی هوشمند به راحتی به عنوان ابزاری برای شنود و سرقت اطلاعات به کار گرفته می شوند.
  • فیلم Atomic Blonde که بر اساس یک رمان گرافیکی به نام The Coldest City ساخته شده یک تریلر اکشن تمام‌عیار و صاحب سبک خاص است که بدون شک نزدیک‌ترین چیز به معادل زنانه سری فیلم‌های جان ویک به شمار می‌آید.
  • این مرد هرگز کسب‌وکار آژانس مسافرتی‌اش را از سر نگرفته و پس از آزادی از زندان، برای پیدا کردن کار به مشکل خورده است.
  • کیکاوس بن اسکندر عنصرالمعالی، قابوس نامه، ج۱، ص۲۱۹، چاپ غلامحسین یوسفی، تهران ۱۳۶۴ ش.
  • به بهره‌گیری از نقاط ضعف عامل در جهت اجبارش برای انجام فعالیت جاسوسی شانتاژ گویند.

رویترز سپس با همبندیان پیشین این مرد در زندان تماس گرفته و آن فرد تایید کرده که در آن زمان، همین روایت را از مرد شنیده بوده. سی‌آی‌ای از اظهارنظر درباره پرونده آقایی و اطلاع از تحت نظارت بودن کنسولگری آمریکا در استانبول خودداری کرده است. آقایی افشا کرده که برخی اقوامش در وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران کار می‌کنند. توضیحات آقایی از نزدیک شدن او به کنسولگری، با آن‌چه یک مقام پیشین آمریکا به رویترز گفته بوده همخوانی دارد. این مقام گفته بوده که فرآیند معمول (در استخدام جاسوس) کسی است که خود به درون کنسولگری می‌رود تا با سی‌آی‌ای ارتباط بگیرد.

حسینی بعد به توانیر نزدیک شده و وقتی توانیر گفته است نمی‌تواند الکتریسیته کافی را برای نیازهای عظیم پروژه مذکور ارائه دهد، حسینی پرسیده است که آیا شرکت ارزیابی دقیقی از شبکه برق سراسری دارد یا نه. او گفت که شرکت او یک قرارداد با واحدی از «ستاد»، تحت‌ فرماندهی علی خامنه‌ای منعقد کرد تا به نیازمندی‌های برق یک پروژه تجاری در شمال تهران دسترسی پیدا کند. با پیشرفت رابطه با سی‌آی‌ای، مقاماتی که در عملیات ایران بالارتبه‌تر بوده‌اند و همچنین کارشناسان فنی‌ای که قادر بوده‌اند کلمات تخصصی مهندسی را بفهمند، جایگزین کریس شده‌اند. زن که خود را کریس معرفی کرده به انگلیسی حرف می‌زده و همراهش به فارسی ترجمه می‌کرده. کریس در حین نوشیدن یک جرعه شامپاین به او گفته آن‌ها همان کسانی‌اند که حسینی طی چند ماه پیش با آن‌ها در پلتفرم چت گوگل پیام رد و بدل می‌کرده است. حسینی به دانشگاه امیرکبیر رفته و آنجا، یکی از استادانش او را در تماس با یک دانشجوی پیشین که ارتباطاتی با حکومت ایران داشته، قرار داده است و این فرد بعدتر شریک کاری حسینی شده است.

آقایی که یک عضو طولانی‌مدت در بسیج بوده، گفته که با مشاهده رفتار علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی برای استفاده از ایدئولوژی دینی برای حفظ قدرت، با او بیگانه شده است. نه حقوق دائمی دارند و نه سی‌آی‌ای به آن‌ها تعهدی می‌دهد که در صورت دستگیری به ایشان کمک خواهد کرد. یک مقام پیشین سی‌آی‌ای گفته که چنین سیستمی برای جاسوسی در نظر گرفته می‌شده که در نظر سی‌آی‌ای، ارزش سرمایه‌گذاری برای به کار گرفتن شگردهای پیشرفته را نداشته است. به‌ گفته یک مقام سابق سی‌آی‌ای، این سازمان تا سال ۲۰۱۳ و پس از آن که بسیاری از کسانی که برایش کار می‌کردند یکی پس از دیگری مفقود شدند، از کاستی‌های سیستم خود مطلع نبوده. مارکزک بیش از ۳۵۰ وب‌سایت شناسایی کرد که همان سیستم پیام دادن محرمانه برای آن‌ها استفاده شده بود.

سی‌آی‌ای به‌ویژه از اظهار نظر درباره یافته‌ها یا درباره سازمان عملیات در ایران خودداری کرد. هدف‌ جاسوسی‌ سیاسی‌ شناخت‌ گروه‌ها و احزاب‌ سیاسی‌ و نیروهای‌ مؤثر در کشور و فرقه‌های ‌مذهبی‌ و رهبران‌ آنها، مبانی‌ آنها و روابط اینگونه‌ نهادها و ایجاد تفرقه‌ بین‌ آنها و فتنه‌ انگیزی است. این نوع جاسوسی‌ موفق‌شده‌ و می‌شود تا امنیت‌ کشوری‌ را به‌طور جدی‌ در معرض‌ خطر قرار دهد که‌ مصداق‌های‌ آن‌ در جهان‌ کنونی‌ کم‌ نیست‌. دسته‌ای از افراد بدون بررسی و کورکورانه تحت‌تأثیر فرهنگ بیگانه قرار گرفته و هیچ هدفی جز پیاده کردن ارزش‌هایی که به‌صورت نظری یا شعار از سوی آن فرهنگ‌ها القا می‎شود، ندارند. محل تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری عملیات‎های یک سرویس جاسوسی است و به آخرین رده سلسله مراتب سازمان اطلاعاتی گفته می‌شود. با این حال، مقامات رسمی اسرائیل و یا ایران، به گزارش جدید منتشره در مورد توانمندی بالای گروه‌های تهاجمی سایبری ایران در دست‌اندازی بر اهدافی که برای آن‌ها مهم است، هنوز واکنشی نشان نداده‌اند.

اسرائیل پنج نفر را به ظن ‘ارتباط با یک مامور ایران’ متهم کرد

گوشی‌های اندروید یک گزینه اضطراری به نام dr.phone دارند که هر چیزی روی موبایل دارید، یعنی اطلاعات تماس، شماره تلفن‌ها، اپلیکیشن‌ها و عکس‌ها و پیغام‌ها را به طور دائمی و کامل پاک می‌کند. فیلم Atomic Blonde که بر اساس یک رمان گرافیکی به نام The Coldest City ساخته شده یک تریلر اکشن تمام‌عیار و صاحب سبک خاص است که بدون شک نزدیک‌ترین چیز به معادل زنانه سری فیلم‌های جان ویک به شمار می‌آید. این مقایسه درست است زیرا دیوید لینچ کارگردان فیلم Atomic Blonde در ساخت فیلم‌های اخیر جان ویک نقش داشته است. بدین ترتیب جای تعجب ندارد که این فیلم دارای سکانس‌های اکشن سریعی است که هر علاقمند به فیلم‌های اکشن را راضی می‌کند. شارلیز ترون نیز ظاهراً کار سختی برای ایفای نقش لورین بروتون ندارد، یک مامور سرویس امنیتی بریتانیا که در پایان جنگ سرد مشغول فعالیت است و بازی ترون در این فیلم یکی از ماندگارترین و جذاب‌ترین نقش‌آفرینی‌های او به شمار می‌آید. با تیمی از ستارگان سینما مانند ساموئل ال جکسون و جینا دیویس بازیگر برنده جایزه اسکار در نقش اصلی، فیلم The Long Kiss Goodnight یک فیلم اکشن فراموش‌شده از دهه ۹۰ میلادی است که لیاقت ساختن یک دنباله را دارد.

تماس با دادراه

این برنامه‌ها طوری طراحی شده‌اند که مخفی بمانند و این یعنی نشانه‌های حضورشان مانند آیکون‌ها را پنهان می‌کنند. بازبینی منابع سیستم هم کاری بی‌نتیجه است چراکه طراحان نرم افزارهای جاسوسی فایل‌های برنامه را مشابه با فایل‌های واقعی سیستم‌ها نام‌گذاری می‌کنند تا هویتشان پنهان بماند. موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم امکان داخلی برای مسدود کردن پاپ‌آپ ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. با این مرورگرها می‌توانید تمام پاپ‌آپ‌ها را مسدود کنید یا هر بار پاپ‌آپی در حال اجرا بود پیامی از مرورگر دریافت کنید و در مورد دیدن یا ندیدن آن تصمیم بگیرید. حتی زمانی که مراقب لینک‌هایی که کلیک می‌کنید، پیوست‌ها و ضمایمی که باز می‌کنید و فایل‌های دانلود شده‌تان هستید، باز ممکن است هدف نرم افزارهای جاسوسی جانبی قرار بگیرید.

حدود ۳۰ سال پس از انتشار، اکشن تاثیرگذار و رضایت‌بخش فیلم نیکیتا بدین معناست که این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های ژانر کمدی با یک نقش قهرمان زن است. فیلم‌های جاسوسی تقریباً همیشه در قالب فیلم‌های تریلر پرتنشی ساخته می‌شوند که اکشن را کانون اصلی داستان خود قرار می‌دهند و به همین خاطر فیلم Red Joan مناسب کسانی است که به دنبال چیزی متفاوت هستند. بر اساس رمانی به همین نام که بر اساس اتفاقات واقعی نوشته شده، فیلم Red Joan یک درام جاسوسی بریتانیایی است که داستانش در جریان دوره جنگ سرد روایت می‌شود. فیلم Red Joan به خاطر سبک ایمن و به دور از ریسک سناریوش مورد انتقاد قرار گرفته اما یک داستان بسیار جذاب و الهام‌بخش است که استعداد و قدرت بازیگری آن را به پیش می‌برد.

حسن بن علی نظام الملک، سیاستنامه، ج۱، ص۸۷ ـ۱۰۱، چاپ محمد قزوینی و مرتضی مدرس چهاردهی، تهران ۱۳۴۴ ش. حسن بن علی نظام الملک، سیاستنامه، ج۱، ص۸۷، چاپ محمد قزوینی و مرتضی مدرس چهاردهی، تهران ۱۳۴۴ ش. حسن بن علی نظام الملک، سیاستنامه، ج۱، ص۷۳ـ۸۲، چاپ محمد قزوینی و مرتضی مدرس چهاردهی، تهران ۱۳۴۴ ش. حسن بن علی نظام الملک، سیاستنامه، ج۱، ص۸۲، چاپ محمد قزوینی و مرتضی مدرس چهاردهی، تهران ۱۳۴۴ ش.

شاید این‌اولین بار بود عبارت امضای کمرنگ یا به تعبیری ردپای نامرئی وارد فرهنگ لغات موساد شد. این‌توصیفی بود برای تروری که طی آن، این‌طور به نظر می‌رسید که مرگ سوژه، طبیعی یا تصادفی بوده است. برخی منابع غربی از دستگیری گروهی از جاسوسان روسی در آلبانی خبر داده اند. ساری- هسته مرکزی سازمان جاسوسی بهائیت شمال کشور با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در مازندران متلاشی شدند.

دیدگاه‌ها برای ۱۰ فیلم برتر و جذاب سینما درباره جاسوسان زن سایت انتخاب بسته هستند