دسته‌بندی نشده

فروش تکی و عمده کلاهک دودکش پره ای کلاهک ژاپنی با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا

اما در صورت نیاز به مکش بیشتر و تخلیه ی سریع دود و آلاینده از محوطه ی داخلی حجم آن،به تناسب فشار هوای خروجی می توان تعداد پره های آن را را به هر تعداد که لازم باشد افزایش داد. این نوع کلاهک های دودکش به خاطر وجود پره هایی که به فیلتر کردن هوا کمک می کنند؛ از جمله پرکاربردترین کلاهک های دودکش می باشند. کلاهک های دودکش پره ای گردو چهارگوش علاوه بر سطح مقطع، در نحوه آرایش پره ها نیز با هم تفاوت دارند. در کلاهک های پره ای گرد، پره ها به صورت موازی و در کلاهک های پره ای چهارگوش، کلاهک ها به صورت حرفِ زِد انگلیسی قرار گرفته اند.

هود صنعتی

فروش تکی و عمده کلاهک دودکش پره ای کلاهک ژاپنی با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا عمدتا برای فضاهای باز یا مکان‌های که رطوبت زیاد دارند از این لوله رابط دودکش استفاده می‌شود. در ادامه و جهت آشنایی شما با انواع دودکش، توضیحات مختصری را در خصوص هر یک بیان خواهیم کرد. استاندارد از گذشته مورد توجه مهندسین تاسیسات و نیز سازمان نظام مهندسی می باشد. دلیل نام گذاری این نوع کلاهک ،به نام کلاهک چینی ،میزان شباهت آن به کلاه های قدیمی چینی ها است.

تمام مدل‌های کلاهک استفاده شده برای دودکش باید استانداردهای لازم جهت حفظ امنیت دودکش یا سیستم هوای خروجی کلاهک کلبه ای را تامین نمایند. همچنین جهت ایجاد هارمونی و هماهنگی با فضای دودکش ساختمان باید تنوع شکل گرد و چهارگوش را نیز داشته باشند. در ضمن هر کدام از این اشکال نیز در جنس‌های مختلف فلزی و سیمانی نیز قابل تهیه خواهند بود. شومینه از قدیمی‌ترین انواع سیستم‌های گرمایشی در جهان بوده و امروزه به‌عنوان نمادی از زیبایی، قدمت تاریخی و وسیله حرارتی از آن در ویلاها و ساختمان‌ها مدرن استفاده خواهد شد. قطر دودکش شومینه‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و باید دهانه مختص با خروجی دودکش مورد استفاده قرار گیرد. از طرفی جهت افزایش نمای بصری ساختمان مناسب‌ترین مدل کلاهک دودکش شومینه از لیست زیر را انتخاب نمایید.

  • مقطع و ساختار این کلاهک گرد دودکش، هم در پایه و هم در تاج کلاهک به صورت گرد طراحی و ساخته شده است و حالت استوانه ای توخالی دارد و از جنس ورق گالوانیزه، سیاه، روغنی، آلومینیوم، رنگی و استیل می باشد.
  • این فاصله باید طوری تنظیم شود که متعادل باشد ، یعنی فاصله نه آنقدر زیاد باشد که آب باران و برف به داخل دودکش نفوذ کند و نه به قدری کم باشد که دودکش را خفه کرده و امکان خروج کامل دود را از بین ببرد .
  • این مدل دودکش و کلاهک در برابر خوردگی ناشی از رطوبت مقاومت بیشتر به نسبت دیگر دودکش‌ها خواهند داشت.
  • در واقع هیچ محدودیتی در ساخت و تولید کلاهک کلبه ای به لحاظ ابعاد و تعداد وجود ندارد.

از جمله موارد کاربرد کلاهک کلبه ای بعنوان کلاهک لوله های دودکش در منتهی الیه لوله های موتورخانه و نیز در منتهی الیه لوله های ونت بعنوان نمای کلاهک هواکش در بام می باشد. عموما ضخامت ورق بکار رفته در ساختار کلاهک کلبه از ورق یک میلیمتر می باشد. بدیهی است هرچه ابعاد کلاهک افزایش یابد ضخامت ورق نیز افزایش می یابد. در صورت استفاده از ورق یک میل و پایینتر، جوش نقاط اتصال از نوع نقطه جوش می باشد.

اندازه لوله های دودکش باید با هم برابر باشد و تفاوتی بین قطر لوله دودکش اصلی و کلاهک وجود نداشته باشد تا بتواند دود را از خانه خارج کند. جنس این گروه نیز از ورق گالوانیزه یا استیل است و بر روی بام های مسطح یا شیب دار نیز نصب می شود. کلاهک دودکش با طرح اچ گرد دسته ای از این نوع کلاهک است که گرد و استوانه ای بوده و به دلیل برابر بودن قطر لوله های دودکش با دودکش اصلی خانه، دود را به خوبی تخلیه می کند. به همین دلیل باید به قطر آن توجه کرد، چراکه اگر قطر اجزای آن با یکدیگر فرق داشته باشد و کوچکتر باشد، سبب می شود که دودکش نتواند دود را به خوبی خارج کند و به داخل خانه پس می زند که خطرناک خواهد بود.

اطلاعات تماس

در نتیجه می توان اینطور گفت که وجود کلاهک از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. چرا که شما را از پرداخت هزینه‌های گزاف برای تعویض و یا حتی تعمیر لوله های دودکش راحت می کند. در صورتی که گازهای سمی حاصل از موتورخانه برای محیط زیست خطرناک باشد؛ باید از فیلتر مناسب استفاده کنید. نهادهای نظارتی مسئول اطلاع به مالکین ساختمان و بازرسی از اجرای صحیح فرآیند رفع آلایندگی هوا هستند.

از جمله تجهیزات بسیار ضروری در سیستم دودکش ساختمان ها ، کلاهک دودکش می باشد. انتهای رایزر لوله های دودکش در پشت بام به دلیل نفوذ باد، آب باران و برف، گرد و خاک و حتی لانه ساختن پرندگان تحت تاثیر منفی قرار دارد. در نتیجه وجود پوشش و محافظ استاندارد در محل خروج دود از لوله های دودکش در بام، بطوریکه عملیات تخلیه دود و آلاینده به شکل مناسب انجام بگیرد از الزامات سیستم های تکمیلی تاسیسات ساختمان می باشد.

از آنجایی که این کلاهک به صورت یک تکه ساخته می‌شود، بنابراین به راحتی خراب نشده و با مشکلی روبه‌رو نخواهد شد. فلاشینگ دودکش نوعی چشمک زن سقفی است که درزگیر ضد آب ایجاد می کند تا دودکش و سقف شما را از آسیب و نفوذ آب محافظت کند. این نوع از دودکش به صورت روکار و توکار قابلیت استفاده را داشته و با توجه به مقاومت در برابر خورندگی رطوبت در مناطق شمالی کشور استفاده بالایی دارد. تمام وسایل گرمایشی برای ادامه روند مثبت گرمازای خود نیازمند اکسیژن تازه و خروج دی اکسید کربن از محفظه حرارتی خواهند بود.

دیدگاه‌ها برای فروش تکی و عمده کلاهک دودکش پره ای کلاهک ژاپنی با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا بسته هستند