دسته‌بندی نشده

نمای ویلای دوبلکس مدرن چگونه است؟

رنگی که برای دیوار راه پله ها انتخاب می کنید باید در عین همخوانی و هارمونی یک تضاد هنری و لطیف با رنگ پله ها داشته باشد. در طبقه همکف در عرصه عمومی ویلا ; فضای استخر و نشیمن و بخشی از تی وی رووم مشرف به هم هستند ; که کانسپت استفاده حداکثری از دید و منظر و پلان نسبتا باز را شامل میشود ; فضای استخر از یک طرف دارای دیوار سه بعدی به همراه نازل پرده آب و از یک طرف با گرین وال ; و طرف دیگر با دیوار سنگی که یک شومینه الکی درون آن قرار دارد ترکیب شده است . در طبقه اول دفترکار خانگی و اتاق بازی و بار را در یک مجموعه داریم ; و در طبقه دوم یک فضای سبز با سقف شیشه ایی را در فضای نشیمن خصوصی داریم و ; در طرف دیگر اتاق خواب مستر که توسط یک راهرو که واکین کلوزت در آن جایگزاری شده به فضای اتاق خواب درسترسی پیدا میکند ; و سرویس بهداشتی مستر که دارای جدا کننده شیشه ایی از اتاق خواب میباشد ; و سقف بخشی از سرویس بهداشتی مستر شیشه ایی و دیوار آن از نوع گرین وال میباشد . این امر به حس نیت و آسودگی مجموعه ما از اقدامات خود کمک شایانی می کند.

میتوانیم معماری سنتی برای ویلا را، اینطور تعریف کنیم؛ که این سبک تحت تأثیر همه معماریهای تاریخی مثل نئوکلاسیک یا معماری دوران ویکتوریا است. پروژه طراحی ویلای مدرن محمودآباد از طراحی پلان شروع ; و شامل طراحی داخلی و طراحی نما و طراحی محوطه سازی ویلا نیز بوده است ; این ویلا در زمینی به مساحت 1200 مترمربع طراحی شده که فضاهای داخلی بنا بر نیاز کارفرما و پیشنهادات ما شامل ; فضای نشیمن ، تی وی رووم ، آشپزخانه ، استخر ، سونا ، سرویس بهداشتی در طبقه همکف و ; اتاق بازی و بیلیارد و بار و نشیمن نیم ست و دفتر کار خانگی و سینمای خانگی و اتاق خواب میهمان در طبقه اول و ; اتاق خواب مستر و نشیمن خصوصی و کتابخانه و اتاق خواب کودک در طبقه دوم قرار دارد . بنابراین کافی است با برنامه ای دقیق و مهندسی شده ، مواد با کیفیت را به کار ببریم. در هر صورت، با یک برنامهریزی دقیق و حساب شده لازم است این مراحل را به اجرا در آورید. بلکه از دکوری های کوچک و با جلوه زیاد و یا دکوری های سنتی برای تزیین ویلا استفاده کنید. در بسیاری از محوطه های مدرن مخصوصا محوطه هایی که فاقد چمن هستند مبلمان مهم ترین عنصر به شمار می روند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید؛ تقریباً همه ساختمانها، از یک نوع سبک سنتی استفاده میکنند. سبک طراحی ویلای مدرن توجه بسیار زیادی به انرژی در ساختمان و بهره وری محیطی دارد.پس انتخاب مصالح، عایق ها یک فرآیند روش مند بوده و تنها سلیقه در آن دخیل نیست.استفاده حداکثری و بازتولید انرژی یکی از اهداف این سبک می باشد.بهره گیری صحیح انرژی شامل ایجاد صحیح جریان هوا، صرفه جویی در مصرف آب، کاهش مصرف انرژی برای روشنایی و غیره نیز می شود.بدین گونه هست که ما به عنوان معمار و شما به عنوان مالک می توانیم با استفاده اصولی از سبک های معماری صحیح به حفظ سیاره زمین و کشورمان کمک کنیم. معماری داخلی در واقع همان خلق فضا می باشد، فضایی که در عین زیبایی و اثرگذاربودن کارایی لازم را نیز داشته باشد.

اکنون که به تفاوتهای بین ویلاهای سنتی و مدرن پی بردیم، بهتر است تعریفی ساده از معماری هر کدام از آنها داشته باشیم. در طراحی ویلای کلاسیک، فضایی گرم و شیک در عین حال جذاب خواهید داشت و مناسب کسانی است که دوست دارند ریشه های سنتی خود را حفظ کنند. درواقع این نوع پله ها علاوه بر اینکه وظیفه ی اتصال طبقات به یکدیگر را دارند باعث زیبایی فضا هم شده و نقشی دکوراتیو را نیز بر عهده می گیرند . درواقع آنها در تلاشند تا با نور و نورپدازیهای مختلف حجم و فرم بنا را مشخص کنند. هدایت افراد با چشمها با نورهای مصنوعی لولهای که به سمت فضاهای داخلی مختلف طراحی شدهاند، زیبایی خیرهکنندهای دارند. همه ویدیوهای کلاسیک در شهرهای تاریخی شمال قرار گرفتند و ویلاهای مدرن، بیشتر در نزدیک مکانهای گردشگری، برای جذب بیشتر گردشگران قرار دارند. اما در ویلاهای مدرن، عموماً اتاقها کمتر اما با متراژ بیشتر هستند. فرم مرسوم باغ آرایی به سبک ایرانی، فرم مستطیلی است اما با کمی خلاقیت میشه از فرم هایی مثل منحنی که جذابیت بصری فوق العاده ای دارن، استفاده کرد.

در این راستا تعدادی از ویلاهای نورپردازی شده که به صورت تخصصی در مکانهایی درست قرار گرفتهاند را در زیر ملاحظه میفرمایید. برای پاسخ به این سؤال باید بگوییم در مناطق شمالی کشور، ویلاهایی به سبک نیم پیلوت ساخته میشوند که دارای متراژ کم اما طراحی کاملاً شیکی هستند که از بهترین مصالح و متریال در ساخت آنها استفاده میشود. معماری مدرن هم سعی میکند با طرحهای شگفتانگیز و ساختار اساسی، نظم موجود در سبک کلاسیک را به هم بزند. نگهداری درختان کهنسال در هر کجای پلان زمین، استفاده از شیب طبیعی زمین، طرحهای طبیعت گرایانه، همه و همه در طراحی مدرن ویلا قابل امکان است. به همه این کار ها به نوعی بازسازی دکوراسیون خانه گفته می شود، اما بازسازی دکوراسیون تخصصی به چه معناست؟ برای کار دیوار کشی و تیغه چینی از چه مصالحی استفاده می کنید؟ هدف از تخریب و گود برداری، دستیابی به سطح مورد نظر ما برای اجرای پی و فونداسیون است. کمی از نورهای مخفی و یا چراغ خوابهای مناسب میتواند برای آن کافی به نظر برسد. بنابراین، اگر اتاق خواب، به عنوان مثال، ۲۰ متر مربع است، تمام چراغ های اتاق با هم باید ۲۰۰۰ لیتر شدت نور داشته باشند. با یک حساب سرانگشتی با توجه به ضوابط ۱۰۰ لیتر در هر متر مربع برای اتاق نشیمن و ۳۰۰ لیتر در متر مربع برای اتاق های کار مانند آشپزخانه یا حمام را مناسب فضاهای نام برده شده میداند.

در فصل زمستان می توانید از این نقطه طلایی برای صرفه جویی در مصرف انرژی در ویلای خود استفاده کنید. همچنین مبلمان آنتیک برای فضای مدرن مناسب نیستند بنابراین این گونه مبلمان را در فضای داخلی خود به کار نبرید. برای تشخیص نوع معماری به کار رفته در ساخت ویلا، نباید فقط به ظاهر ویلا بسنده کنید؛ چون ممکن است ویلایی از بیرون مدرن به نظر برسد، اما ساختار داخلی و طراحی دکوراسیون آن به شکل کلاسیک باشد. علاوه بر موارد بیان شده, نورپردازی مناسب یکی از فاکتورهایی است که در دکوراسیون داخلی ویلاهای لوکس در نظر گرفته می شود.

یکی از مهم ترین دلایل انتخاب هر گروه و شرکت ساختمانی برای انجام فعالیت های ساختمانی و طراحی و معماری، داشتن رزومه ای موفق و در کنار آن تعهد و سرعت انجام کار در کنار قیمت مناسب می باشد. امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی یکی از نیاز های اساسی هر فردی نیاز به اینترنت و دسترسی سریع و آسان و همچنین سرعت بالای اینترنت می باشد پس باید ویلایی را که خریداری می کنید قابلیت وصل شدن و دسترسی به اینترنت را داشته باشد. استفاده از پنجره ها با اندازه های مختلف, استفاده مناسب از روشنایی های مصنوعی و طراحی داخلی ویلا با رنگهای روشن و شیک می تواند علاوه بر القای حس آرامش موجب زیبایی و روشن شدن دکوارسیون داخلی ویلا شود. اینکه کدام سبک طراحی حس بهتر و آرامش بیشتری را برای شما به همراه دارد. به سبک متقارن تری استفاده نماید. البته ویلا با مساحت کم بدین معنا نیست که نمی توان از دیگر فضاهای ویلا استفاده کرد.

ممنون از این که تا انتهای مقاله همراه وب سایت ایستافرم بودید. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و مطالب گفته شده در آن برای شما مفید، کاربردی و سودمند بوده باشند. شما دوستان میتوانید برای طراحی دکوراسیون داخلی ویلاهای مدرن خود و همچنین دیگر ساختمانها با دفتر آرتور و همکاران در تماس باشید. در ویلاهای مدرن، از عناصری مثل خطوط مستقیم و منحنی، در طراحی استفاده شده است. هر کسی که صاحب ویلا در دل طبیعت است دوست دارد که از یک فضای مدرن، استاندارد و اصولی بهره مند شود. با توجه به اینکه تعداد پنجرههای این ساختمانها کمتر است، اگر دوست دارید که نور طبیعی بیشتری دریافت کنید، میتوانید پنجرههای خود را در قسمتی قرار دهید که نور گیرتر است. پاسخی که شرکت های معماری در جوامع مدرن به لزوم تعامل بیشتر انسان با طبیعت داده اند طراحی ویلا و استفاده از مصونیت آن است.

این ساختمانها از دور یادآور مقابر و آرامگاهها و همچنین قصر پادشاهان می باشند و می تواند از فرسنگها نمای ویژه ای به ویلای لاکچری شما بدهد و آن را انگشت نما طراحی داخلی ویلا شمال کند. در کل می توان گفت که آنچه در طراحی ویلاهای لوکس و لاکچری در درجه اول اهمیت قرار دارد، کارایی ویلا و سپس زیبایی و ظاهر چشم نوار آن است. ویلای ساده یا ویلای لاکچری ممکن است برای هر فردی جذابیت خاص خود را داشته باشد. شاید به همین دلیل باشد که امروزه با آمدن سبکهای دکوراسیونی مختلف، ما هنوز هم از فرش در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده میکنیم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، در هر دو سبک، پنجرههایی وجود دارند، که قابلیت باز و بسته شدن ندارند. روشنایی و نور باعث واضح شدن تمامی زیباییها، رنگها و بافتها و انواع مصالح و تزیینات میشود. میتوان نورپردازی را در طراحی تمامی اجزای ویلا یافت. پیشنهاد میکنیم که تمامی قسمتهای ساختمان، از جمله پنجرهها، محوطه اطراف، طراحی دکوراسیون داخلی و سایر مواردی که در این مقاله گفته شد را در نظر بگیرید. محیطی: نورپردازیها را میتوان به صورت محیطی در نظر گرفت. نور پردازی را باید جزیی از طراحی خود در ویلاهای مدرن بدانیم.

ولی چیزی که در طراحی این فضاها اهمیت دارد، شناخت معمار یا طراح شما از قسمت های انعطاف پذیر است. در بخش های مهمی از همین مقاله تحت عنوان نمونه طراحی ویلای مدرن، در خصوص مهم ترین ویژگی های ویلا ها صحبت خواهیم نمود. همانطور که در ابتدای این مقاله به این موضوع اشاره کردیم، انتخاب سبک که ویلا، کاملاً به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. معمولاً در سازههایی که به این سبک ساخته شدهاند، به جای چند اتاق بزرگ، با تعداد بیشتری اتاق خواب اما با متراژ کمتر مواجه هستیم. بنابراین در این طرح تمام تلاش طراح این است که با کمترین جزئیات زیبایی را خلق کند. در اتاقهایی که تابلوی هنر آویزان است تاکید روی آن را با نور میتوان فراهم نمود.

دیدگاه‌ها برای نمای ویلای دوبلکس مدرن چگونه است؟ بسته هستند