دسته‌بندی نشده

طراحی هتل، طراحی هتل و رستوران ، طراحی دکوراسیون هتل – خانه ایرانی

در طراحی داخلی کافه یا رستوران بسیار مهم است که فضایی را طراحی کنید که احتیاجات شما و مشتری ها را بر طرف کرده و هم چنین سبک و سلیقه شما را به نمایش بگذارد. علاوه بر قهوه،می توانید به منوی خود کیک و ساندویچ هم اضافه کنید .زیرا اقلام سود آوری هستند . در نهایت نتیجه کار باید به شکلی باشد که مشتری پس از خروج علاوه بر رضایت از خدمات و سرویس ارائه شده، تصویر زیبایی از دکوراسیون نیز در طراحی داخلی اشپزخانه رستوران ذهن داشته باشد. اولین موضوعی که در مورد نمای بیرونی کافه وجود دارد، استفاده از پنجره های بزرگ و وسیع است. این کافه رستوران لوکس که در سعادت آباد قرار دارد، شما را حیرت زده خواهد کرد. که در بالای آن گیاهان و سه چراغ بزرگ مجسمه ایی آویز قرار دارد.

حالا به سراغ کافه مسعودیه می رویم. اگر بخواهید یک کافه مجلل برای قرارهای خانوادگی پیدا کنید، می توانید به سراغ کافه کاوالی بروید. در غیر این صورت، نمی توانید به کافه بروید. بسیاری از انسان ها آرزو دارند که یک مکانی مانند کافه و یا رستوران را برای خود باز کرده و آن را هدف اصلی زندگی خود قرار می دهند. مبلمان چرمی بسیار شیک و راحتی به صورت گرد دور تا دور کافه چیده شده است و بخش اصلی بار در مرکز رستوران قرار دارد. می توان گفت که این بهترین نوع نورپردازی است که می توانید به مشتری های خود ارائه کنید تا روح فضا را درک کرده و موضوع اصلی را دریابند. بهترین نکته درباره این کافه، صبحانه های خوشمزه آن است که قیمت مناسبی نیز دارند. محیط زیبا و امروزی این کافه، همه روز مهمانان زیادی دارد.

به طور مثال فقط در پروژه های اندکی از معماران ما سبک اصیل کلاسیک را مشاهده میکنیم که شامل نقاشی دیواری های استادانه ،مبلمان با چوب طبیعی و تزيينات دیواری گچکاری شده توسط استادان باشند.زیرا تمام موارد گفته شده نیازمند هزینه و زمان فراوان میباشد.همچنین سلیقه ی افراد خاصی را جلب میکند. همچنین برای مشاوره با کارشناسان زیگ دکور به منظور طراحی و اجرای هر یک از دکوراسیون های مدنظرتان میتوانید از راه های زیر با ما در تماس باشید. رستوران کاوانی در سعادت آباد با منویی پر از انواع غذاها و پیش غذاهای ایتالیایی و فرانسوی یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای امتحان کردن غذای فرانسوی است. معماران و طراحان داخلی ایرانی با داشتن ذوق و هنر زیاد زبانزد خاص و عام هستند. کیفیت غذاهای کافه کاوالی زبانزد است، پس از این بابت می توانید مطمئن باشید. کیفیت غذای آن نیز تضمین شده است و می توانید از بابت آن خیال راحتی داشته باشید. یک فضای نشیمن درست ودرمان در معماری ایرانی فضایی است بدون حضور تلویزیون ومحوریت فضا راحتی و در کنار هم بودن است. در کافه و رستوران هایی که راحتی در الویت قرار دارد، هم میزان زمانی که مشتری ها در آن سپری می کنند و هم تعداد بازگشت آن ها به این مکان افزایش می یابد.

در نهایت استفاده گیاهان زنده… استفاده نمایید زیرا استفاده از چراغ های رنگی به طور کلی باعث از بین رفتن اشتها در افراد می شود. این در حالیست که اعتقاد بر این است که معنای روانشناسی رنگی سبز در مراکز پزشکی چه آگاهانه و چه ناخودآگاه در ذهن ثبت میشود. برای این که فضایی گرم در کافه و رستوران خود ایجاد کنید، به جای استفاده از یک رنگ بر روی دیوار ها، از چندین رنگ و ترکیب رنگی های زیبا کمک بگیرید. کارفرمای این پروژه یک خواسته مهم از استودیو معماری 0321 داشته و آن خواسته این بوده است که طراحان به جای هم زیستی با یک محیط ساده و هماهنگ، در یک قالب بصری حس تداخل و درگیری را به وجود بیاورند. در دکوراسیون داخلی فست فود انتخاب مبلمان و صندلی های زیبا و انتخاب رنگ نورپردازی و هم چنین تابلو ها و تزییناتی که بر روی دیوار ها و میزها انجام می شوند از اهمیت فراوانی برخوردار هستند. هم چنین تابلوی کافه و یا رستوران نیز باید با چراغ های ال ای دی زیبا کامل شود.

میز هایی که دارای ارتفاع استانداری میان 72 تا 75 سانتی متر داشته باشند، برای نشستن طولانی مدت بسیار ایده آل خواهند بود. این کار را نیز می توانید با انتخاب میز و صندلی های مناسب شروع کنید. به دلیل منعطف بودن می توان از این نوع متریال میزهایی با فرم ها و شکل های مختلف نیز تولید نمود . با استفاده از طراحی مجازی، یک طراح دکوراسیون داخلی می تواند به سرعت و سهولت، ترکیبات متعددی را با بهره گیری از اثاثیه، رنگ دیوارها و پارچه های مختلف ایجاد کرده و متحمل هزینه استفاده از متریال واقعی نشود. به طور کلی طراحی داخلی حد فاصلی است میان مهندسی معماری و هنر طراحی ساختمان مدرن و یا کلاسیک که به این شکل میتواند شامل ساختارهای کاربردی و فنی بخش مهندسی و همچنین جنبه های بصری و تجسمی و زیبایی شناسی بخش هنری بشود بنابر این طراحی فضا داخلی بیشتر میل به سمت هنرهای تجسمی دارد که با این حساب یک طراح داخلی خوب باید تا حدودی با اصول و مبانی طراحی تجسمی آشنا باشد و مبادی سواد بصری را بداند . V آن را در بخش داخلی صفحه و در بخش فوقانی بچسبانید.

اولین چیزی که هنگام ورود به یک کافه یا رستوران توجه ها را به خود جلب می کند، فضای بیرونی آن است. رستوران ، بولرو ، اولین و در حال حاضر قدیمی ترین کافه به سبک غربی در تایوان بود و چنین سابقه ای در آن پیدا کرده است. اگر شما نیز چنین هدفی دارید و در حال نزدیک شدن به این هدف خود هستید، نکات مهمی در این زمینه وجود دارند که باید به آن ها توجه داشته باشید. “اما این میراثی است که موج جدیدی از نوستالژی را در حال رشد است. آیا اینکه کف رستوران از چه موادی پوشیده شده باشد در طراحی یک رستوران مدرن مهم است؟

انتخاب مواد اولیه و اثاث مناسب کافه، در اثر آکوستیک آن روی فضا اهمیت زیادی دارد، اما باید در نظر داشته باشید که به درد هم بخورند و قصد شما از استفاده را هم برآورده نمایند. نکته مهم درباره این کافه، این است که شما باید پیش از رفتن به آن، جایتان را رزرو کنید. هم اکنون نیز کافه گل رضاییه، یکی از بهترین کافه های شهر تهران است که طراحی داخلیش مربوط به دهه های پیش می باشد. رستوران تهران بین در منطقه سعادتآباد و در پنت هاوس برج عرفان واقع شده است. کافه ویونا پلازا در منطقه زعفرانیه واقع است و یکی از بهترین کافه های تهران می باشد. یکی از کافه های این منطقه که کمی از میدان فردوسی بالاتر است، کافه دیاموند می باشد.

دانستن همه اینها شما را در ارائه یک طرح جذاب و منحصر به فرد یاری میکند. طراحی آشپزخانه صنعتی خیلی کار راحتی نیست و بهتر است از یک فرد باتجربه در این زمینه کمک بگیرید. با حضور در این رستوران تنها وعدهای غذایی نوش جان نخواهید کرد بلکه تفریحی ناب و منحصر به فرد را تجربه خواهید کرد. دکوراسیون فضای اندرونی نیز اصولا فضایی گرم با دکوراسیون داخلی به رنگ طیف آبیها یا قهوهای، شکلاتیهاست. یک استقبال گرم و مهمان نوازانه، پتانسیل مشتری ها را نیز افزایش می دهد. در ایران تقریبا در اواخر دوره قاجاریه، کافه های مدرن در برابر قهوه خانه های سنتی ایجاد شدند و از دهه هشتاد به بعد، این صنعت به طرز چشمگیری در ایران رشد کرد و به یکی از نخستین گزینه ها برای گذران وقت تبدیل شد. شرکت حبتور با سابقه ای بیش از ۲۰ سال در صنعت غذا و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و همچنین داشتن متخصین مجرب می تواند در این راه همراه شما باشد.

در نهایت با اینکه سبک طراحی، سبک صنعتی است اما فضا گرم و صمیمی به نظر می رسد. قیمت های کافه گل رضاییه به خاطر نامدار بودنش کمی بالاست، اما یک بار امتحان کردنش خالی از لطف نیست. این فضای 188 متر مربعی در یک ساختمان با کاربری مختصر در میدان Pancras واقع شده است که شامل یک رستوران و بار ، یک پیشخوان کالاهای پخته شده و یک کارگاه و همچنین یک دفتر مرکزی مدیریت است. ـ آسانسور خدماتی، انبار ملافه ها و شوتهای زباله در قسمت مرکزی قرار گیرند. کافه سام از جمله کافی هایی است که جزو دسته دوم قرار می گیرد. عناصری مانند شمع ها، آباژور های رو میزی، آباژور های ایستاده و چراغ های دیواری از جمله روش هایی هستند که می توانند نوری ملایم را بر روی میز ها ایجاد کرده و فضایی راحت را در اختیار مشتری ها قرار دهند.

در باغ نور همه چیز مهیای رقم زدن یک شب استثنایی برای شما مردم عزیز بوده و شما می توانید برای چند ساعت در این رستوران سنتی فارغ از هرگونه مشغله کاری و ذهنی تنها لذت ببرید و از بودن در فضای باز باغچه نور حسابی به وجد بیاید. ساختمان قدیمی کافه دیاموند به دست چند جوان خوش سلیقه بازسازی شده است. اکثر قرارهای دوستانه یا کاری، مراسمی مثل جشن تولد و سالگرد یا حتی استراحت های کوتاه پس از کار یا در مسیرهای طولانی در کافه ها انجام می شود. مسلما اکثر ما دوست داریم در زندگی خود، طعم غذاهای مرسوم در اقلیم های متفاوت را بچشیم و ببینیم مردم کشورهای دیگر، چه چیزهایی می خورند! همه ما وقتی میخواهیم به رستوران برویم، دکوراسیون و نوع طراحی داخلی آن برایمان اهمیت دارد به طوری که بعد از اطمینان از کیفیت غذای رستوران، دکوراسیون و فضای نشستن آن جزو عواملی است که ما را برای رفتن به رستورانی ترغیب و یا منصرف میکند. برای این که یک کافه بتواند در میان این همه کافه در شهر تهران در دل مردم جایی برای خود باز کند، فقط محدود به داشتن منویی متفاوت و عالی نیست.

دیدگاه‌ها برای طراحی هتل، طراحی هتل و رستوران ، طراحی دکوراسیون هتل – خانه ایرانی بسته هستند