دسته‌بندی نشده

قیمت و خرید فیلتر یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل موشکی

هنگام خرید حتما چک کنید که فیلتر دارای چند لایه است هر چقدر فیلتر لایه های بیشتری داشته باشد قطعا فیلتر کیقیت خرید فیلتر یخچال بالاتری خواهد داشت. در حال حاضر بخش تعمیرات لوازم خانگی بنیان سرویس غیرفعال می باشد. موتور یخچال 24 ساعته در حال کار نیست و روشن و خاموش میشود . بهتر است از افراد و تعمیرکاران دیگر نیز سوال بفرمایید . کثیف شدن و کیپ شدن فیلتر یا به علت کثیفی آب شهری است و یا شما اب سیاه اولیه فیلتر پشت یخچال را نگرفته است .

  • البته ممکن است افراد و شرکتهای دیگر نرخ دیگری داشته باشند .
  • فیلتر هایی که از ترکیب نقره استفاده می کنند تا رشد باکتری را کنترل کنند ، اگر به موقع تعویض نشوند نا خالصی ها درسطح فیلتر زیاد خواهد شد.
  • معمولا اگر فیلتر در زمان مناسب عوض نشود ، این مشکل ایجاد میشود .
عمر فیلتر بیرونی بستگی به ظرفیت فیلتر 6 الی 12 ماه است . همه فیلترهای موشکی قابل نصب هستند و ظرفیت ۳۰۰ یا ۵۰۰ تفاوتی ندارد . این ظرفیت فقط مربوط به مواد داخلی فیلتر است که قوی تر و بیشتر است و زمان بیشتری میتوان از فیلتر استفاده کرد . و نمونه اصلی دارند که حتی نمایندگی های سامسونگ از نمونه های اصلی دقیقا مشابه با همین فیلترهای ما استفاده میکنند . کیفیت این فیلترها بالا و از بهترین هاست اما به طور قاطع نمیتوان در مورد با اصلی بودن و وضعیت واقعی فیلتر صحبت کرد و درواقع اطلاعات نداریم . در فیلترهای بالا ، فیلتر آخر با رنگ سفید که موشکی نوشته شده است ، مخصوص یخچال شما میباشد .

این مشکل به دلیل کثیف بودن آب و پر شدن ظرفیت فیلتر یخچال می باشد . سلام یخچال ساید مدل RS 51 دارم ، آب خروجی زیاد سرد نیست به طوری که تابستون باید با یخ استفاده بشه . برای تعویض هر دو فیلتر ( هم داخلی هم خارجی) برای یخچال سامسونگ مدلHM24کدام دومدل را میتوتم سفارش بدم.

قیمت و خرید فیلتر یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل موشکی میتوانید مثل کلیپهای بالا ، فیلتر را بیرون بیاورید و مشاهده کنید که فیلتر شما از چه نوعی می باشد . برای خارج کردن فیلتر بهتر است ابتدا شیر آب ورودی به یخچال را ببندید . اگر نبندید هم مشکلی نیست و با باز شدن فیلتر ، آب نیز قطع خواهد شد و آب سرازیر نخواهد شد .

مشخصات فنی فیلتر یخچال WATER FILTER

زیرا در حذف کلر بسیار موثر است و باکتری ، انگل و ویروس ها را نیز از بین می برد. فیلتر یخچال در کاهش و یا حذف فلزات سنگین مانند سرب و سموم شیمیایی موجود در آب نیز موثر است. برای این سایدها می توان فیلتر تصفیه آب بیرونی تهیه نمود که به آن فیلتر پشت یخچال یا فیلتر بیرونی ساید نیز می گویند.

کیپ شدن مسیر آب

دیدگاه‌ها برای قیمت و خرید فیلتر یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل موشکی بسته هستند