دسته‌بندی نشده

دستگاه تصفیه آب خانگی

این کمپانی دایره تولید محصول بسیار وسیعی دارد و انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، صنعتی، نیمه صنعتی و اسمز معکوس را تولید میکند. راد گستر نوین به عنوان بورس تصفیه آب ایران حالا امکان خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب را هم امکانپذیر کرده است. با خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب از مجموعهی بزرگ راد گستر نوین به راحتی و در زمان کمتر میتوانید این فیلترها را روی دستگاه خود نصب کنید. شرکت راد گستر نوین مرکز فروش دستگاه تصفیه آب و انواع فیلتر های تصفیه با برند های تایوانی اصل می باشد که با بهترین قیمت این فیلتر ها را به صورت تکی و یا پک به شما ارائه می دهد.

تصفیه آب 6 مرحله ای، قلیایی کننده، فرابنفش و اکسیژن ساز که همگی دارای فناوری RO هستند از محصولات برند سی سی کا می باشند که برا خرید اصل این دستگاه ها باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید. مزیت این دستگاه تصفیه آب خانگی اینکه پمپ سی سی کای اصلی داره و کیفیتش بسیار بالاست .دستگاه تصفیه آب خانگی پیوریتک سی سی کا یک دستگاه زیر سینکیه . تصفیه آسا بورس فروش بهترین مدل های تصفیه آب خانگی زیر سینکی بوده که با ارائه خدمات نصب و ارسال رایگان ، اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی و همچنین امکان خرید اقساطی تصفیه آب خانگی و ارائه گارانتی بدون قید و شرط قطعات به عرضه دستگاه های تصفیه آب خانگی در تهران و کرج میپردازد . پس از تشخیص و تصمیم به تعویض فیلتر ، شما میتوانید اینکار را مطابق با فیلم زیر انجام دهید . دستگاه اکسیژن ساز سافت واتر کامل ترین مدل این برند می باشد که با بهره مندی از سیستم های قلیایی و اکسیژن ساز با افزایش اکسیژن و انرژی آب کیفیت و خواص آن را دو برابر می کند.

مهم ترین بخش این دستگاه ها فیلتر های تصفیه می باشند که نقش از بین بردن مواد مضر آب را ایفا می کنند، فیلترهای تصفیه آب می باشد که وظیفه ی از بین بردن آلاینده های موجود در آب را دارند. این فیلتر از جنس سنگ های معدنی می باشد و آب با عبور از آن این املاح را به خوود جذب می کند. فیلتر مینرال: به دلیل این که بسیاری از مواد معدنی و املاح مفید آب در فیلتر ممبران از بین می روند، فیلتر مینرال در دستگاه تعبیه می شود تا این مواد را به آب برگرداند.

لیست فیلتر های تصفیه آب آب در روش اسمز معکوس به این دلیل که املاحش را از دست می دهد هیچ خاصیت معدنی نخواهد داشت. با خرید از نمایندگی معتبر تصفیه آب راد گستر نوین ، به انواع فیلتر های تصفیه آب مثل فیلتر ها ی کربنی، فیلتر ممبران، قلیایی، فرانفش و اکسیژن ساز دسترسی خواهید داشت و حتی می توانید برای اضافه کردن فیلتر های جدید به دستگاه خود با کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرید تا شما را در خرید بهترین فیلتر ها راهنمایی کنند.

بررسی فیلتر تصفیه آب اگر خودتان تجربهای در زمینه تعویض فیلتر ندارید میتوانید درخواست دهید تا تکنسینهای خبرهی رادگستر نوین در خانه و یا محل کار شما حاضر شوند و تمام عملیات مربوط به تعویض فیلتر را با هزینهای کم و با بهترین قیمت برای شما انجام دهند. میدانید که راد گستر نوین تمام دستگاههای تصفیه آب و قطعات آن را مستقیما از تولیدکننده وارد میکند و هیچ واسطهای در کار نیست. از آنجایی که کشور تایوان یکی از مقاصد برتر تولید کننده دستگاه های تصفیه آب است و در دنیا آن را به عنوان یکی از بهترین کشورها در این زمینه می شناسند، پس خریداران زیادی درخواست خرید دستگاه تایوانی را دارند. از آن جایی که وجود کلر در آب بسیار خطرناک می باشد حذف این ماده هم برای پیشگیری از بیماری های تنفسی مفید است و هم این که به عملکرد فیلتر ممبران آسیبی نمی رساند. این دستگاه ها توانایی حذف هر نوع املاح مضر و آلاینده های آب از جمله نیترات، نیتریت، کلر، فلزات سنگین و مواد شیمیایی را تا 0001/0 میکرون دارند.

خرید دستگاه تصفیه آب

ما در این مقاله انواع فیلتر تصفیه آب خانگی را بررسی می کنیم و بهترین مرکز خرید فیلتر تصفیه آب در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد. در انتخاب فیلتر باید دقت کرد تا کیفیت خوبی داشته باشد. به گزارش برنا، افزایش کیفیت آب آشامیدنی یکی از دغدغه های بسیار مهم افراد جامعه می باشد. منافذ این فیلتر به قطر 0001/0 میکرون می باشد و املاح آب را تا ریز ترین اندازه از بین می برد و تنها به مولوکول های آب اجازه ی ورود می دهد. منافذ این فیلتر به قطر 5 میکرون است و تنها موادی که بزرگ تر از این اندازه هستند در این فیلتر به دام می افتند.

تمامی فیلتر ها دارای استاندارد های بهداشت جهانی می باشند و از بهترین کیفیت برخوردار هستند. در معرفی سایر محصولات در ردهای ظرفیت بالاتر تحت عنوان دستگاه تصفیه آب رستورانی با ظرفیت ۱۶۰۰ لیتر مدل جدید ۲۰۱۹ بوده که از کیفیت بسیار ممتازی برخوردار است ، این مدل نسبت به مدل های قدیمی مشکلات آنها را نداشته و توانایی کار بصورت مداوم و بدون هزینه اضافی را دارد . علاوه بر تولید دستگاههای باکیفیت، فیلترها و قطعات این دستگاه هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و میتوانید با خیال راحت این فیلترها را برای دستگاه تصفیه آب خود خریداری کنید. فیلتر ممبران: این فیلتر که مهم ترین بخش دستگاه اسمز معکوس است از چندین لایه غشا تشکیل شده است که دور یک لوله استوانه ای شکل می پیچد. همانطور که احتمالا می دانید، آب لوله کشی کامل نیست. امروزه آشپزخانه های مدرن با جدیدترین کابینت های آشپزخانه برای مدرن کردن خانه مورد استفاده قرار میگیرند اما یک سینک ظرفشویی خیلی خوب بدون داشتن شیر مجزا برای برداشت آب تصفیه لازم به نظر می رسد .

اطلاعات موردنیاز در مورد آنها را مطالعه کنید و سپس سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. این سوئیچ زمانی که مخزن اب پر شود به منظرو جلوگیری از فشار زیادی که در پشت ممبران به وجود می آید برق دستگاه را قطع کرده و دستگاه را خاموش می کند تا دچار آسیب نشود. در برخی مناطق که آب کلر زنی نمی شود و میکروب ها و ویروس های آن از بین نمی رود می توان از تصفیه آب فرابنفش استفاده کرد.

اگر وزن فیلتر های کربن اکتیو حداقل 1 کیلو گرم (kg) باشد، باید بعد از یک تا نهایت دو سال تعویض شوند. در این مقاله آموزشی ارائه شده از شرکت آب پاکسازان با قطعات و تجهیزات در سیستم اسمزمعکوس دستگاه های صنعتی تصفیه آب پاکسازان آشنا شده و همچنین ظرفیت های تولیدی با واحد متر مکعب آب تصفیه شده در شبانه روز را مورد تحلیل قرار خواهیم داد. در برخی از این موارد حتی ممکن است که هیچ کدام از موارد مورد نیاز برای تصفیه آب را داشته باشند و فقط از قطعات خرد شده روزنامه پر شده اند.

استفاده از دستگاه آبشیرین کن دارای مزیتهایی مانند: مصرف انرژی کم، استفاده از هرگونه منبع آب، سرعت تبدیل آب شور به آب شیرین، سهولت تعمیر و قیمت مناسب خرید تصفیه آب میباشد. یعنی با افزایش ph آب، اسید آن را کاهش می دهد و آن را قلیایی می کند. این روش سختی آب را تا حد زیادی کاهش می دهد و در از بین بردن طعم شوری آب نیز بسیار موثر است. آب قلیایی برای کاهش مشکلات گوارشی، افزایش متابولیسم، کاهش و تعادل وزن، کاهش مشکلات پوستی و خطر کاهش ابتلا به سرطان بسیار مفید است. عمر مفید این فیلتر معمولا 6 ماه است. عمر این فیلتر نیز 6 ماه می باشد. معمولا از ۶ ماه تا ۲ سال بازهی استفادهی آنهاست.

خرید تصفیه آب

دیدگاه‌ها برای دستگاه تصفیه آب خانگی بسته هستند