دسته‌بندی نشده

طراحی داخلی جواهر فروشی با بهترین ایده های روز دنیا

مجموعه ریتس باکس با طراحی صدها نمونه موفق و منحصر به فرد طراحی سایت طلا و فروشگاه اینترنتی با آخرین تکنولوژی روز برنامه نویسی و طراحی وب توسط معتبرترین مجموعه تخصصی طراحی وب سایت کلیه نیازهای طلا فروشان، طلا سازان و نقره فروشان را بررسی کرده و متناسب با نیاز بازار اقدام به طراحی حرفه ای ترین فروشگاه های اینترنتی سایت فروش طلا نقره و جواهرات متناسب با نوسانات نرخ لحظه ای طلا و نقره و همچنین فرمول آن در طیف وسیعی نموده است. درباره طلا و عیارش چیزی که وجود دارد و شاید شما از آن اطلاع نداشته باشید این است که پایین ترین عیار طلا، یک عیار است و بالاترین آن 24 عیار.

بر همین اساس به نظر می رسد پروسه طراحی داخلی طلا فروشی یکی از سخت ترین کارهایی است که در حوزه طراحی صورت می پذیرد. آپدیت مداوم سایت شما به واسطه پشتیبانی مرتب و انجام فرامین مربوطه باعث ارتقاء سایت شما می شود که همین امر باعث رشد رتبه وب سایت شما و مشاهده وب سایت خود در رتبه های بالای گوگل همچنین صفحه اول گوگل بر اساس کلمات کلیدی مورد نظر خود راه یابید که باعث رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده می گردد. اینکه از یک بخش از طلافروشی خود به عنوان یک نقطه کانونی استفاده کنید باعث میشود جذابیت فضای مغازه شما بیش از پیش دیده شود.

در اجرای ویترین های داخل مغازه نیز بهتر است از شیشه های ضد ضربه و مستحکم استفاده شود. در این فضا به جلوه گری واقعی جواهرات کمک میکند و موجب میشود که مشتری انتخاب بهتر و صحیح تری داشته باشد. این متریال، یک متریال شیک و کلاسیک محسوب می شود و می تواند چشم هر مشتری را به خود خیره کند و فضای شما را متناسب با کارتان جلوه بدهد. سبک کلاسیک با جواهر فروشی بسیار سازگار است، اما اگر فروشگاه شما بسیار کوچک است، سبک کلاسیک به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا دارای ستون و سرستون است و فضا را هدر می دهد. دکوراسیون طلا فروشی شیک مورد پسند افراد علاقمند به سبک های کلاسیک می باشد. طراحی ویترینها باید بهگونهای باشد که مشتریان بتوانند بدون دست زدن و لمس طلا و جواهر، به تمامی ابعاد آن اشراف داشته و آن را مشاهده نمایند.

مهمترین بخشی که در طراحی داخلی رستوران باید توجه ویژهای به آن کرد؛ انتخاب مبلمان، میز و صندلی مناسب برای رستوران است. به تنهایی فقط بخشی از دکوراسیون طلافروشی محسوب می شود. این قدمت و تمایل کارفرما به شاخص (Iconic) بودن ِ کار، موجب شد از بنای شاخصی که از لحاظ زمانی و مکانی نزدیک به پروژه بوده و همچنین شاخصترین پروژه سلطنتی و لوکس ِ دوره قاجار محسوب میشود، الهام گرفتهشده و باتوجه به اهمیت نگاه به آینده، به روز شود. کاملاً مشخص است که هزینهی بازسازی و نوسازی بافت ساختمانها به میزان قابلتوجهی کمتر از هزینهی ساخت یک بنای جدید است. البته بایستی متذکر شد که پارامترهای دیگری از جمله هزینه نصب و همچنین کلیه لوازم جانبی که زمان اجرای طرح مورد استفاده قرار می گیرد، بر روی قیمت تمام شده متریال کف مغازه طلا فروشی نیز تاثیرگذار است.

پس امروزه طراحی سایت برای هر یک از کسب و کارهای ارائه دهنده محصولات فیزیکی بسیار ضروری است. یک وب سایت موفق وب سایتی است که مخاطب و بازدید کننده های زیادی داشته باشد و مهمتر از آن سعی در نگهداشتن مخاطبان و مشتریان است و بتواند از یک بازدید کننده رهگذر یک مشتری وفادار بسازد در واقع تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل بسیار حائز اهمیت است، مشتریان بالقوه کسانی هستند که یا خدمات شما را نمیشناسند یا با مزیتهای برند آشنا نیستند یا حتی اینکه شناخت درستی از نیازهای خود و راههای پاسخگویی به آنها ندارند و مسلم است که یک ارتباط مناسب، امکان ارائه تمامی این اطلاعات را به مشتری میدهد و او را ترغیب به تجربه خرید از شما خواهد کرد. از این رو باید به امنیت، ورود و خروج افراد توجه زیادی شود. گروه معماری بام، یکی از معتبرترین و بهترین گروه ها در زمینه طراحی داخلی مغازه طلا فروشی می باشد که می تواند به شما کمک بسیاری بکند و بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد. گروه تولیدی دکورا با سابقه ای بیش از ۴۰ سال در زمینه طراحی و تولید انواع جعبه ،مانکن، ودكوراسيون طلا و جواهرات، اینک با تکیه بر کارشناسان مجرب و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا با توجه به نیاز مشتریان، موفق به ساخت متفاوت ترین قالب ها و مانكن هاى طلا وجواهرات شده و آماده ارائه خدمات به کلیه طلا و جواهر فروشان گرامی ایران میباشد.

چوب دارای رنگی طبیعی و زنده است که فضای شما را زنده تر نشان می دهد. برای مثال استفاده از کنتراست رنگ سفید، مشکی و یا رنگهای سلطنتی نظیر سبز یشمی، آبی درباری و سرخابی جزو ترکیبهای رنگی است که میتوانید به آنها فکر کنید. زمان اندک مجاز برای تعطیلی فروشگاه و عدم وجود فضای کافی برای فعالیت های کارگاهی در محل و عملیات درجا، موجب انجام عملیات اجرایی پیشساخته و کدگذاری اجزای فضا از جمله مکعب های کرومی دیوار و سقف شده است. مثلاً پیشخوان داخل فروشگاه و نورپردازی های مورد استفاده در ویترین٫ میز پیشخوان٫ روی سقف و دیوارها نیز شامل دکوراسیون طلافروشی می گردد.

همانگونه که ذکر شد امنیت در طلا فروشی بسیار ضروری است از کار هایی که می توان برای بالا بردن امنیت طلا فروشی انجام داد ، نصب دوربین های مدار بسته ، استفاده از شیشه های ضد ضربه و مکم چه برای ویترین بیرونی و چه برای ویترین های داخلی مغازه ، استفاده از درب های ریموتی که با اجازه صاحب مغازه باز می شود است . وظیفهی طراح و دکوراتور در اینجا این است که هر محیطی را در هرجایی و هر مکانی با به کارگیری و رعایت اصول صحیح معماری به محیطی جذاب و پویا تبدیل کند. به بیان ساده برندسازی پویا با گذشت زمان تغییر و رشد میکند. تاثیر طراحی دکوراسیون داخلی در زندگی امروز انسانها به قدری است که نمی توان به سادگی آن را نادیده گرفت و از کنار آن گذشت.

برای آگاهی بیشتر از چگونگی و مزایای وب سایت فروشگاهی طلا و جواهر تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید … معمولا همه ما برای خرید کالای مورد نظر به معماری داخلی مغازه توجه میکنیم. زمانی که دربارهی طراحی دکوراسیون داخلی صحبت میکنیم؛ مهمترین مسئلهای که باید در نظر داشته باشیم انتخاب بستر و زمینهی مناست برای طراحی است. توجه داشته باشید اکثر مشتری های طلافروشی ها خانم ها می باشند،پس بهتر است به طراحی آن توجه ویژه ای داشته باشید،تا کسب کارتان متفاوت شود و بازدهی کار شما بالا برود. ویترین مغازه هم به همین شکل است زمانی که ویترین شیک و جذاب باشد مشتری مجاب میشود وارد مغازه شود و ناخودآگاه همین شیک بودن باعث میشود مشتری از مغازه خرید کند.

اینکه در بدنه جواهرفروشیها به این دقت کنید که از جدارهها و بازشوهایی برای نمایش و نگهداری از جواهرات استفاده کنید باعث میشود دیوارهای فضای فروشگاه شما خاصتر دیده شود. در طراحی این فروشگاه، علاوه بر زیبایی شناختی نظیر دقت به رنگ بندی و همچنین اجرای ویترینهای شکیل، موضوع حفاظت و امنیت آن از دو مورد قبل ضروریتر است. یکی از این راه ها در فضای اینترنت، طراحی سایت طلا و جواهر فروشی آنلاین است که در جهت برندسازی و افزایش فروش شکل میگیرد. شما میتوانید با ورود به بلاگ حقوقی لامینگو، دیگر محتواهای مرتبط با مطلب بالا و همچنین سایر محتواهای حقوقی را مطالعه نمایید و اطلاعات خود را افزایش دهید. دکوراسیون داخلی مغازه متفاوت و منحصر به فرد یکی از عوامل مهم در افزایش فروش محصول است. بهتر است طرح و دکوراسیون فروشگاه خود را طوری انتخاب کنید که از جهات مختلف کاملاً منحصر به فرد باشد.

اگر سایت شما را گیرا و مفید، سهولت در ثبت سفارش و خرید، رفتار مناسب پشتیبانان و فروشندگان، ارائه خدمات پس از فروش بیابند مطمئن باشید که مشتری دائمی شما می شوند. گاهی یک رویه و سبک خاص برای طراحی ویترین بین مغازه داران مد می شود و باعث می شود تقریبا تمامی مغازه های یک راسته از خیابان دکور و ویترینی مشابه داشته باشند و این اصلا خوب نیست علی الخصوص اگر شما دارای یک مغازه کوچک هستید و مطمئن باشید مغازه شما بین سایرdن گم می شود، پس منحصر به فرد باشید و توجه ها را به خود جلب کنید. به دنبال طراحی دکوراسیون هستید؟ دکوراسیون طلافروشی باید طوری طراحی شود که تمامی آیتم های قرار داده شده در ویترین توسط مشتری به راحتی قابل مشاهده باشد یعنی همه جوانب از نظر نورپردازی و محل قرار گرفتن هر آیتم جواهر کاملا در نظر گرفته شود. دسته بندی محصولات یکی از فاکتورهای بسیار مهم در یک سایت طلا فروشی محسوب می شود چرا که بدون وجود دسته بندی مرتب مخاطب برای یافتن محصول مورد نظر سردرگم شده و حتی ممکن است باعث خروج از سایت گردد که باعث افزایش بانس ریت (نرخ خروج) سایت گردد و دیگر به سایت مراجعه نکند که می توانید به راحتی طلا های مورد نظر خود را در دسته بندی های آن حتی به صورت زیر مجموعه ای قرار دهید و باعث افزایش میزان رضایت کاربر در راحتی یافتن محصول گردید که قابلیت جستجو در سایت نیز بازهم یک عامل کمک کننده به مشتری خواهد بود تا به راحتی مخاطب به محصول مورد نظر دست یابد.

پیشخوان و ویترین کنارش باید دارای بیشترین امنیت باشند. نیمکت یا صندلی به جهت انتظار مشتری و صندلی پشت میز پیشخوان به جهت راحت بودن مشتری حین خرید یکی دیگر از مواردی است که شامل دکوراسیون طلافروشی می شود. طبق خواسته کارفرما فضای پشت این بادبند را به عنوان محل استراحت کارکنان در نظر گرفتیم و برای جدا کردن آن از فضای اصلی مغازه، به جای یک دیوار ساده گچی از یک ویترین استفاده کردیم. البته این نکته را هم باید در نظر بگیریم که عمرمفید ساختمانهایی که ساخته میشود 50 سال بوده اما بافت این ساختمانها و طراحی دکوراسیون داخلی آنها قبل از رسیدن به 30 سال کاملاً کهنه و فرسوده شده و به بازسازی احتیاج پیدا میکنند. به کارگیری مبلمان راحت و با ارگونومی مناسب، برای خریدارانی که مقابل فروشنده نشسته اند، نکته حائز اهمیتی است. مکان کم نور احساس ناامنی را در مشتری بیشتر می کند و احساس ناامنی در طراحی طلافروشی نکته ای مثبت محسوب نمی شود.

پس موارد پایه ای و اساسی برندینگ شما هستند و باید برای آن وقت و طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر فروشی هزینه صرف کنید. همانطور که در پستهای قبل اشاره کردیم کف چین ویترین طلافروشی شامل مانکن های بزرگ٫ مانکن های کوچک یا پایه نیمست٫ قاب سرویس٫ دسته پایه النگو٫ استند دستبند٫ سینی انگشتری٫ مانکن گردنبند تمامی آلمان های تبلیغاتی و مواردی که به جهت چشمگیر بودن ویترین استفاده می شوند مثل سنگ های درخشان زینتی و … استفاده از سنگ در دکور و دیوارها ی طلا فروشی کاربردی است. موضوع دیگری که در بازسازی ساختمان وجود دارد بعد اقتصادی آن است. خاکستری روشن تا عمیق که در کنار کفپوش چوبی قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها برای طراحی داخلی جواهر فروشی با بهترین ایده های روز دنیا بسته هستند