دسته‌بندی نشده

معرفی صرافی های معتبر ارز دیجیتال

بنابراین میتوانید از یک شیشه با بریدگی گرد، مانند شیشههای طراحیشده در بانکها برای رابطه میان مالک صرافی و مشتری استفاده کنید. قیمت ارز و خصوصا دلار و یورو در سالیان اخیر در ایران از موضوعات مهم اقتصادی است و مورد توجه همه مردم واقع شده است. ما با سالها تحقیق و توسعه در زمینه فناوری بلاک چین و همچنین درک نیازهای بازار، یک موتور معاملاتی ارزهای دیجیتال پیشرفته طراحی و توسعه دادهایم که میتواند مطابق با نیازهای مشتری سفارشی شود و به ما این امکان را میدهد خدمات مورد نظر مشتری را به بهترین نحو ارائه دهیم . برخی از سایت های صرافی تنها سرویس خرید و فروش ارزها را بین خود و کاربران ارائه می دهند ، به این صورت کا قیمت خرید و فروش هر رمز ارز در لحظه توسط صرافی مشخص شده و کاربرانی که تمایل به خرید و فروش دارند ، ارز دیجیتال مورد نظر خود را معامله می کنند .

در صورت عدم توجه به این نکته آن صرافی در جذب مشتری قطعا موفق نخواهد بود. طراحی و اسکریپت صرافی p2p نیازمند به دانش برنامه نویسی است.همچنین با توجه به تغییرات زیاد در این عرصه باید از بروز ترین نسخه ها و آپدیت های جدید در طراحی پلتفرم این صرافی استفاده شود.بهترین راه برای ساخت و پیاده سازی صرافی اعتماد به یک شرکت موفق در این زمینه با نمونه کارهای موفق است.موجموعه طراحی وب با داشتن کادری مجرب و با دانش همچنین با بیش از 30 نمومه کار موفق در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال یکی از بهترین شرکت ها در زمینه طراحی و پیاده سازی صرافی p2p است.

طراحان به شما تصاویری را که روی این بنر به کار می رود را نشان می دهند و شما می توانید در بین انواع این طرح ها یکی را که زیباتر است انتخاب کنید. طراحان بنر رایامارکتینگ به خوبی در زمینه طراحی بنر آموزش های لازم را دریافت کرده اند و قادر هستند که به بهترین نحو ممکن و بدون هیچ ایرادی بنرهای صرافی را طراحی نمایند. مهمترین ویژگی که در طراحی سایت صرافی باید دیده شود، امکان معاملات به صورت اینترنتی و مجازی می باشد. همه ی ما میدانیم در دنیای رو به رشدی که در حال زندگی هستیم شغل های بسیار زیادی در اینترنت و فضای مجازی در حال شکل گیری است . همه ما به این موضوع باور داریم که دنیای اینترنت و فضای مجازی امروزه حرف اول رو در کسب و کار میزنن و روز به روز بازار های اینترنتی رونق میگیرن و پیشرفت میکنن و چون مزایای زیادی هم داره در تمام زمینه ها استقبال خوبی ازش میشه و یکی از مشاغلی که حوزه فعالیتها و خدماتش وسیع هست و پر رفت و آمده صرافی ها هستن بنابراین صرافی ها می تونن با طراحی سایت صرافی مزایایی چون ارائه خدمات سریع تر و بهتر، درج اخبار روز، اطلاع رسانی از قیمت روز ارز و سکه، فروش اینترنتی سکه و طلا، و .. رو برای کاربران فراهم کنن که امکان دسترسی آسان تر رو برای آنها فراهم میکن و منافع بیشماری هم برای صاحب کار و هم برای مشتریان به همراه داره .

همانطور که می دانید خرید و فروش ارز باید به صورت حضوری انجام شود اما برخی از سایت ها به گونه ای طراحی شده اند که قیمت روزانه را همراه با خرید و فروش این ارزها برای شما فراهم می سازند. استفاده از صندلی هایی برای افراد مراجعه کننده، با رنگ و طرحی متناسب با رنگ های به کار رفته در طراحی صرافی می تواند به بهبود دکوراسیون داخلی مغازه شما کمک نماید. صرافی طراحی شده قابلیت ایجاد جفت ارزهای رمز ارز / پول رایج ( مثلا ریال ) را دارا می باشد و با سرعت بالا معاملات کاربران را در تالارهای معاملاتی به یکدیگر متصل خواهد نمود . نورپردازی باعث توجه بیشتری مشتریان روی یک محصول خاص شده و درنهایت باعث فروش بیشتر شما خواهد شد پس در نورپردازی خیلی افراطی عمل نکنید و سعی کنید که مانور بیشتری بر روی کالای با فروش ویژه خود شوید.

برای راهنمایی بیشتر به این نکته توجه کنید که هدف شما ارائه چه سرویسی به کاربر است و کاربر چطور می تواند در سریع ترین زمان به آن دست پیدا کند. بنابراین بهتر است در طراحی داخلی صرافی به این نکته توجه ویژه کنید. و از آنجایی که تعداد افراد که به سایت صرافی مراجعه میکنن زیاد هست و همینطور تعداد سایت ها هم در این زمینه زیاد هست بنابراین اگر به همراه طراحی سایت صرافی، رتبه بالا تری در سئو سایت داشته باشین قطعا مشتریان بسیاری را جذب می کنین و در میان رقیبانتون موفقیت بیشتری دارین. طراحی سایت صرافی : صرافی ها از جمله کسب و کارهایی هستند که می توانند خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه کنند. این مجموعه بهترین طراحان داخلی کشور را در یک جا جمع کرده تا بتواند خدمات مناسبی را در این عرصه به هم وطنان خود ارائه دهد. آن دسته از افرادی که صرافی دارند باید برای تبلیغات صرافی خود سفارش طراحي بنر صرافي را به طراحان بنر ارائه دهند.

ما از جدیدترین شیوههای بلاک چین برای ارائه بهترین نرمافزار تبادل ارز دیجیتال استفاده می کنیم. یکی از ویژگی هایی که باعث برند شدن یک شرکت یا مجموعه می شود موضوع پشتیبانی خوب و ارتباط با مشتریان است.اگر بخواهیم به صورت کلی به وظایف پشتیبانی سایت اشاره کنیم می توانیم به رفع مشکلات فنی سایت،بروزرسانی ها،انجام تغییرات مربوط به اصلاح سایت،بهینه سازی و تنظیم امنیت سایت و همچنین از همه مهم تر پاسخ سریع به تیکت های ارسال شده از طرف مشتریان اشاره کرد. از نکات قوت این صرافی می توان به این مساله اشاره داشت که قسمت آموزشی آن دارای مقالات متوسط رو به بالا می باشد و نکته دیگری که می توان از موارد خوب سایت اشاره کرد، داشتن بخش مقالات و تحلیل های قوی است، ولی در مورد نقاط ضعف آن می توان به این مساله کلی اشاره کرد که این سایت به صورت کلی مطالب تحلیلی خوب دارد ولی از نظر عملیاتی نیاز به تقویت جدی دارد و نیز از جمله معایب دیگر راحت نبودن کاربران در بخش احراز هویت است. به طور کلی تولید محتوا و سئو باعث می شود تا سایت رتبه بهتری پیدا کند و این امر باعث افزایش بازدید و فروش در سایت ها می شود.اما نکته ای که باید بدانید این است که قبل سئو موضوع تکنیکال و بهینه سازی کد های سایت است که به درستی انجام شده باشد تا سایت جایگاه خوبی در گوگل داشته باشد.بهینه سازی کد ها همچنین باعث افزایش سرعت لود سایت می شود که این موضوع برای کاربران هم اهمیت زیادی دارد.

بیتکوین، اتریوم، تتر و ترون، چهار رمزارزی هستند که ما انتخاب کردهایم؛ اما بهخاطر مسائل پولشویی این امکان فقط در اختیار گردشگران خارجی یا ایرانیان مقیم خارج، آن هم با پاسپورت خارجی و نه دوتابعیتی است و ایرانیان نمیتوانند از آن استفاده کنند. ذخیرهسازی سرد و آفلاین: خطری تحت عنوان حملات سایبری این کیف پول را تهدید نمیکند چرا که دستگاه آفلاین است و کلیدهای خصوصی شما فقط در دستگاه ذخیره میشود. زبان برنامه نویسی یکی از اصلی ترین قسمت های طراحی سایت ارز دیجیتال یا طراحی هر سایت دیگری است.زیرا خیلی از مسائل مهم سایت مانند امنیت ارتباط مستقیم با زیان برنامه نویسی سایت دارد.برنامه نویسی صرافی ارز دیجیتال معمولا با فریمورک قدرتمند لاراول انجام می شود.اما خیلی از کاربران به دنبال طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال ارزان با وردپرس هستند.اما باید بدانید که طراحی سایت ارز دیجیتال با وردپرس با توجه به محدودیت های این زبان برنامه نویسی مشکلات زیادی را برای شما به وجود می آورد. اگر به هر دلیلی مشکلی در وب سایت شما ایجاد شود در کوتاهترین زمان مشکل پیش آمده را رفع مینماییم. در گزارشات پنل ادمین علاوه بر گزارش های مانند وب مانی و پرفکت مانی و گزارشات تبدیل خورده موجودی می توانید گزارش هایی مثل گزارش سود ها،گزارش انتقال اعتبار،گزارشات تبدیل ارز به ارز و گزارشات کارت به کارت را هم مشاهده کرد.

کارمزدهای حاصل از هر تراکنش را میتوان با BTC یا BSQ (رمزارز بومی خود شبکه) پرداخت کرد. اینکار موجب ترافیک بالای وب سایت میشود که هم توجه گوگل را به خود جذب میکند و هم توجه دیگر وب سایت ها برای نمایش آگهی های تبلیغاتی شان در وب سایت شما . نحوه کار کردن با سیستم مدیریت محتوای وب سایت را بصورت فیلم آموزشی درآورده ایم و رایگان در اختیار شما قرار میدهیم . ما تخصص توسعه پلتفرمهای مبادله ارزهای دیجیتال با امنیت بالا، مقیاسپذیر و قوی با ویژگیها و عملکردهای پیشرفته را داریم که به شما امکان ارائه خدمات تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال را میدهد و به کاربران اجازه میدهد تا ارزهای دیجیتال را به روشی امن با سرعت استثنایی در تالارهای معاملاتی معامله کنند. مجموعه طراحی وب نیز با توجه به پلن های مختلف که برای اسکریپت های صرافی ارز دیجیتال در نظر گرفته است،اپلکیشن به مشتریان خود ارائه می دهد.به عنوان مثال در پلن نقره ای اپلیکیشن اندروید و در پلن طلایی اندروید و ios ارائه میگردد. هزینه طراحی چنین وب سایت میانگین مبلغی است که در بالا آمده است . یکی دیگر از نمونه کار های طراحی سایت صرافی ارز های دیجیتال توسط شرکت سورگ، وب سایت صرافی چنجلی میباشد که خدمات ارز هایی مانند: پرفکت مانی، ووچر پرفکت مانی، پرمیوم ووچرز(پی اس ووچرز)، بیت کوین، اتریوم، ریپل، تتر، دوجکوین، لایت کوین، مونرو، ترون و کاردانو را ارائه میدهد.

برای نصب افزونه اکسپلور اسکریپت صرافی ارز دیجیتال ابتدا باید یک هاست از نوع دایرکت ادمین یا سی پنل تهیه کنید.توجه داشته باشید که این هاست حتما باید ip خارج از ایران داشته باشد.همچنین وجود وب سرور لایت اسپید نیز جز موارد ضروری محسوب می شود.برای آشنایی با نحوه کار اکسپلور اسکریپت صرافی ارز دیجیتال نیز هم ویدیو آموزشی و هم مقاله جامع آماده کرده ایم که لینک این مقاله را در ذیل برای شما عزیزان طراحی صرافی قرار خواهیم داد. سایت کاملا ریسپانسیو بوده و همه ی کاربران با هر وسیله ای میتواندد بدون بهم ریختن چیدمان وب سایت را ببینند . هر کدام از این یراق ها دارای قیمت های مختلفی هستند.

لذا برای دکوراسیون داخلی صرافی خود، سعی نمایید تا بهترین متریال لازم را استفاده کنید و نسبت به طراحی محیط خود اقدام نمایید. ما سعی کرده ایم متنوع ترین سایت ها در حوزه های مختلف را به شما ارائه دهیم تا از خلاق بودن تیم مطمئن شوید. آیا قصد دارید به ایرانیان در هر نقطه از جهان سرویس بدهید یا در فاز اول، صرفاً حوزه فعالیت شما برخی از کشورهای معین یا کشورهای همسایه ایران است؟ در صرافی های همتا به همتا نگهداری دارایی های کاربران به عهده سیستم می باشد و می توان بر اساس حجم معاملات هر کاربر کارمزد مختص به آن کاربر را تخصیص داد . در صرافی های غیر متمرکز بر خلاف متمرکز ، مدیریت و کنترل دارایی ها بر عهده هیچ شخص یا نهاد خاصی نیست و مدیران صرافی هیچگونه کنترلی بر دارایی کاربران ندارند ( کلید خصوصی رمز ارزها در اختیار صرافی نیست ) .

یکی دیگر از بخش های مهم در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال بخش گزارشات است.گزارشات را می توان به سه دسته گزارشات پیش فرض سایت،گزارشات ادمین و گزارشات کاربر تقسیم کرد.به عنوان مثال گزارشات پنل کاربری شامل گزارشاتی مانند گزارش واریز و برداشت،گزارشات وب مانی و پرفکت مانی،گزارشات در بازارهای ریالی تتر و جفت ارز و همچنین گزارشات تبدیل خورده موجودی اشاره کرد. با توجه به تحریم های جدیدی که برای کاربران ایرانی در شبکه های بلاک چین ایجاد شده است،اگر کاربری دارای موجودی کیف پول باشد و یا تراکنش هایی در سایت های صرافی خارجی انجام دهد،دارایی آن کاربر توسط سایت بلوکه می شود.برای این مشکل هم تیم برنامه نویسی طراحی وب،اکسپلور داخلی برای اسکریپت های ارز دیجیتال طراحی کرده است. در ادامه با بیزگو همراه شوید تا شما را با اصول طراحی لوگو صرافی آشنا کنیم. تلاش کارشناسان مرکز طراحی سایت شیراز(ساین) در تحویل هرچه سریع تر وب سایت به شما است . در واقع به طور یقین کاربران وب سایت را باز میکنند . اما باز هم شما در شب و گرگ و میش هوا نمیتوانید نور مناسب را دریافت کنید پس باز هم به نور پردازی مصنوعی نیاز پیدا میکنید.

مرکز طراحی سایت شیراز(ساین) میتواند با کلمات کلیدی ای که بالاترین میزان سرچ را در اینترنت دارد وب سایت صرافی شما رابهینه کند . برای اینکه بتوانید صاحب یک وب سایت صرافی باشید باید در وهله اول توجه داشته باشید که امنیت این گونه وب سایت ها بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است پس برای این منظور من به شما پیشنهاد می کنم تا برای طراحی یک وب سایت با کیفت و دارای استاندارد های برنامه نویسی در خواست خود را با ما در تیم سئوراز در میان بگذارید. پس از سه الی چهار هفته بعد از تقاضای در خواست ، نماد اعتماد به وب سایت داده میشود . آن دسته از نکات و قوانینی که برای طراحی کردن بنرهای صرافی باید رعایت شود را در ادامه بیان خواهیم کرد تا شما اطلاعات بیشتری در مورد این بنر و شیوه طراحی آن داشته باشید.

دیدگاه‌ها برای معرفی صرافی های معتبر ارز دیجیتال بسته هستند