دسته‌بندی نشده

دانلود نمونه سوالات آزمون آییننامه رانندگی

کسانی که بیشترین و عمیق ترین جراحات را دارند. رانندگی مهارتی است که بسیاری از افراد دوست دارند آن را یاد بگیرند. دلیل اهمیت زیاد و تلاش بالای افراد حقوقدان برای ثبت نام آزمون سردفتری ۱۴۰۱، همین مزایای غیرقابل انکار آن است. نمونه سوالات آیین نامه اصلی ۱۴۰۱ – آزمون آیین نامه اصلی ۱۴۰۱ نمونه سوالات آیین نامه اصلی و مجموعه ای از آزمون آیین نامه اصلی آنلاین مجموعه ای یب یبی کامل از سوالات آیین نامه اصلی جدید و آزمون آیین نامه رانندگی را برای شما عزیزان آماده نمودیم تا به صورت آنلاین در این آزمونها … امیدواریم با دیدن این برگه های امتحانی و خواندن کتاب اصلی ایین نامه در این ازمون قبولی بگیرید. چرا در رانندگی با سرعت زیاد خطرآفرین است؟ رانندگان حق ندارند ضمن رانندگی، دخانیات استعمال نمایند یا خوراکی یا آشامیدنی میل کنند و استفاده از هرگونه وسایل و تجهیزات مانند تلفن همراه که باعث انحراف ذهنی و رفتاری راننده گردد ممنوع است. با زدن این تست ها به کتاب آیین نامه احتیاج ندارید, آزمون ها کاملا به روز می باشند و در صورت هرگونه تغییری در سوالات اصلی آیین نامه 29 آزمون آیین نامه ویرایش و بروز می شوند, برای استفاده این آزمون ها به دلیل آنلاین بودن به اینترنت احتیاج دارید.

ماده184ـ استفاده از بوقهای شیپوری، سوت بلبلی و بهطور کلی هرنوع وسیله آگاهسازی صوتی با صدای ناهنجار و غیرعادی در مناطق مسکونی و همچنین زدن بوق ممتد یا غیرضروری یا مکرر و یا زدن بوق در محلهایی که این عمل به وسیله علایم منع شده است، ممنوع است. کدامیک از تابلوهای زیر به معنای پایان محدوده توقف ممنوع می باشد؟ از چند متری ورودی تونلها سبقت گرفتن ممنوع است؟ کدام تابلو بیانگر سبقت ممنوع است؟ کدامیک از موارد زیر در خصوص تبدیل نور بالا به پایین اشتباه است؟ در کدامیک از سطوح زیر مسافت توقف افزایش میابد؟ کدامیک از موارد زیر در خصوص رانندگی در شرایط ریزش برف و باران صحیح می باشد؟ ۱ و ۲ صحیح است. داشتن منبعی تستی که شامل نمونه سوالات آیین نامه 1401 باشد بسیار مهم است. در این بخش می خواهیم ۳۰ نمونه سوال از نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی را در قالب یک آزمون آیین نامه مقدماتی بسیار مهم با هم ببینیم .

با وجود اینکه زمان آزمون آیین نامه نسبت به تعداد سوالات بسیار کم است، قطعا میتوانید به سادگی و در اولین آزمون، نمره قبولی را کسب کنید. اگر کسی آمادگی و مطالعه کافی داشته باشد میتواند به راحتی در آزمون نمره ی قبولی کسب کند. در تقاطع هم عرض اگر دو وسیله نقلیه ای که روبروی یکدیگر در حرکتند بخواهند باهم وارد خیابان مجاور واحدی شوند حق تقدم عبور با وسیله نقلیه ای است که … سطح روغن موتور را با چه وسیله ای میتوان کنترل نمود؟ ☑️ بازدید سطح آب مخزن شستشوی شیشه ی خودرو هر از چه مدت باید انجام شود ؟ و یا ممکن است مفهومی را ذکر کنند و در گزینه های تصاویر تابلوهای مختلف را نشان دهند که در این صورت باید تابلو درست را تشخیص دهید . کدام گزینه در مورد ضد یخ صحیح می باشد؟ سلام. سوال ۴ جواب صحیح گزینه ی ۲ هستش. با چندین نوبت تست زنی به همین شکل خواهید دید که شما به طور کامل با سوالات پرتکرار آزمون راهنمایی و رانندگی آشنا شده اید و می توانید به راحتی با دیدن سوال در روز آزمون گزینه درست را انتخاب نمایید. سلام امتحان کنید نتیجشم بعد ازمون خواهید گرفت .

هروقت توسوال گفته بود برای روشن کردن اتومبیل اولین کاری که باید انجام دادچیه؟ به طور کلی و عملی وقتی سوار ماشین میشید ابتدا باید صندلی و آیینه رو تنظیم کنید بعد کلاچ رو تا زمانی که استارت میزنید با پای چپ نگه دارید و قبل از استارت دنده رو خلاص کنید و استارت بزنید. من تازه ثبت نام کردم کتاب جدید هم گرفتم توی این هم نوشته قبل از روشن کردن باید کمربند ببندیم ترتیبش اینه اول صندلی بعد اینه بعد کمربند بعد روشن کردن بعد راهنما بعد کنترل مسیر بعد کلاج و… ولی هروقت توسوال گفته بود پس از روشن کردن اتومبیل چه باید کرد ؟

هنرجوی گرامی شما با پرداخت هزینه بسته طلایی سوالات آیین نامه به مبلغ۲۰ هزار تومان ۳ بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت که شامل: سوالات پرتکرار آیین نامه،⭐️سخت ترین سوالات آیین نامه،⭐️مهم ترین سوالات آیین نامه،⭐️برنامه تست سوالات آیین نامه ⭐️موارد مهم آزمون شهری 🚗و… متاسفانه باید بگوییم که در چاپ جدید این کتاب، این قسمت حذف شده است و هنرآموزان رانندگی توانایی این را ندارند که با تست آزمون آیین نامه آشنایی پیدا کنند و همچنین توانایی خود را بسنجند. معمولا اتومبیل ضعیفی را برای آزمون دادن انتخاب میکنند که مهارت شما را بسنجند. در بزرگراههای برون شهری و مناطق غیرمسکونی، حداکثر سرعت برای انواع وانت بارها چند کیلومتر در ساعت است؟ حداکثر سرعت در میدان ها چند کیلومتر در ساعت است؟ نمی توان به این سوال پاسخ دقیقی داد چون دقیقا معلوم نیست چند سوال فنی قرار است در آزمون آیین نامه اصلی بیاید اما معمولا بین ۴ تا ۷ سوال فنی در آزمون آیین نامه اصلی خواهید داشت . هنگامی که از تست آئین نامه پایه ۳ سال ۱۴۰۱ استفاده میکنید، آمادگی بهتری برای آزمون خواهید داشت و استرس آزمون تا حد زیادی کاهش مییابد. اگر بعد از خوندن کتاب و آمادگی برای شرکت در آزمون ، نمونه سوالات دوره های گذشته رو بزنین و نمره قبولی بگیرین ، با اعتماد به نفس بیشتری سر جلسه آزمون حاضر میشین و استرس نخواهید داشت .

شاید چینش و نحوه ی سوالات قابل پیش بینی نباشد، اما به این علت که سوالات همواره در چارچوب های خاصی مطرح می شوند، می توان پیش زمینه ی مناسبی از آن داشت. ۵٫ کدامیک از موارد زیر علت اصلی تصادف با اتومبیل جلویی است؟ میخهای زرد رنگ چشم گربه ای هم بین محل خالی وسط آزاد راه وباند اصلی دیده میشه… ✓ تابلوهای راهنمایی رانندگی نصب شده در آزاد راه چه رنگی هستند؟ 22. به مجموعه رفتارهای منفی در رانندگی چه می گویند؟ 19 – در شرایطی که موتور جوش بیاورد چه اقدامی باید انجام داد ؟ شرکت کنندگان در آموزشگاه ها باید ۶ جلسه کلاس علائم راهنمایی و رانندگی را پشت سر بگذارند. مراحل دریافت گواهینامه به ترتیب ثبت نام در یکی از آموزشگاه، شرکت در کلاس های آیین نامه و نیز کلاس های عملی رانندگی، قبولی در آزمون آیین نامه ، قبولی در آزمون آیین نامه اصلی و قبولی در آزمون عملی رانندگی است. به تابلوها یا نشانهای بازدارنده، تابلوهای انتظامی نیز میگویند. آگاهی از کلیات آزمون و زمان برگزاری آن نیز به شما آرامش میبخشد. کدامیک از موارد زیر نشان دهنده ی به وجود آمدن خستگی و خواب آلودگی در حین رانندگی است؟ نکات دیگری هنگام مطالعه در آیین نامه وجود دارند که می تواند به مرورِ بهتر عناوین و مطالب مهم کمک کند.

☝️روکشهای جاده استفاده از خطوط و علائم فیزیکی خاص است که بر روی جادهها نصب میگردد. 3. ترمز ناگهانی نگرفته و با نگهداشتن هر دو دست بر فرمان سریع و ایمن گردش کرده و از جاده خارج می شویم. به سمت چپ گردش می کند. به این کار انتخاب مسیر درست برای گردش می گویند. باعث سد راه و ایجاد خطر و انحراف وسایل نقلیه از مسیر حرکت میشود. چراغ چشمک زن قرمز برای ایست و عبور: رانندگان وسایل نقلیه در صورت برخورد با این چراغ نباید از خط ایست و یا در صورت نبودن خط ایست از تراز چراغ راهنمایی و رانندگی فراتر روند و باید توقف نموده و پس از اطمینان از نبودن خطر تصادف، حرکت و عبور نمایند. 4. چه موقع میتوانید از چراغ هشدار دهنده خطر ( فلاشر یا چهار چراغ ) استفاده نمایید ؟ درصورتی که در وسط تقاطع، چراغ راهنمایی زرد شود … برای قبولی در آزمون آیین نامه مقدماتی حتما مهم ترین نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی را قبل از امتحان خود بخوانید . علائم اخباری برای گرفتن سبقت در روز کدام مورد است؟ جواب میشه گرفتن کلاچ با پای چپ .

خواندن سوالات و تسلط بر سوالات موجب می شود، داوطلب در اولین آزمون، به آسانی قبول شود. تعداد ۳۰ سوالات به صورت تصادفی از میان ۵۰۰ سوال برای شما برگزیده می شود، می تواند پس از اتمام آزمون دوباره در آزمون شرکت کنید تا سوالات جدیدی برای شما نشان داده شود. برای گرفتن گواهینامه رانندگی باید مدارک لازم را تحویل آموزشگاه دهید و در آزمون آیین نامه که در دو مرحله برگزار می شود، نمره ی قبولی کسب کنید. قبل از حرکت کردن ماشین(وقتی که ماشین روشنه می خوای حرکت کنی) باید از بسته بودن کمربند خودت و سرنشین ها اطمینان داشته باشی. قبل از روشن کردن موتور برای اطمینان از خلاص بودن کلاچ را با پای چپ میگیرم و بعد از روشن کردن کمربند رو میبندیم. برای آمادگی ۱۰۰ درصد حتما انواع نمونه سوالات فنی آیین نامه اصلی را دانلود کنید و بخوانید . دانلود سوالات جامع آیین نامه رانندگی. نمونه سوالات آیین نامه 1401 با جواب را از این سایت دریافت کنید.

تابلوهای منع کننده با چه رنگی نشان آزمون رانندگی ۱۴۰۱ داده می شود؟ برای موفقیت در این آزمون نیاز است تا تاب آییننامه را مطالعه کنید و با توجه به نکاتی که در کلاسهای تئوری به شما آموزش دادهاند، خودتان را برای آزمون آماده کنید. در آزمون آیین نامه به مانند سایر آزمونها، برای موفقیت و روبرو شدن با سوالات فنی خودرو نیازمند بکارگیری اصول درست مطالعه و بررسی دقیق روش هایی به منظور یادگیری بیشتر هستید. عبور از سوالات فنی آزمون اصلی نیازمند داشتن فاکتورهایی است که می توانید پس از بررسی نمونه سوالات آیین نامه به موفقیت دست یابید. در این مقاله جزئیات ثبت نام آزمون سردفتری ۱۴۰۱ بررسی شده و زمان و نحوه ثبت نام آزمون سر دفتری اسناد رسمی ارائه و شرایط شرکت در آن توضیح داده شده است . عزیزم به شما صادر کات رو توضیح ندادن ؟ زمانی که خودرویی از روبرو به شما نزدیک میشود، نور بالا را به نور پا یین تبدیل کنید. زمانی که فاصله خودرویی که از روبرو به شما نزدیک میشود 150 متر یا کمتر باشند نور بالا را به نور پا یین تبدیل کنید.

زمانی که فاصله شما با خودرویی که در جلوی شما در حرکت است 150 متر یا کمتر است. دور زدن از چه فاصله ای از تونل ها که دید کافی و ایمنی لازم را ندارد، ممنوع است؟ در کدامیک از موارد زیر سبقت ممنوع است؟ این مهارت نیز همچون بسیاری از مهارتهای دیگر نیاز به یادگیری اصولی و تمرین زیاد دارد. تفاوت عمده دیگری که میان آزمون اصلی و مقدماتی وجود دارد شخصی است که آزمون را برگزار میکند است. ابعاد بزرگ تری دارد. هر وقت گفتن بعد از روشن شدن موتور میشه کلاچ. به خوبی آنها را مدنظر قرار دهید و به منظور بهبود عملکرد خود در آزمون های اصلی و مقدماتی از نمونه سوالات به طور ویژه استفاده کنید تا از قبولی خود تا حدود زیادی مطمئن شوید. موضوعاتی همانند رانندگی را میتوان به وسیله فیلمهای آموزشی به هنرجویان آموزش داد و توانایی آنها را برای آموزش عملی افزایش داد. برای پارک در سربالایی فرمون رو به سمت راست قرار میدیم. تجربیات دیگران در آزمون رانندگی شهری چه زمانی می تواند موثر است؟ امیدوارم اونام همینقدر موثر باشن. منم فردا امتحان دارم، این چند مرحله تستو خوندم، امیدوارم قبول بشم.

دیدگاه‌ها برای دانلود نمونه سوالات آزمون آییننامه رانندگی بسته هستند