دسته‌بندی نشده

تخفیف بیشتر می خواهید؟

اگر رویدادهایی را به صورت آنلاین یا آفلاین برای حضور مردم ترتیب می دهید، این فرصت مناسب برای جمع آوری شماره تلفن از مشتریان احتمالی است. دلیل آن این است که افراد فقط در صورت علاقه به آنچه که می توانید ارائه دهید در آن رویداد شرکت می کنند! نمایندگی سامانه پیامک با در بر داشتن به روز ترین امکانات این قابلیت را به مشتریان خود می دهد که قبل از خرید وسایل مورد نیاز جذب مشتری ، ابتدا از آن وسیله اطلاعات کسب کنند و سپس با دید باز اقدام به خرید کنند. سایر مشخصات در صورتی که از وب سرویس سامانه پیامک ippanel استفاده می کنید این دستگاه می تواند به پنل پیامکی شما متصل شده و نسبت به ثبت شماره و ارسال پیامک و ارسال پیام صوتی برای مشتریان شما اقدام کند اما اگر شما پنل پیامکی ندارید جای نگرانی نیست همراه با این دستگاه یک پنل پیامک فراز اس ام اس رایگان به شما داده می شود که تا یک سال می توانید از ان استفاده نمایید و سال اینده می بایست برای استفاده از سامانه پیامکی و خدمات ان را تمدید نمایید. با داشتن دستگاه ذخیره شماره مشتری، با توجه به متصل بودن به سامانه به صـورت آنی متن پیامکی که شما از قبل تنظـیم کرده اید در همان لحظه برای خریـدار ارســال میشود.

برای استفاده از سامانه استعلام قبض تلفن همراه و پیگیری پرداخت قبض قبضینو، در فرم بالای این صفحه تلفن همراه خود را وارد نمایید و سپس بر روی کلید استعلام قبض کلیک دستگاه ثبت شماره نمایید. یکی از راه های ارتباطی مهم و کار آمد استفاده از پیامک است که ویژگی هایی مثل همه گیری , کم هزینه بودن و توجه بالای افراد به آن این روش را از سایر روش های تبلیغاتی متمایز کرده است . نمونه مواردی که با خرید دستگاه ذخیره شماره مشتری جهت تضمین فروش بیشتر در اختیار شما قرار می گیرد. یکی دیگر از امکانات اپلیکیش شماره گیر مشتریان قرعه کشی پیامکی است که میتوانید به صورت ماهانه یا هفتگی بین افرادی که از شما خرید کردهاند قرعه کشی کرده و به افرادی که میخواهید جایزه بدهید. انواع دستگاه ذخیره شماره موبایل و قیمت مدل مختلف دستگاه ثبت شماره موبایل و کاتالوگ امکانات دستگاه ذخیره گیر شماره موبایل مشتریان بر اساس قیمت و لیست شرکت های دستگاه ذخیره شماره موبایل را می توانید در این صفحه ملاحظه نمایید.

جهت فعال سازی دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید. در این مقاله با پیام رسون همراه باشید تا با دستگاه ذخیره شماره موبایل بیشتر آشنا شوید . از آنجا که این دستگاه دائما باید روشن باشد استفاده از باتری داخلی مزیت زیادی ندارد و باعث می شود که شما هر بار نیاز به شارژ مجدد آن شوید. اگر به تازگی از این فروشگاهها خرید کرده باشید شاید از شما درخواست کرده باشند که شماره همراه خود را با آنها بگویید و شماره موبایل شما را در دستگاهی که همانند دستگاه پوز میباشد ذخیره میکند . با استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری می توانید به روشی هوشمندانه و محترمانه شماره موبایل مشتریان جمع آوری کنید و برای تضمین فروش بیشتر به آنها پیامک انبوه ارسال نمایید تا آنها از محصولات جدید و جشنواره های فروش مطلع شوند. لازم به ذکر است متن پیامک ارسالی توسط شما قابل تنظیم است، همچین از شماره ذخیره شده در سامانه پیامک خودتان می توانید برای اهداف بازاریابی و فروش آتی بهره ببرید. یعنی با تنظیم متن مورد نظر و افزودن واتس آپ خود , دستگاه به صورت خودکار پس از واردن نمودن یک شماره، پیامی از طریق واتس آپ شما به مشتریتان ارسال میکند که راه جدید ارتباط کسب و کارها با فضای مجازیست.

همچنین یک پیامک حاوی متن دلخواه به همراه لینک وب سایت و شبکه های اجتماعی فروشگاه به موبایل مشتری ارسال می شود. دستگاه ارسال پیامک یک وسیله کوچک و بسیار کاربردی برای ثبت شماره موبایل مشتریان در یک فروشگاه است. دستگاه نرم افزاری ثبت شماره موبایل مشتری همانند همکاران اس ام اس بسیار ارزان قیمت است. برای این منظور دستگاه نرم افزاری ذخیره شماره موبایل مشتری راهکار هوشمندانه ای است که می توانید از آن بهره ببرید. پس از اتمام مراحل، در صورتی که تنظیمات دستگاه کارتخوان نیاز به تغییر داشته باشد نیز پشتیبانی دستگاه این کار را برای شما انجام خواهد داد. بدین صورت شما خیلی راحت می توانید هر وقت جابجایی داشتید یا به علت تغییر فصل روی کالاهای خود تخفیف گذاشتهاید به مشتریان سابق خود پیامک ارسال کنید و به آنها اطلاعات لازم را بدهید . به عنوان مثال ، شما می توانید بر روی فروشگاه خرده فروشی خود بنر یا اطلاعیه ای قرار دهید که در آن نوشته شده است: “همه آنچه ما نیاز داریم شماره تلفن شماست تا آخرین پیشنهادات را به شما بگوییم!” همراه با یک قسمت متنی برای افراد تا شماره خود را با آن پر کنند.

خیلی از مراکز هستند که رفت و آمد در آنها بسیار زیاد است این فروشگاه ها یا هایپر ها مراکزی هستند که معمولاً از برندهای معروف دنیا استفاده میکند و یا هایپر مارکت هایی که بسیار بزرگ بوده و همه کالاهای مورد نیاز در آن موجود می باشد. به محض وارد کردن شماره موبایل در دستگاه همان لحظه یک پیامک به مشتری شما ارسال می شود که شامل یک پیامک خوشآمدگویی و کارت ویزیت فروشگاه شما می باشد. براحتی می تونین اطلاعات تماس خودتون، آدرس کانال یا اینستاگرام یا کارت ویزیت تون رو به مشتری ارسال کنین. این دستگاه این امکان را به فروشندگان می دهد که با کمترین هزینه کلیه اطلاعات لازم را به مشتری ارائه دهند. مورد مهم بعدی گارانتی شرکت هست و تعهداتی که شرکت به شما میده اکثر شرکت هایی که دستگاه ثبت شماره موبایل رو میفروشن همه به صورت اینترنتی هستن و بنابراین شما نمی تونید قبل از خرید دستگاه ثبت شماره موبایل رو به صورت فیزیکی ببینید و دستگاه رو لمس کنید شرکت سامانه پیامکی باید این ریسک رو قبول کنه که اگه دستگاه رو برای شما فرستاد و شما از ظاهر دستگاه خوشتون نیومد بتونید دستگاه رو پس بفرستید و هزینه رو عودت بگیرید.

حالا می توانید پیج اینستاگرام تان کانال تلگرام تان گروه واتس آپ رو قرار بدید که روی گوشی مخاطب ارسال می شود. امروزه ارسال پیامک هدفمند تبلیغاتی تاثیر مستقیمی روی فروش شما دارد. با وجود این دستگاه بسیاری از مشتریان موقت را می توانید به مشتری دائم در فروش تبدیل کنید. روشهای مختلفی برای داشتن شماره مشتریان وجود دارد مانند بانک شماره سامانه پیامکی. باید مجموعه ای از روشهای مختلف برای ایجاد لیست شماره تلفنهای قانونی برای فعالیتهای شما وجود داشته باشد در این مقاله ، دقیقاً در مورد آن بحث خواهیم کرد! با وجود این دستگاه می توانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید.

شما با مراجعه به سایت سامانه پیامک شیراز خیلی راحت می توانید از انواع وسیله ها و روشهای بازاریابی اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید و سپس اقدام به خرید از سامانه پیام کوتاه کنید . همچنین مفتخر هستیم که در طول این سالها با ارائه انواع متدها و روشهای بازاریابی علاوه بر شناخته شده به عنوان یکی از پیشرفته ترین سامانه پیامک با ارائه کمترین تعرفه ها به عنوان ارزان ترین سامانه پیامک نیز شناخته شده باشیم . دستگاه ذخیره شماره موبایل فراز اساماس یک دستگاه فوق العاده باکیفیت و لوکس است زمانی که این دستگاه را در دست میگیرید کیفیت این محصول را متوجه میشوید و فروشگاه شما با این دستگاه تبدیل یک به فروشگاه لوکس و ارزشمند خواهد شد که بدون اصرار به مشتری میتوانید شماره موبایل مشتریانتان را جمعآوری کنید و برای تبلیغات هدفمند از این بانک شماره موبایل ارزشمند و اختصاصی استفاده نمایید.

آنلاین بودن و عکس العمل آنی دستگاه، نقطه عطف آن است، چون بسته به شرایط و تشخیص نیاز خود در هر لحظه می توانید دستگاه را به تمامی 32 امکان به پنل پیامک متصل نمایید تا نتایج فوق العاده ای ایجاد نمایید. در این روش ها می توانید تمامی قبض های خود را مانند قبض برق، قبض گاز و قبض موبایل، مالیات، جریمه رانندگی و خلافی را مشاهده و پرداخت کنید. مصرفکننده مسئول تمامی محتوایی خواهد بود که در فضای مجازی منتشر میکند. فرض کنین یک فروش آخر هفته با آفر خیلی عالی دارین، همونطور که می دونین مشتریان شما تخفیف در کالاها یا سرویس ها رو دوست دارن؛ تا الان فکر کردین چطور و با چه ابزاری به مشتریان خودتون این پیام رو ارسال کنین؟ اما با دستگاه ثبت شماره با روشی بسیار محترمانه می تونید شماره موبایل مشتریان خودتون رو جمع اوری کنید. درست مثل فرم های ثبت نام برای جمع آوری آدرس های ایمیل، می توانید فیلدی را برای جمع آوری شماره تلفن و نام آنها در نظر بگیرید. هنگامی که افراد از وب سایت شما بازدید می کنند یا وبلاگ شما را می خوانند، بهترین فرصت برای درخواست شماره تلفن آنها از طریق فرم جمع آوری اطلاعات است.

این یک روش عالی برای جمع آوری شماره های تلفن است، درست مانند اینکه آدرس ایمیل آنها را جمع آوری می کنید ، در حالی که همزمان آن را با ابزار CRM خود لینک می کنید. دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری عنوان موضوع ما در این پست از سایت ویرگول هست که می خوایم باهم نحوه کارکرد دستگاه، عملکرد و تاثیرش بر افزایش فروش رو بررسی کنیم. بعضی از شرکت ها ادعا می کنند که می توانند در واتساپ پیام ارسال کنند اما نباید فراموش کنیم همونطور که از اسم دستگاه مشخص هست هدف اصلی دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری هست برای اینکه در اینده بتوانیم به مشتریان خودمون پیامک های تبلیغاتی ارسال کنیم. هنگامی که افراد داوطلبانه شماره تلفن خود را از طریق فرم شما ثبت می کنند، این یک روش عالی برای دانستن اینکه افراد علاقه مند به دانستن اخبار شما هستند. مدلهای فراز و دایورت دو تا از بهترین دستگاههای موجود در بازار هستند که میتوان از آنها برای کسبوکارهای مختلف استفاده کرد.

فضای مجازی و پیام رسان ها یکی از اتفاقات جدید و مهم قرن جاری است که جای خود را در کسب و کارها نیز پیدا نموده و اکنون از مهمترین ابزار های فروش هستند که از مهمترین عوامل این اتفاق رایگان بودن و در دسترس بودن برای اکثر افراد جامعه است . برای مثال در اکثر فروشگاه های بزرگ هنگام خرید صندوق دار شماره موبایل مشتری را برای وارد کردن در بانک شماره موبایل مشتریان درخواست می کند تا از تخفیف ها یا حراج پایان فصل خود آگاه کند.شرکت سپاهان گستر اقدام به تولید دستگاهی نموده که با استفاده از آن می توانید شماره موبایل مشتریان خود را به صورت کاملا آسان و امن در بانک مشتریان خود ذخیره کنید.نحوه کار دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان به گونه ای است که مشتریان شخصا شماره موبایل خود را در دستگاه وارد می کنند و بلافاصله شماره آن ها در بانک شماره موبایل پنل پیامکی شما ذخیره می شود.در همان لحظه با مشتری تماس گرفته می شود و پس از پاسخ مشتری می تواند پیام صوتی که شما ضبط کرده و تنظیم کرده اید را گوش دهد. با استفاده از این دستگاه مشتریان با اطمینان به اینکه تلفن همراهشان در محلی امن نگهداری می شود ، تلفن همراه خود را در دستگاه ثبت می کنند و فروشندگان هم اطمینان خواهند داشت که اطلاعاتی که در دستگاه ثبت شده است بسیار با ارزش است و در جای امنی ثبت و ضبط می شود.

دیدگاه‌ها برای تخفیف بیشتر می خواهید؟ بسته هستند