دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست و شرایط خدماتی سازی خطوط ارسال پیامک | smsfars

صندوق‌های قرض الحسنه، شرکت های بورس و… جهت درخواست شماره خدماتی نیازمند ارائه مجوز از بانک مرکزی هستند. لازم به ذکر است بعد از خدماتی شدن خط نیاز است این فایل با اعلام ارتباطات سیار به صورت هفتگی یا ماهیانه بروزرسانی شود. در ادامه چندین مثال از کاربرد خط خدماتی توضیح داده شده که میتواند تاثیر مهم این سیستم را در راهبرد های کسب و کار شما به نمایش بگذارد. بانک شماره تلفن خط خدماتی قابلیت اپدیت دارد وشما می توانید شماره های جدیدی را به ان اضافه کنید .

  • جهت خدماتی نمودن خطوط ۲۱ بایستی مالکیت خط در مخابرات به صورت حقوقی (به نام شرکت یا سازمان) ثبت شده باشد.
  • نکته مهم که این است که ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی ممنوع است.
  • درصورتی که اطلاعات وارد شده را تایید میکنید ، دکمه ثبت درخواست رو کلیک کنید .
  • از جمله مدارکی می باشد که باید برای دریافت این خطوط، ارائه نمایید.
  • سرشماره 1000 یکی از قدیمی ترین اپراتورهای پیامکی کشور است که بیشتر ارگان ها، شرکت های دولتی و کسب‌وکارهای بزرگ از آن استفاده می‌کنند.

وقتی در یک اپلیکیشن یا سایت ثبت‌نام می‌کنید و شمارهٔ همراه‌تان را وارد می‌کنید، یک پیامک حاوی نام کاربری یا رمز عبور برای شما می‌آید. پیامک‌های واریز و برداشت پول از حساب بانکی، کد پیگیری، ارسال نام کاربری و رمز عبور، پاسخ‌گویی تیکت و پیگیری سفارش هم پیامک‌هایی هستند که از طریق این خط ارسال می‌شوند. از خطوط خدماتی می‌توانید فقط جهت ارسال پیام کوتاه به مشترکین خود استفاده نمایید، این شماره‌ها در بخش بانک منطقه‌ای و کدپستی استفاده نمی‌شوند، متن پیامک از این خطوط باید فقط اطلاع رسانی باشد. خدماتی کردن خط محدود به اشخاص حقوقی داشتن شرکت ثبت شده نمی باشد و از امسال مخابرات برای افراد حقیقی نیز شرایط خدماتی کردن خط اختصاصی رااعلام کرده و هر فرد حقیقی می تواند فقط با داتن پروانه یا جواز کسب ارائه سفته های لازم خط را خدماتی کند. خط خدماتی کاربرد زیادی دارد و به ما کمک می‌کند تا به کسانی که تبلیغات خود را مسدود کرده‌اند یا اصطلاحا در لیست سیاه مخابرات هستند، تبلیغات پیامکی ارسال کنیم. تا پایان مطلب با قاصدک پیام همراه باشید تا با مزایا و کاربرد خط خدماتی آشنا شوید.

خطوط خدماتی چیست؟

در اولین شرط از شرایط دریافت خط خدماتی در سال جدید، باید به صورت شخصیت حقوقی وارد این فرآیند شوید و شناسنامه و کارت ملی خود را تقدیم نهاد مربوطه کنید. همچنین باید مبلغ معینی به عنوان سفته نزد این مجموعه قرار دهید. پس از انجام این فرآیند و طی شدن روال اداری، به احتمال زیاد پس از 2 الی 6 ماه، خط خدماتی شما آماده دریافت می باشد و می توانید از آن در جهت رفع امورات خود، استفاده نمایید. و همچنین در صورت تمایل به داشتن خط خدماتی اختصاصی خودتان می توانید با ارائه درخواست و پر کردن فرم های مربوطه و همچنین ارسال مدارک لازم، اقدام به دریافت خط خدماتی مختص خودتان نمایید. پیامک‌های ارسالی با خطوط خدماتی معمولا محتوای مشخصی دارند (کد فعالسازی، تاییدیه شماره تلفن همراه و…) این دسته از پیامک ها بیشتر ماهیت اطلاع رسانی دارند به این دسته از پیامک ها، پیامک های عملیاتی نیز می‌گویند.

خدماتی سازی خطوط

3_ یک سفتۀ ضمانت به مبلغ 500 میلیون ریال، بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه‌ی تعهدنامه‌ی خود کنید. تمام حقوق سایت متعلق به شرکت دانش بنیان نواندیشان مدیانام می‌باشد. درنظرداشته باشید در صورت عدم ارسال سفته مراحل خدماتی شدن انجام نمی گردد. ارائه سفته به مبلغ ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال که میبایست بصورت فیزیکی ارسال گردد.

http://arya-cctv.ir

خطوط به راحتی و ظرف مدت 60 روز قابلیت تبدیل شدن به خطوط خدماتی را دارند. ۲٫ تنها ارسال با محتواهای اطلاع رسانی تایید خواهد شد و در صورت انجام ارسال های تبلیغاتی، خط از پنل کاربر حذف خواهد شد. جهت فعال سازی خط کافیست از بخش پشتیبانی پنل کاربری درخواست خود را در قالب تیکت ارسال نمایید. مجله خبری اس ام اس فارس فعالسازی خط غیر متناظر ۰۲۱-۰۲۶ باید بصورت حقوقی صورت گیرد تا برای خدماتی شدن اقدام گردد وخطوط ثبت شده حقیقی خدماتی نمیشوند. خطوط متناظر هم باید شماره تلفن ثابت در مخابرات حقوقی ثبت شده باشد. خدماتی شدن خطوط فقط برای اشخاص حقوقی که دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امکان پذیر است.

مسابقه و نظرسنجی پیامکی

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست و شرایط خدماتی سازی خطوط ارسال پیامک | smsfars بسته هستند