دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست ؟ خط خدماتی شرایط دریافت خط خدماتی خطوط خدماتیسامانه پیام کوتاه،پنل پیامکی ،فناوری هوشمند، پنل ارسال اس ام اس ، پنل انتخاباتی ،سامانه پیام کوتاه رایگان،دستگاه جی اس ام مودم، ارائه شماره خدماتی، ارسال پیامک به شماره های بلک لیست،ربات تلگرام،ارسال اس ام اس تبلیغاتی،خرید خط اختصاصی پیامک،خرید شماره پیامک 8 رقمی،قیمت شماره اختصاصی پیامک،سیستم ارسال پیام کوتاه،پنل پیام کوتاه اینترنتی،سیستم پیامک،پیامک جی اس ام،پیامک سیم کارتی،دستگاه پیام کوتاه،سامانه ارسال پیامک،ویژگی های سامانه | smsfars

هزینه ارسال های نرسیده به گوشی تنها در خطوط دلیوربیس و فقط در ارسال به خطوط همراه عودت داده میشود. ۱٫ این خط عمومی بوده و فقط با آن امکان ” ارسال” پیامک را دارا هستید. نمونه تکمیل سفته ها درهمه اپراتورها در همین بخش قرار داده شد. در صورتی که میزان خرید اعتبار پیامک کمتر از 500 هزار پیامک باشد با تعرفه ی 43 تومان و خرید بیش از 500 هزار عدد پیامک، با تعرفه ی 39 تومان محاسبه خواهد شد. تعرفه یک ستاره با پرداخت 299 هزار تومن هزینه اولیه به صورت یکساله، قیمت هر پیامک ، 49 تومان محاسبه میشه.

خط خدماتی 50002 ، 50005:

ارسال به لیست سیاه فقط در صورت خدماتی بودن خطوط امکان پذیر است و خطوط اختصاصی تبلیغاتی امکان ارسال به بلک لیست ندارند. سیستم مانیتورینگ هوشمند فراپیامک روی خطوط خدماتی فعال بوده و امکان ارسال اس ام اس تبلیغاتی را با این خطوط مقدور نمی‌سازد. در نتیجه، برای کاربرانی که از این خطوط استفاده می‌نمایند، هیچگونه مشکلی پیش نخواهد آمد. با فعال سازی خطوط 9999 کاربران حقیقی نیز بدون نیاز به ارائه سفته و صرفاً با داشتن اینماد می‌توانند خط خدماتی اختصاصی دریافت و فعال نمایند.

شیوه تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی

همانطور که می دانید مخابرات پروسه خدماتی نمودن خطوط ارسال را اعلام نموده است و سامانه های پیامکی موظف هستند از این دستورالعمل تبعیت کنند. فرم تعهد نامه همه اپراتورها یکسان بوده و فقط تعهدنامه اپراتورخط ثابت متفاوت است که به صورت جداگانه عنوان شده است. در صورت بروز هرگونه تخلف از مفاد این تعهدنامه، مالک سرشماره علاوه‌بر متعهدبودن در برابر شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)، به‌تنهایی پاسخگوی نهادهای ذیربط و اشخاص حقوق خصوصی و عمومی از هر بابتی خواهد بود. فهرست شماره‌های مخاطبان باید به‌صورت دوره‌ای پالایش شده، لیست جدید، پیرو فراخوان آسانک، به آسانک ارسال شود.

http://arya-cctv.ir

به طور کلی ارسال پیامک ها به مشتریان، در دو دسته ی خدماتی و تبلیغاتی تعریف می شوند. مجله خبری اس ام اس فارس، به خطوطی گفته می شود که در اختیار سازمان ها، شرکت ها، فروشگاه ها و … قرار می گیرد تا این مجموعه ها بتوانند برای کاربرانی که تمایل به دریافت پیامک از جانب آن ها دارند، پیامک های خود را ارسال کنند. نکته ی مهم و متمایز کننده، بدین صورت می باشد که در صورت عدم رضایت مشتری نسبت به دریافت پیامک، این پیامک ها جنبه تبلیغاتی گرفته و ارسال آن به مشتریان و مخاطبین، امکان پذیر نمی باشد. با خطوط خدماتی و ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی به مخاطب، نشان می‌دهید که برای مخاطبین احترام قائل هستید و با رضایت آن‌ها پیامک می‌فرستید.

  • و همچنین درباره شرایط دریافت خط خدماتی و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی صحبت کنیم همراه ما باشید.
  • می‌توانید با ماژول خط خدماتی فراپیامک، خط خدماتی را سریع دریافت نمایید و این خطوط به صورت امانت به شما داده شده تا به سایت و اپ خود وصل نمایید.
  • ۱- خدماتی شدن خطوط فقط برای اشخاص حقوقی كه دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امكان پذیر است.
  • قیمت خط ۹۰۰۰ برای ارسال پیامک خدماتی حدود ۲ میلیون تومان است تا یک خط ۸ رقمی برای شما فعال شود.
  • هزینه خرید خطوط 3000 نسبت به سایر اپراتورها مناسب است و نیازی به تمدید سالانه ندارد .
سفته به مبلغ 50 میلیون ریال در وجه شرکت پیام افزار پیک آسا(نمونه تکمیل شده سفته نیز ضمیمه گردیده است). در حال حاضر خطوط 9999 (سامانتل) بدون نیاز به سفته خدماتی می‌شوند. برای ارسال درخواست از بخش پشتیبانی اقدام به ارسال درخواست نمایید.همچنین قبل از ارسال درخواست و تایید مدارک از ارسال اصل مدارک جدا خودداری نمایید. اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در بسترهای تلفن همراه کشش بسیار گسترده ای از جانب کاربران دارد.

آیا امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به این افراد وجود دارد؟

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست ؟ خط خدماتی شرایط دریافت خط خدماتی خطوط خدماتیسامانه پیام کوتاه،پنل پیامکی ،فناوری هوشمند، پنل ارسال اس ام اس ، پنل انتخاباتی ،سامانه پیام کوتاه رایگان،دستگاه جی اس ام مودم، ارائه شماره خدماتی، ارسال پیامک به شماره های بلک لیست،ربات تلگرام،ارسال اس ام اس تبلیغاتی،خرید خط اختصاصی پیامک،خرید شماره پیامک 8 رقمی،قیمت شماره اختصاصی پیامک،سیستم ارسال پیام کوتاه،پنل پیام کوتاه اینترنتی،سیستم پیامک،پیامک جی اس ام،پیامک سیم کارتی،دستگاه پیام کوتاه،سامانه ارسال پیامک،ویژگی های سامانه | smsfars بسته هستند