دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست؟ شیوه خدماتی سازی خط از 0 تا 100به زبان ساده | smsfars

در جواب این سوال باید بگوییم ممکن است خط شما دچار تعلیق شده باشد . برای حمایت از ما، لطفا وبسایت قاصدک شاپ را به دیگران معرفی کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. برای پاسخ به این سوال روی آن کلیک کنید تا مطالب مفیدی کسب کنید. روی مطلب کلیک کنید تا بتوانید از این ویژگی برای پنل خود استفاده کنید.

http://arya-cctv.ir

۱۱- مطلقا ارســـــال تبلیغات با شمـــــاره های خدماتی مورد قبول نمی باشد، حتی شماره هــــــای بانكی. مـــواردی از قبیل جشنواره خرید و فروش، تخفیف و آفر، تبریک و تسلیت، تبلیغ محصولات جدید و … تبلیغاتی محسوب می گردد و از مجله خبری اس ام اس فارس حتی به مشتریان آن شرکت مورد تایید نمی باشد. امکان ارسال به بلک لیست زمانی امکان پذیر است که شما یا به صورت فایل یا دستی شماره ها را وارد کنید . ۴ – توجه داشته باشید که برای شرکت‌های خصوصی، گواهی امضای مدیر عامل باید به همراه مدارک ارسال شود. اما سازمان ها و مجموعه های دولتی نیازی به سفته و گواهی امضا ندارند.

  • ارسال به لیست سیاه فقط در صورت خدماتی بودن خطوط امکان پذیر است و خطوط اختصاصی تبلیغاتی امکان ارسال به بلک لیست ندارند.
  • برای اطلاع از تخفیفات و جشنواره‌های فروش از طریق پیامک شماره موبایل خود را وارد کنید.
  • اگر با این خط، کد تخفیف بفرستید و مسابقه‌ای را اعلام کنید، خط شما مسدود می‌شود.
  • مثلا پیامک‌های واریز و برداشت وجه بانک‌ها برای مشتریان از طریق همین خطوط امکان ارسال دارد.

ما در سایت تابان اس ام اس به تمامی سوالات شما پاسخ می دهیم با ما در ارتباط باشید. این مقاله را بخوانید تا با رسانه‌های تبلیغاتی مختلف و کاربرد آن‌ها آشنا شوید. هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم. مشترک از دریافت هرگونه پیام شکایت نماید و چنانچه تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشده باشد. درخواست هايی با عنوان موسسات خيريه , دانشگاه و مدارس از سمت همراه اول رد شده و خدماتی نمی شوند. در صورتيكه ليست شماره موبايل هاي مخاطبين تغيير مي كنند بايد ليست موردنظر در ابتداي هر ماه بروزرساني شده تا برای اپراتور ارسال گردد.

چگونه خط خدماتی(بدون سفته) بگیریم؟

خطوط 3000 نیز یکی از قدیمی ترین اپراتورهای پیامکی است که سازمان های دولتی و کسب‌وکارهای خصوصی زیادی از آن استفاده می‌کنند. سرعت بالای ارسال پیامک، قیمت مناسب خطوط و همچنین بازگشت وجه در صورت عدم ارسال پیامک به صورت خودکار از ویژگی های ارزشمند این سر شماره است که آن را به پرطرفدارترین اپراتور بدل کرده است. در تعهدنامه بخش مربوط به ” موضوع محتوای پیامک خدماتی” حتما بطور کامل، واضح و دقیق توضیح داده شود و از درج ” اطلاع رسانی” بصورت ناقص خودداری نمایید. 1- فرم تعهدنامه زیر را بر روی سربرگ ارگان یا شرکت مربوطه خود قرار داده و تکمیل بفرمائید. 1- دو فرم تعهدنامه زیر را بر روی سربرگ ارگان یا شرکت مربوطه خود قرار داده و تکمیل بفرمائید.

تعریف شماره خط خدماتی

مدت زمان خدماتی شدن خطوط حداقل 30 روز کاری می باشد لذا بعد از گذشت 30 روز کاری در صورت خدماتی نشدن خط،پیگیری فرمایید. 1_قبل از ارسال تعهدنامه خط 1000 دقت کنید که حتما موارد زیر در آن رعایت شده باشد. کلیه فرم های تعهد نامه‌ به‌ صورت تایپ شده و در سربرگ شرکت ارائه گردد.

چرا بعضی اوقات پیامک تبلیغاتی با خط خدماتی ارسال نمیشه ؟

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست؟ شیوه خدماتی سازی خط از 0 تا 100به زبان ساده | smsfars بسته هستند