دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست؟ شرایط دریافت خط خدماتی بدون سفته یکتانت | smsfars

شما قادر هستید تا با خطوط ثابت خود با پیش شماره 021 و 026، بدون نیاز به هیچ گونه سخت افزاری پیامک ارسال کنید. این دسته از خطوط، خط های اختصاصی با شماره ثابت سازمان ها و شرکت هایی هستند که مالکان این خطوط برای ثبت شماره خود در ذهن و تلفن مخاطب از این روش برای تاثیرگذاری بیشتر بر مخاطبان خود استفاده می‌کنند. شما با داشتن خطوط ثابت در تهران و یا کرج به راحتی می‌توانید از این خطوط استفاده کنید. سرعت ارسال پیامک از طریق خطوط ثابت به نسبت سایر اپراتورها پایین تر است، گزارشات ارسالی دقیق نیست و تعداد پیامک های ناموفق و نرسیده به مخابرات در این پیش شماره بالا است. خطوط ثابت از آنجایی که به صورت اختصاصی و با شماره دلخواه عرضه می‌شوند نیازی به تمدید سالیانه ندارند.

http://arya-cctv.ir

برای کاربران حقیقی و حقوقی ابتدا قوانین ارسال از خطوط خدماتی عمومی را مطالعه نمایید. در ادامه می خواهیم بیشتر درباره خط خدماتی بدانیم و در این باره، اطلاعات مفیدی را دریافت کنیم. اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات در این زمینه می باشید یا می خواهید شرایط دریافت این خطوط را بررسی کنید، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به این اطلاعات ارزنده، دسترسی پیدا کنید.

  • نکته مهم که این است که ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی ممنوع است.
  • دریافت خط خدماتی (بدون سفته و رایگان) با امکان ارسال‌ پیامک‌هایی بلک لیست جهت که جنبه اطلاع رسانی دارند به سامانه اضافه شده است.
  • زیرا هدف این پیامک ها آگاهی افراد بوده و با رضایت آن ها انجام می شود.
  • اشخاصی از خطوط خدماتی پیامک دریافت می‌کنند که خودشان داوطلب دریافت اس ام اس شده‌اند.
  • از جمله مدارکی می باشد که باید برای دریافت این خطوط، ارائه نمایید.

آسانک امکانی فراهم کرده تا شما بتواند خدماتی سازی خطوط را با مراحل زیر به‌آسانی انجام دهید. توجه داشته باشید که امکان خدماتی کردن خط ثابت و غیرثابت فقط برای کاربران حقوقی مهیاست و درخواست کاربران حقیقی از سوی اپراتور پذیرفته نمی‌شود. به طور کلی سه راه برای خدماتی کردن خط وجود دارد تا بتوانید کلیه اطلاع رسانی های لازم و مهم برای کسب و کارتان را به افراد ارسال کنید و از لیست سیاه عبور کنید. نوبت دهی پیامکی امکانی است که توسط پنل اس ام اس برای استفاده تمام کسب و کار ها در جهت مدیریت زمان و تنظیم نوبت مراجعه کنندگان استفاده می شود. در این مقاله امکانات، مزایا و موارد کاربرد سیستم نوبت دهی پیامکی را بخوانید.

پیامک سایت فروشگاهی

بعنوان مثال درصورتیکه جامعه هدف شما مشتریان یک سایت یا یک اپلیکیشن می باشند، حتما نام سایت و یا اپلیکیشن در این قسمت درج شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل فرمائید. شما دیگر می‌دانید به چه خطی، خدماتی می‌گوییم و برای ارسال چه پیام‌هایی، می‌توانیم از آن استفاده کنیم؛ بنابراین وقت آن شده است که شما را با انواع خطوط خدماتی آشنا کنیم.

چرا بعضی اوقات پیامک تبلیغاتی با خط خدماتی ارسال نمیشه ؟

فرم تعهد نامه همه اپراتورها یکسان بوده و فقط تعهدنامه اپراتور خط ثابت متفاوت است که به صورت جداگانه عنوان شده است. تکمیل فرم تعهد نامه اپراتور ۰۲۱-۰۲۶ در یک صفحه انجام شود وبصورت فیزیکی ارسال گردد. هر شرکت درزمان درخواست مجله خبری اس ام اس فارس مجاز به ثبت یک خط در یک اپراتور میباشد. دریافت کنند ها باید از دریافت پیامک کاملا رضایت داشته باشند و در صورت شکایت خط از حالت خدماتی خارج شده و ممکن است شامل جریمه از سمت پنل پیامک مخابرات شود.

تعریف شماره خط خدماتی

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست؟ شرایط دریافت خط خدماتی بدون سفته یکتانت | smsfars بسته هستند